• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #195 - Just a normal one

DeletedUser26399

Gast
Eventueel kan iedereen even komen claimen aangezien ik nu wel zo een beetje ben bewezen
 

latdekat

Harpij
Artifex, je hebt gewoon simpelweg een burger bewezen. Als je achteraf pas hierover iets had gezegd, dan was alles nog goed en wel geweest. Maar je moet niet zomaar mensen bewijzen. Bij Graecus bleef er twijfel.

Voor de rest hebben we weer niets om over te praten.
 

DeletedUser25006

Gast
Dames en heren,

Ik ga meteen tot het punt komen. Na overleg met een ervaren spelleider is er besloten om door te spelen.

Wel is er een ander probleem dat nog dient te worden opgelost. Los van mijn 'bewijs' over Graecus is het zo dat, voor ik dat melde in het discussietopic, Graecus mijn PM heeft gepost in het spel.

Dit is tegen de regels:
Vals spel en spelbederf
Voorbeelden van vals spel zijn:
- Doorgeven van informatie omtrent PM's van de spelleider;

Daarom zal Graecus dood vallen aan overtreden van de regels. Hiermee zal ook de discussie uit het spel worden gehaald.

Burger, bijrol Prediker tot nacht 1

Verder veel spelplezier gewenst!
 

DeletedUser21204

Gast
Wat is een prediker?

E: Lol, deze Artifex. Een burger bewijzen, en dan ook nog eens zorgen dat de wolven niet de bewezen persoon kunnen lunchen door hem bijrol prediker te geven x) Manmanman, sorry dat ik het zeg, maar voor de balans is het heel goed dat Graecus dood is...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

latdekat

Harpij
Als Graecus dit effectief gevraagd heeft voordat hij dat in het topic zei en het antwoord was "Ja", dan is het inderdaad vreemd om hem nu uit het spel te halen.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik zou het niet zomaar doen als de spelleider nog geen antwoord heeft gegeven....
 

DeletedUser18363

Gast
Hij geeft je geen toestemming hier, dus leer a.u.b. nadenken Graecus.
 

DeletedUser23442

Gast
Is die WvW of wie is de mol x)

Pff, wat een gedoe...

Zullen we nu weer verder gaan met het spel? Wolven zoeken ofzo?

Dat iedere stap van wat hier gebeurt nergens op slaat en fout was is inmiddels wel duidelijk en kan je altijd na het potje wel weer over doorzeuren ofzo
 

Genius0615

Erinys
Waarom in godsnaam zou je random een bijrol geven aan iemand? x) Zeker aan Graecus, die die bijrol niet eens nodig heeft om ons allemaal keihard te carryen met zijn goddelijke spelinzicht.
 

DeletedUser21575

Gast
Dus, we gaan door. Bengel dood, bewezen burger weg. Wat blijft er over? Wat mij betreft sprong Gekko heel raar in door heel specifiek het op te nemen voor Kyra. Over een simpele serie opmerkingen over en weer tussen een aantal spelers. Dat is voor mij momenteel 'het verdachtste'.
 

DeletedUser18363

Gast
Tis in alle chaos lastig om iets nuttigs te vinden, dunno in hoeverre Gekko het daar opnam voor Kyra. Het ziet er voor mij meer uit als een poging tot Graecus interpreteren.
 

DeletedUser21204

Gast
Dat was puur wat iedereen van de hele situatie met Graecus vindt. Gekko was het imo gewoon met me eens, wat best logisch was. Mijn redenatie was gewoon logisch, de hele situatie was idioot, dus er is geen "voor iemand op nemen". Idk of mensen echt vanuit hun rol daarop gereageerd hebben, maar ik iig niet. Het was gewoon een algemeen iets over het spel, dus daar gaan we echt niets uit kunnen concluderen lijkt me.
 

DeletedUser22926

Gast
Oke oke voordat jullie gaan bashen, ik vind kyra het verdachtst. Ik stem maar voordat ik het vergeet, maar ik vond het zeer merkwaardig hoe zij zei dat ze eerst het potje door wilde laten spelen
Ik ben voor doorspelen. Een bewezen burger kan best OP zijn, maar t is Graecus maar :x En hij is (helaas) niet eens BM geworden.
ze doet hier alsof het geen probleem is maar vervolgens zet ze in een ander wvw topic dat ze het wel fucked up vindt, dit vind ik merkwaardig.

Kun je dit verklaren kyra dan haal ik mn stem weg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Het is zeker fucked up, maar daarmee bedoelde ik meer dat het uberhaupt niet had moeten gebeuren.
Aannemende dat het dan toch gebeurd is, speel ik liever door dan dat we alles compleet gaan herstarten. Dat duurt weer zo lang enzo, gewoon geen zin in. En zoals ik al zei; het is Graecus maar. Dus op zich had het geen niet overzienbare gevolgen imo, maar het had gewoon echt niet mogen gebeuren.

P.S.1 Wacht, zelfs als het geen goede reden had, wat is er wolfish aan een bewezen goedje willen behouden?

P.S.2 Het is ook geoorloofd vragen te stellen zonder lynchstem, hoor. Of zie je mij soms als een of ander inactiefje dat pas op komt dagen als er een lynchstem op m staat?
 

DeletedUser21575

Gast
Ik haal het aan, ik heb expres nog niet mijn stem gezet. Als jullie zeggen dat ik de actie van Gekkoo verkeerd interpreteer dan bon. Maar, wie vinden jullie dan er uit springen?
 

DeletedUser23442

Gast
Dus, we gaan door. Bengel dood, bewezen burger weg. Wat blijft er over? Wat mij betreft sprong Gekko heel raar in door heel specifiek het op te nemen voor Kyra. Over een simpele serie opmerkingen over en weer tussen een aantal spelers. Dat is voor mij momenteel 'het verdachtste'.
Niet iedereen die anders/wel nadenkt dan jij deed met je 'ik kijk alleen naar wat er staat en niet naar wat er wordt bedoeld' is verdacht...

Ik was het ook eens met Kyra en niet met jou, ben ik nu ook verdacht?
 

DeletedUser22926

Gast
Graecus

Rabbid, deze mentaliteit kunnen we niet hebben.
Oke leuk deze grap maar de stem staat er nog evengoed, sneaky staying?

Omdat Graecus met 'Wolf' wss Slechtje bedoelt. Kyra was vorig potje wel Wolf, maar dat waren de Goedjes. ;)
Lol

We luisteren, Jas. Wie vind jij verdacht of wat wil je opmerken?
Lat ga nou niet het wolven zoeken op jas afschuiven. Probeer wat, zet een stem in.

Het is zeker fucked up, maar daarmee bedoelde ik meer dat het uberhaupt niet had moeten gebeuren.
Aannemende dat het dan toch gebeurd is, speel ik liever door dan dat we alles compleet gaan herstarten. Dat duurt weer zo lang enzo, gewoon geen zin in. En zoals ik al zei; het is Graecus maar. Dus op zich had het geen niet overzienbare gevolgen imo, maar het had gewoon echt niet mogen gebeuren.

P.S.1 Wacht, zelfs als het geen goede reden had, wat is er wolfish aan een bewezen goedje willen behouden?

P.S.2 Het is ook geoorloofd vragen te stellen zonder lynchstem, hoor. Of zie je mij soms als een of ander inactiefje dat pas op komt dagen als er een lynchstem op m staat?
Ok duidelijk ik haal mijn stemmetje weg.
Nou het klinkt meer alsof je een leuke rol hebt (aka slechtje) en je die niet kwijt wilt.
ja ik wist niet of ik nog online kwam dus vandaar.
 
Bovenaan