• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #197 - Aanslag op de Paashaas

DeletedUser21575

Gast
Een eikleur, omg je bent zo erg xD

Is deadline vandaag? Oh, nevermind, geen BM haha. Spannend.
Ik zou je zo hard een bm stem geven hiervoor <3

Nissassa: waarop baseer je je als je beweert dat slechtjes ook eieren heten en dat je ze kunt onderscheiden door hun kleur?
Nergens op? Ik heb geen flauw idee hoe de vork in de steel steekt. Daarom gooi ik dingen in het topic in de hoop dat andere mensen er op gaan reageren en mensen zich dom / opvallend gaan gedragen. (Ofja, mensen buiten Graecus.)

Ben ik trouwens de enige die meteen aan Exxecute moest denken?
250px-102Exeggcute.png
 

DeletedUser27427

Gast
Aangezien ik nu weg moet: Neus.
Waarom deze stem?
- Ik geloof niet dat Graecus Slecht is => geen stem op Graecus ondanks al het voorgaande
- Momenteel geen verdachten, dus stem op een inactiefje.
Misschien is stemmen op een inactiefje in dan inderdaad het best. Graecus lijkt me nog steeds niet heel verdacht, hoewel hij zijn best lijkt te doen om verdachter te lijken. En het is gewoon bijzonder om de eerste dag iedereen al om claims te vragen, dus de reacties van Gekko en Jaspenia zijn niet echt verdacht.
 

DeletedUser9104

Gast
Laat Graecus maar lekker lullen. Ik denk niet dat we daar heel veel wijzer van worden.
 

DeletedUser27427

Gast
Óók goedjes?

Dus óók slechtjes?
Je zou bijna gaan denken dat Graecus jou en Gekko verdacht vindt.

De opmerking over kleur was verder het enige dat een beetje opviel, maar meer dan een beetje opvallend is het denk ik ook niet.
Ligt uiteraard aan de kleur hè :p

Ik zou je zo hard een bm stem geven hiervoor <3


Nergens op? Ik heb geen flauw idee hoe de vork in de steel steekt. Daarom gooi ik dingen in het topic in de hoop dat andere mensen er op gaan reageren en mensen zich dom / opvallend gaan gedragen. (Ofja, mensen buiten Graecus.)

Ben ik trouwens de enige die meteen aan Exxecute moest denken?
250px-102Exeggcute.png
 

DeletedUser21575

Gast
Je zou bijna gaan denken dat Graecus jou en Gekko verdacht vindt.

De opmerking over kleur was verder het enige dat een beetje opviel, maar meer dan een beetje opvallend is het denk ik ook niet.
En dat 'valt op' omdat?
 

DeletedUser25006

Gast
Wel, ik twijfel om op graecus te stemmen... omdat zijn verhalen zo vaag zijn, en zijn reacties behoorlijk raar. Ik vertrouw hem niet, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat Graecus kans heeft om 2 potjes achter elkaar slecht te zijn, dat is een voorgevoel.

En tja op wie dan? Dasios? Gekko? Jasper? Lijkt me voor nu nog totaal onlogisch..

Kyra :p
 

DeletedUser9104

Gast
Ik vind Nissassa nou niet direct verdacht vanwege die opmerking (over de kleuren eieren). Gezien ik het idee heb dat iedere rol/ partij een eigen kleurtje heeft. Dus misschien dat het daarom ook minder mensen opvalt?
 

DeletedUser22926

Gast
Terwijl ik nog werk aan PWS zal ik toch maar snel een stemmetje beredeneren:
Ydeger
Ik snap het probleem niet zo goed? Kleur ei... Do we care? Graecus heeft z'n punt gemaakt.
We caren wel degelijk om het kleur ei, dat is naar mijn idee het principe van deze game.

Een eikleur, omg je bent zo erg xD

Is deadline vandaag? Oh, nevermind, geen BM haha. Spannend.
Oh nevermind is geeneens een edit, dit bedacht je je dus tijdens het typen of van tevoren maar vond je wel nodig om te posten, beetje vreemd?

Hier komt de vaagste stem ooit.

Jaspenia want hij heeft al 7 minuten niet gereageerd terwijl hij soort van online zou moeten zijn en ik ga weg.
En als kers op de taart zijn stem dumpen op jas



Op de rest reageer ik wel morgen of vrijdag ofzo bij meer tijd.
 

DeletedUser21575

Gast
Wel, ik twijfel om op graecus te stemmen... omdat zijn verhalen zo vaag zijn, en zijn reacties behoorlijk raar. Ik vertrouw hem niet, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat Graecus kans heeft om 2 potjes achter elkaar slecht te zijn, dat is een voorgevoel.

En tja op wie dan? Dasios? Gekko? Jasper? Lijkt me voor nu nog totaal onlogisch..

Kyra :p
Heb je hier nog enige argumenten voor ? :p
 

DeletedUser23442

Gast
Wel, ik twijfel om op graecus te stemmen... omdat zijn verhalen zo vaag zijn, en zijn reacties behoorlijk raar. Ik vertrouw hem niet, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat Graecus kans heeft om 2 potjes achter elkaar slecht te zijn, dat is een voorgevoel.
x) Hoezo kan Graecus nou weer niet 2 potjes achter elkaar slecht zijn?

En tja op wie dan? Dasios? Gekko? Jasper? Lijkt me voor nu nog totaal onlogisch..

"Onlogisch"? Leg uit..

Waarom is dit wel logisch?

E. Waarom komen er telkens maar random [quote} tags bij x)
Nja, dan maar in 2 stukken
 

DeletedUser9104

Gast
Na nog even terug gelezen te hebben valt eigenlijk de stem van Artifex het meeste op. Gezien hij random op Kyra stemt. Nu zou dat best eens kunnen passen bij een onervaren wolf die wil voorkomen dat Kyra als goedje actief gaat worden. Niet super solide, maar ja.
 

DeletedUser27427

Gast
Ik vind Nissassa nou niet direct verdacht vanwege die opmerking (over de kleuren eieren). Gezien ik het idee heb dat iedere rol/ partij een eigen kleurtje heeft. Dus misschien dat het daarom ook minder mensen opvalt?
Terwijl ik nog werk aan PWS zal ik toch maar snel een stemmetje beredeneren:
Ydeger

We caren wel degelijk om het kleur ei, dat is naar mijn idee het principe van deze game.


Oh nevermind is geeneens een edit, dit bedacht je je dus tijdens het typen of van tevoren maar vond je wel nodig om te posten, beetje vreemd?


En als kers op de taart zijn stem dumpen op jas



Op de rest reageer ik wel morgen of vrijdag ofzo bij meer tijd.
Vergeet niet dat Ydeger meteen na zijn stem op Jas vertrok. Misschien had hij te weinig tijd voor een betere redenatie.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik ga toch gewoon voor Graecus.

Ja, hij speelt als goedje en als slechtje idioot.

Maar komop, vals claimen om zo claims binnen te halen....

Dat doet Graecus echt niet zonder reden en echt niet als gewoon goedje om wolven te vinden.

Dat heeft sws iets te maken met zn rol, en dat hoort meer / (alleen?) bij slechtjesrollen.

Ik vertrouw het echt niet iig, en hij komt daar niet mee weg omdat die nou eenmaal altijd zo idioot speelt

En omdat ik niemand anders echt verdenk (behalve Nissassa).
Dan ga ik niet andere mensen random lynchen.
Iedereen die random gelyncht zou worden is een groter verlies dan dit :x

Verder geef ik Nissassa nog het voordeel van de twijfel voor nu
 
Bovenaan