• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #195 - Just a normal one

DeletedUser18363

Gast
Ik denk niet dat dit echt een lynchstem waard is.
Het klinkt achteraf misschien goedkoop, maar ik denk niet dat Graecus ooit op het idee zou komen om op deze manier claims te krijgen. Het verbaast mij dat jij dacht van wel.

Heb jij een beter idee dan? Volgens mij niet.
 

DeletedUser18363

Gast
Ik snap waar Rabbid vandaan komt. Het spijt me, maar Greacus is absoluut geen goede wvw-speler. En als we iedereen die er hetzelfde over denken moeten gaan lynchen, dan stel ik voor dat jullie mij doen.

Anyway. Heartlion. Stemt op Jasper met de reden dat het argument in een bovenstaande post staat. Ik heb even snel gekeken en ik kan het gemist hebben, maar volgens mij niet.

Waarom jou en niet Rabbid dan?
Beetje raar om zo de kogel te nemen.
 

DeletedUser27427

Gast
Ik snap waar Rabbid vandaan komt. Het spijt me, maar Greacus is absoluut geen goede wvw-speler. En als we iedereen die er hetzelfde over denken moeten gaan lynchen, dan stel ik voor dat jullie mij doen.

Anyway. Heartlion. Stemt op Jasper met de reden dat het argument in een bovenstaande post staat. Ik heb even snel gekeken en ik kan het gemist hebben, maar volgens mij niet.
Er staat wel degelijk een argument en ik begrijp wel dat Heartlion het verdacht vindt dat Jaspenia zo makkelijk wilde lynchen op basis van iets anders dan een verdenking:
Okey maar zou dat niet als slechtje een heel gemakkelijk moment zijn om dit te zeggen, ik vind dit verdacht. Je stelt dit voor zonder uberhaupt je best te doen om te zoeken naar wolven. En je zou er zo simpel mee weg komen. Kut voorstel en verdacht.
 

latdekat

Harpij
Oke leuk deze grap maar de stem staat er nog evengoed, sneaky staying?


Lol


Lat ga nou niet het wolven zoeken op jas afschuiven. Probeer wat, zet een stem in.


Ok duidelijk ik haal mijn stemmetje weg.
Nou het klinkt meer alsof je een leuke rol hebt (aka slechtje) en je die niet kwijt wilt.
ja ik wist niet of ik nog online kwam dus vandaar.

Weet je dat je eigenlijk niets kan zeggen zonder iemand meteen verdacht te (proberen) maken? Dat je telkens weer een opmerking moet invoegen? :p

Okey maar zou dat niet als slechtje een heel gemakkelijk moment zijn om dit te zeggen, ik vind dit verdacht. Je stelt dit voor zonder uberhaupt je best te doen om te zoeken naar wolven. En je zou er zo simpel mee weg komen. Kut voorstel en verdacht.

Dus omdat iemand voorstelt om een inactieve te lynchen is dit verdacht? Rare redenatie volg je, want op dat moment was er niets verdachts. Dan kan ik ergens nog wel begrijpen dat een inactieve lychen net iets beter blijkt.

Jaspenia dan maar ik moet toch echt gaan argumenten staan in een van mn vorige posts ergens hierboven

Kyra het gaat over dat hij genius wilt lynchen.

Je weet nog niet of hij dit effectief wil gaan doen en toch stem je er al op. Maar goed, is het zo vreemd een inactieve te lynchen? Het lijkt me dat Jas niet veel verdachter wordt door deze gedachte. Ik zou eerder mensen verdacht vinden die last minute op een inactieve stemmen, maar goed. Ik begrijp ergens wel dat je moest stemmen. :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21204

Gast
Niet vergeten dat Graecus riep dat hij de taart had gegeten voordat hij dat gedaan had. Daar zit dus ook weer een heel groot verschil. En hij is verder ook echt niet gaan gaan zeggen dat ie geen taart had gegeten. Enkel dat ie deze later had gegeten en het eerste alleen een grapje was. Het verzwijgen van deze details die uitmaken of iets wel of niet waar is is wat ik jou niet meteen zie doen. Gisteren waren best wat mensen die zeiden dat je theorie niet helemaal klopte. Nu kom je met iets dat zogezegd zou kloppen puur doordat Graecus burger is geworden. Dat je hier nu loopt op te scheppen dat je het zeker wist, terwijl de redenen op niets slaan is zeker verdacht.

Hier ben ik het voor 101% mee eens.

Ja, Nissassa, Graecus bleek burger.
Bevestigt dat jouw theorie? Nee. Absoluut niet. Feit blijft dat je aannames liep te maken die gewoon niet klopten, en dat kan je zo niet verkopen enkel omdat hij nog burger bleek ook.
 

DeletedUser23442

Gast
Okey maar zou dat niet als slechtje een heel gemakkelijk moment zijn om dit te zeggen, ik vind dit verdacht. Je stelt dit voor zonder uberhaupt je best te doen om te zoeken naar wolven. En je zou er zo simpel mee weg komen. Kut voorstel en verdacht.
Hoe kom je erbij dat ik niet mn best gedaan heb om 'te zoeken naar wolven'?
Zoals ik zei had ik het hele topic nog eens doorgelezen, en stond daar echt helemaal niets in waar ik wat mee kon.
Ten eerste is dat volgens mij 10x meer moeite dat ik gedaan heb dan 90% van de spelers hier.

Wat wil je dat ik verder doe? Vragen in het topic of wolven zich even kunnen melden?
Lekker stemmen op mensen die het ook niet weten, zoals jij hier lekker makkelijk doet?

Tuurlijk lynch ik liever een wolfje, maar aangezien ik niet vind wie dat zou kunnen zijn op dit moment én er niemand zn best lijkt te doen om wel wat te vinden leek me een stem op Genius of inderdaad Neus het beste alternatief.

Komop, je weet dat ik niet 'alleen dingen snap die er letterlijk staan'. Dat is een beetje bullshit.
Dat zijn ook niet mijn woorden hoor, maar je eigen. En ja, dat vond ik inderdaad onzin, das mn hele punt.


Daarnaast heb ik ook precies uitgelegd hoe ik Graecus zijn opmerking waarin hij zegt dat hij zijn rol nog niet gelezen had interpreteerde. Als een kind dat opeens zijn eigen uitspraak terug wil trekken door en snel een tegenstrijdige opmerking over heen te maken.
"Okay ik geef het toe :( Ik heb de taart opgegeten! OHH NEE GRAPJE. Ik kan dat niet geweest zijn want ik lust geen eens taart!" Jeweetwel. Zoiets. En wat bleek? Graecus was inderdaad burger. Nou dat niet iedereen doorhad dat Graecus ondanks dat hij achteraf wel heel hard riep dat hij geen taart lustte, toch de taart had gegeten zal ik dan maar voor lief moeten nemen. Ik zag het iig meteen voor wat het was. Dat ik het laat varen was tot daar aan toe. Maar dat jullie het nu ook blijven aanhalen vind ik jammer. Ik ben van mening dat ik jullie juist met de rare opmerkingen laat wegkomen namelijk.
Ik weet niet meer wie, maar iemand zei het volgende al:
Graecus is mss niet de beste Grepolis speler, maar hij is ook niet zo achterlijk dat hij geen burger kan claimen als hij dat niet is.
Zeker als zn claim (in eerste instantie) niet eens serieus was

Verder snap ik dat het handig is voor de playabillity van ons potje als we de gasten er uit vegen die niets bijdragen. Maar misschien missen we hierdoor nu wel de optie om een wolfje te lynchen. Ik blijf erbij dat ik enkele reacties wel heel raar vond. Ik denk er dus nog even over na.

Tuurlijk lynch ik liever een wolfje, maar aangezien ik niet vind wie dat zou kunnen zijn op dit moment én er niemand zn best lijkt te doen om wel wat te vinden leek me een stem op Genius of inderdaad Neus het beste alternatief.
Dus doe vooral een voostel

(post half uur geleden bijna geheel geschreven maar moest plots weg dus niet bijgelezen ofzo)
 

latdekat

Harpij
Er staat wel degelijk een argument en ik begrijp wel dat Heartlion het verdacht vindt dat Jaspenia zo makkelijk wilde lynchen op basis van iets anders dan een verdenking:

Er staat een argument. De vraag is wat je zelf van dit argument vindt. Jas wilde lynchen op een moment waar er quasi niets verdachts stond. Vind je dit dan zo verdacht? Graag je mening over zijn argumenten ook, niet enkel een objectieve kijk op de feiten die iedereen kan vinden... Of blijf je liever veel te neutraal, om niet op te vallen?
 

DeletedUser23442

Gast
Ik denk niet dat dit echt een lynchstem waard is.
Het klinkt achteraf misschien goedkoop, maar ik denk niet dat Graecus ooit op het idee zou komen om op deze manier claims te krijgen. Het verbaast mij dat jij dacht van wel.
Op dat moment wilde Graecus nog geen claims. Dat kwam pas later
 

DeletedUser21575

Gast
Niet vergeten dat Graecus riep dat hij de taart had gegeten voordat hij dat gedaan had. Daar zit dus ook weer een heel groot verschil. En hij is verder ook echt niet gaan gaan zeggen dat ie geen taart had gegeten. Enkel dat ie deze later had gegeten en het eerste alleen een grapje was. Het verzwijgen van deze details die uitmaken of iets wel of niet waar is is wat ik jou niet meteen zie doen. Gisteren waren best wat mensen die zeiden dat je theorie niet helemaal klopte. Nu kom je met iets dat zogezegd zou kloppen puur doordat Graecus burger is geworden. Dat je hier nu loopt op te scheppen dat je het zeker wist, terwijl de redenen op niets slaan is zeker verdacht.

Ehm, Graecus riep als eerste dat hij burger was (de taart eten) Daarna probeerde hij verwarring te zaaien over zijn eerdere uitspraak. (het zeggen dat hij niet van taart houd) Ik vind dat het duidelijk is dat hij alsnog de taart heeft gegeten (per ongeluk zichzelf in topic bekend maken) en jullie zeggen allemaal dat jullie geloven dat hij echt waar niet van taart houd. Dat dan achteraf blijkt dat hij de taart heeft gegeten is niet een kwestie van opscheppen. Puur van goed interpreteren. Dat jullie het fout geinterpreteerd hebben vind ik prima. En dat heb ik laten varen. Dat jullie er zo achteraan blijven gaan vind ik dan verdachter. Ook al doe ik me erg de moeite om de hele situatie uit te blijven leggen. De metafoor was wat mij betreft erg duidelijk. Dat jij me koste wat kost er voor verdacht blijft maken samen met Kyra vind ik dan momenteel verdachter dan die subtiele actie van Gekko. Vanavond dus een stem op Latdekat.

Er staat wel degelijk een argument en ik begrijp wel dat Heartlion het verdacht vindt dat Jaspenia zo makkelijk wilde lynchen op basis van iets anders dan een verdenking:
Eens. Tevens vind ik het maar apart dat Ilja zich zo weer dood wil laten vallen voor het geval we het er niet mee eens zijn.

Hier ben ik het voor 101% mee eens.

Ja, Nissassa, Graecus bleek burger.
Bevestigt dat jouw theorie? Nee. Absoluut niet. Feit blijft dat je aannames liep te maken die gewoon niet klopten, en dat kan je zo niet verkopen enkel omdat hij nog burger bleek ook.
Zucht. Doe je oogkleppen af en lees hierboven nogmaals.
 

DeletedUser21204

Gast
Gast, je hebt het zelf fout geïnterpreteerd.
En nu loop je alles naar je hand te zetten doordat Graecus echt burger bleek.
Nissassa
 

DeletedUser23442

Gast
Probeert Lat je verdacht te maken?
Hij zegt gewoon ,zoals een heleboel mensen, oa ik, dat je redenering niet klopt....
 

DeletedUser23442

Gast
Nissassa

Lijkt me een mooie stem, als het blijkbaar niet op random niet-bijdragende mag.

Blijft 'onzintheoriën' doordrukken en op het moment dat iemand het niet met die theorie eens is is die opeens verdacht / je lynchstem?
 

latdekat

Harpij
Nissassa, wat is je punt? Graecus is zeker niet het grootste licht in WvW dat hij zulke vallen gaat opzetten. Het was bij hem allang duidelijk dat hij in het begin nog zijn rol niet had. Maar hij is echt niet zo dom om dan te zeggen dat hij toch geen burger is. Er klopt letterlijk niets van je redenatie, dat je het maar weet. Ik heb in heel duidelijke termen dit proberen uit te leggen, nergens heb ik verkeerde interpretaties ofzo gebruikt.

Nissassa dus. Ik zie echt geen reden waarom hij anders voor nul reden iemand probeert verdacht te maken met compleet achterhaalde theorieën. En dat ie naar niemand luistert.
 

DeletedUser27427

Gast
Er staat een argument. De vraag is wat je zelf van dit argument vindt. Jas wilde lynchen op een moment waar er quasi niets verdachts stond. Vind je dit dan zo verdacht? Graag je mening over zijn argumenten ook, niet enkel een objectieve kijk op de feiten die iedereen kan vinden... Of blijf je liever veel te neutraal, om niet op te vallen?
Wel of niet opvallen was niet de reden dat ik niet echt mijn mening gaf. Ik vind het geen heel goede reden om Jaspenia om te lunchen, maar ik begrijp het omdat er niet veel was en Heart haast had.
 

DeletedUser27427

Gast
Sorry voor mijn gebrek aan uitleg, maar ik wilde op tijd zijn. Ik vind zijn stem op Rabbid en de motivatie voor die stem nog steeds vreemd.
 

DeletedUser21575

Gast
Dus. Lees mijn posts nog maar eens na. En neem deze nog eens erbij door.

[23:24, 2-12-2016] Nissassa: Waarom blijven jullie zo door bashen om niets? x)

[23:24, 2-12-2016] Nissassa: Ik heb het allang laten vallen.

[23:24, 2-12-2016] Nissassa: Ohh nu ook nog een stem x)

[23:24, 2-12-2016] Nissassa: Ik schiet lat alsnog morgen neer als ik dood ga x)

[23:24, 2-12-2016] Kyra: Jij hebt het fout

[23:24, 2-12-2016] Nissassa: Dus doe je best

[23:24, 2-12-2016] Kyra: Snap dat dan...

[23:24, 2-12-2016] Nissassa: Nee

[23:25, 2-12-2016] Nissassa: Waarom ik stem is omdat jullie door blijven drammen

[23:25, 2-12-2016] Kyra: Je schiet hem morgen neer? Waarom niet vandaag?

[23:25, 2-12-2016] Nissassa: Jager

[23:25, 2-12-2016] Kyra: En dat lijkt me niet slim

[23:25, 2-12-2016] Kyra: Sinds wanneer schieten jagers morgen ipv vandaag?

[23:25, 2-12-2016] Kyra: Maar kijk

[23:25, 2-12-2016] Kyra: Jij zegt

[23:25, 2-12-2016] Nissassa: Omdat ik een meeloop verwacht op jouw stem en gelyncht word?

[23:25, 2-12-2016] Nissassa: Dan mag ik de dag erna een speler schieten

[23:26, 2-12-2016] Kyra: Ik heb het goed en ik ben super lief door jullie te sparen

[23:26, 2-12-2016] Kyra: Terwijl je het fout hebt

[23:26, 2-12-2016] Nissassa: Nee

[23:26, 2-12-2016] Kyra: En hiermee jezelf compleet buiten schot zet

[23:26, 2-12-2016] Kyra: Oke

[23:26, 2-12-2016] Nissassa: Ik zeg dat ik de zaak op manier 1 geinterpreteerd heb, zoals het voor mij vanaf moment 1 uit zag

[23:26, 2-12-2016] Kyra: Jij DENKT dat hij het per ongeluk deed

[23:26, 2-12-2016] Nissassa: jullie zagen het anders

[23:26, 2-12-2016] Nissassa: prima

[23:26, 2-12-2016] Kyra: Exact

[23:26, 2-12-2016] Kyra: En jij presenteert de jouwe als de waarheid

[23:26, 2-12-2016] Nissassa: ik heb 3x aangegeven in het topic dat we verschillen van mening

[23:26, 2-12-2016] Kyra: Omdat graecus birger was

[23:27, 2-12-2016] Nissassa: maar ik achter de mijne blijf staan en we het moeten laten vallen

[23:27, 2-12-2016] Kyra: Nee niets

[23:27, 2-12-2016] Kyra: Jij zegt

[23:27, 2-12-2016] Nissassa: Zeker wel.

[23:27, 2-12-2016] Nissassa: en ik wil het je best quoten

[23:27, 2-12-2016] Kyra: Jullie hadden het fout en jullie moeten blij zijn dat ik jullie spaar

[23:27, 2-12-2016] Nissassa: als je de stem van me af haalt

[23:27, 2-12-2016] Nissassa: want we hebben maar 3 min

[23:27, 2-12-2016] Nissassa: Nee ik heb de discussie over wie wat interpreteerd laten vallen op dat moment

[23:27, 2-12-2016] Nissassa: later blijven jullie er op terug komen

[23:27, 2-12-2016] Nissassa: en dan haal ik aan waarom ik dacht wat ik dacht en hoe ik redelijk reeel het geinterpreteerd had

[23:28, 2-12-2016] Nissassa: Dat ik de het interpretatie verschil prima vond (2x aangehaald)

[23:28, 2-12-2016] Nissassa: En dat we gewoon verder konnen

[23:28, 2-12-2016] Nissassa: maar jullie blijven het ophalen

[23:28, 2-12-2016] Nissassa: en dat vind ik verdacht

[23:28, 2-12-2016] Nissassa: en daarom mijn stem op lat

[23:28, 2-12-2016] Nissassa: en dan counter jij vol op mij

[23:28, 2-12-2016] Nissassa: vind je het bovenstaande gedrag echt wolfish?

[23:28, 2-12-2016] Kyra: Yep

Ik zou gaan zoeken tussen lat en kyra voor de wolven. Onnodig door blijven gaan terwijl de uitspraken in bovenstaande quote echt door mij zo in het topic staan. Ze deden erg hun best om mij nog even goed verdacht te maken als goede speler.
 

latdekat

Harpij
Gewoon zodat je het weet, ik was er niet op teruggekomen mocht jij dit later niet als de "enige" waarheid gepresenteerd hebben. Ik reageer hierop, dan krijg ik een lynchstem. Lijkt me bijzonder logisch dat jij verdacht bent in mijn ogen. Ik heb nergens gezocht om je verdacht te maken, dit heb je zelf gedaan.
 

DeletedUser25006

Gast
Zo, stemmen waren gezet. Geen spannend verhaal vandaag werd mij ingefluisterd door Rowwen Hèze.

Lynch is Nissassa

Geen lunch

Jager V1

Nissassa schiet Latdekat

Jager V1

@latdekat wil je laten weten wie je schiet?
 
Bovenaan