• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #185 - Battle of Clans

DeletedUser23442

Gast
Yde

Als het goed is nog net op tijd, maar (het gebrek aan fatsoenlijk) internet in Brabant zat wat tegen

Reden, zoals aangekondigd, de constructieftste
 

latdekat

Harpij
Oeps, ik zat met een deadline van 22:00 uur in mijn hoofd. Sorry Rabbid.

Mijn stem was toch naar Jas gegaan, dus, als ik het goed heb, maakte die niet erg veel uit. Verder vind ik het nogal overdreven om een handtekening te veranderen, omdat dat eerder minder stemmen zou opleveren dan meer. Maar goed.

Het enige wat me echt opgevallen is (buiten Graecus uiteraard, maar dat is altijd), is dat Kyra weinig toevoegend en vooral aan het trollen is, wat ze normaal minder doet. Dan heb ik het niet zozeer over je profielafbeelding als argument om BM te worden, maar eerder over het doortrekken van het idee dat de BM-stemming onbelangrijk is door een stem op Araluen te zetten. Dat lijkt me eerder omdat ze zodanig afgewezen is als BM-kandidaat, en ze daarover redelijk teleurgesteld is, dan als serieuze stem. Waarom neem je het zo serieus dat je verkiezingscampagne is mislukt, terwijl je het BM zijn onbelangrijk vindt? Want daar spreek je jezelf een beetje tegen.
 

DeletedUser21204

Gast
T was een poging om achter mn clan-genoten te komen, ok? Maar die zijn kennelijk complete randdebielen, dus echt, laat dat hele gebeuren maar zitten. Ik win wel zonder mn clan, ook best.
Ik denk dat je je om mij dus geen zorgen meer hoeft te maken.
 

DeletedUser22926

Gast
Lat je beseft dat het echt geen ene fuck boeit op wie je stemt gezien we nog niets weten dus je kan wel zon lulverhaal ophangen maar vm weet jij netzo goed dat je onzin uitkraamt
 

DeletedUser21204

Gast
Dus ja, Lat, ik was idd salty, omdat ik kennelijk gewoon met zulke randdebielen zit opgescheept als clan-genoten, terwijl ik het helemaal had uitgedacht zegmaar. En dat allemaal nu totaal geen zin heeft, en dan moet ik gewoon als goedje winnen, terwijl ik mezelf verdacht heb lopen maken in een poging mn clan-genoten te vinden. Dat is nogal vervelend.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Artifex -> Jaspenia
Ilja -> Jaspenia
Nissassa -> Jaspenia
Ydeger -> Jaspenia

Graecus -> Graecus
Heart -> Graecus
Kyraco -> Araluen
Crimson -> Araluen

Araluen -> Kyraco
Neusje -> Neusje

Japsenia -> Te laat
Latdekat -> Niet
ShovingNE2 -> Niet

Jaspenia BM voor zij die niet kunnen tellen. Lunchdeadline om 23.00 uur. Niet vergeten.
 

DeletedUser23442

Gast
Hmm, mn bm stem was blikkbaar toch net te laat :/
Ik ga maar snel terug maar de beschaving dan.

Maar ook mij valt vooral Kyra op die nogal overdreven deed over haar bm schap en profiel foto.
Die stem op Ara leek ook bijna meer om te voorkomen dat ik bm zou worden dan iets anders. Want er waren toch veel logischere mensen om op te stemmen. (Bv yde/lat oid)

Ik weet niet of Kyra daar nog merr over wil uitleggen? Want je zegt vaag/half dat het iets te maken haf met je clan maar het plan nu mislukt is? Indien het wel echt helemaal mislukt/voorbij is kan je daar vast wel iets over zeggen, waarom jij zo nodig wel en ik zo nodig niet bm mocht worden
 

DeletedUser21204

Gast
Ik wou niet BM worden, dat is het hele punt. Die BM interesseerde me geen bal. Ik had echter een behoorlijk duidelijk hint achtergelaten naar clan-genoten, maar die bleken achterlijk te zijn, dus helaas.
Verwacht nu echter niet dat ik meteen alle details en welke clan etc aan de grote klok ga hangen, want dat gaat niet gebeuren.
Ik wou geen BM worden, het interesseerde me geen zak wie dat wel werd, ik wou gewoon clan-genoten vinden. Nou, dat is mislukt, dus nu zijn we klaar met deze stompzinnige discussie, oke?
Als je zo nodig actief wil lijken en dus ergens over moet zagen, zoek je maar wat anders.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik wou niet BM worden, dat is het hele punt. Die BM interesseerde me geen bal. Ik had echter een behoorlijk duidelijk hint achtergelaten naar clan-genoten, maar die bleken achterlijk te zijn, dus helaas.
Verwacht nu echter niet dat ik meteen alle details en welke clan etc aan de grote klok ga hangen, want dat gaat niet gebeuren.
Ik wou geen BM worden, het interesseerde me geen zak wie dat wel werd, ik wou gewoon clan-genoten vinden. Nou, dat is mislukt, dus nu zijn we klaar met deze stompzinnige discussie, oke?
Als je zo nodig actief wil lijken en dus ergens over moet zagen, zoek je maar wat anders.

Hmm, blijkbaar zit de frustratie hoog D:
Hoef je niet meteen zo boos te doen tegen mij, alsof ik je clangenoot had moeten helpen met die hint?

Maar je wilde dus gen bm worden? Hmm, daar leek het imo niet heel erg op maar oke, dat zal wel met die hint te maken hebben gehad...

Verder is het logisch dat je niet alle details wilt vertellen. Ik vroeg et alleen maar naar omdat je deed lijken alsof het toch niet meer relevant was nu het "mislukt" was

Oh en ik post dit allemaal echt niet om actief te lijken hoor. (Dat scheen ik toch al te lijken) maar wat activiteit leek me wel leuk.

Of wil je net als de vorige paar spellen deadline na dealine random gaan stemmen?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Jaspenia is lunch. Doei.
Zo snel mogelijk volgende BM svp.

JASPENIA
Jouw alliantie: Goed
Jouw rol: Visioenvrouw
Jij krijgt elke lunchdeadline een visioen te zien. Dit is volledig random. Je krijgt de rolbeschrijving van iemand zijn gewone of van zijn clanrol te zien. Dit is altijd een rol van iemand die nog in leven is. Je krijgt nooit 2 keer dezelfde en het is altijd random.

Jouw clan: Dwergenclan
Clanrol: Strijdhamer
Uit de dwergenclan worden jaarlijks de strijdbijl en de strijdhamer gekozen. De twee beste strijders van heel de dwergenclan.

Echter ontstaat er meestal en vrij grote rivaliteit tussen beide strijders. Als jij erin slaagt de strijdbijl te doden, met jouw eigen handen, zal je tot opperkrijger worden uitgenoemd. In dat geval doodt je alle andere levende spelers en win je in je eentje het spel.

Je kan hiervoor eenmalig priesteren. Dit door pb naar mij. Je doelwit sterft enkel als het je rivaal is. Je sterft echter wel zelf als het niet je rivaal is. Lynch/lunch je jouw rivaal, dan blijf je leven als gewone Visioenvrouw. Doodt iemand anders hem, sterf jij bij zijn dood. Je was hem niet waardig en had hem dan niet tijdig gedood.

Sterft hij door fout te priesteren, dan wordt je ook gewoon Visioenvrouw.
 

DeletedUser21204

Gast
Wil je motiveren waarom je hier Nissassa van beschuldigd?

Omdat de hele lunch "NISSASSA" schreeuwt.
Hij is 1 van de weinigen die zo verschrikkelijk onsportief luncht.
Normaliter baseer ik op zoiets geen lynch, maar ik ben gewoon door deze lunch alleen al behoorlijk geneigd Nissassa te stemmen.
 

DeletedUser9104

Gast
Ik moet wel even opmerken dat het voor jou (Kyra) wel erg makkelijk is om dit te roepen gezien dit alle aandacht richting Nissassa stuurt en weg bij jou. Het zou dus best eens onderdeel kunnen zijn van je tactiek om te winnen. En ja. Daartoe zie ik je best in staat.
 

DeletedUser25006

Gast
Ik kan mij herinneren dat iemand zich volgens mij wel aangevallen voelde door Jaspenia?

Hoef je niet meteen zo boos te doen tegen mij,

Dus wat Ilja zegt kan wel eens waar zijn, probeer je niet iemand anders de schuld in de schoenen te schuiven?
 

DeletedUser26399

Gast
Ik denk dat ook, iemand die een typische lunch stijl heeft na-apen en zo die persoon de schuld geven, hij was wel heel snal om nissassa te beschuldigen
 
Bovenaan