• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #197 - Aanslag op de Paashaas

DeletedUser27427

Gast
Ik ga toch gewoon voor Graecus.

Ja, hij speelt als goedje en als slechtje idioot.

Maar komop, vals claimen om zo claims binnen te halen....

Dat doet Graecus echt niet zonder reden en echt niet als gewoon goedje om wolven te vinden.

Dat heeft sws iets te maken met zn rol, en dat hoort meer / (alleen?) bij slechtjesrollen.

Ik vertrouw het echt niet iig, en hij komt daar niet mee weg omdat die nou eenmaal altijd zo idioot speelt

En omdat ik niemand anders echt verdenk (behalve Nissassa).
Dan ga ik niet andere mensen random lynchen.

Verder geef ik Nissassa nog het voordeel van de twijfel voor nu
Ik heb nog steeds het idee dat Graecus echt denkt dat hij zichzelf door middel van zijn claim voldoende bewezen heeft om zomaar om claims te kunnen vragen.
 

DeletedUser25006

Gast
ik weet het niet met Graecus.. het zou ook zo kunnen zijn dat hij heeft geleerd van zijn fouten verzinsels en nu weer met burger komt ;S
 

DeletedUser27427

Gast
ik weet het niet met Graecus.. het zou ook zo kunnen zijn dat hij heeft geleerd van zijn fouten verzinsels en nu weer met burger komt ;S
Dat zou inderdaad kunnen, maar hoe hij er dan bij komt om specifiek 'burger/ei' te claimen? Ik zie het in zijn geval niet als verdacht genoeg voor een lynchstem.
 

DeletedUser21575

Gast
Na nog even terug gelezen te hebben valt eigenlijk de stem van Artifex het meeste op. Gezien hij random op Kyra stemt. Nu zou dat best eens kunnen passen bij een onervaren wolf die wil voorkomen dat Kyra als goedje actief gaat worden. Niet super solide, maar ja.

Wel beter dan random of op mezelf.

Kyra doet niet mee.

@SignLady Kyra speelt niet eens mee :X

Artifex. Sure, je mag van mij er voor kiezen om te twijfelen waar je op stemt. Maar expres gaan stemmen op iemand die niet eens meedoet slaat echt helemaal nergens op?
Ik ga er niet direct van uit dat Graecus slecht is.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik heb nog steeds het idee dat Graecus echt denkt dat hij zichzelf door middel van zijn claim voldoende bewezen heeft om zomaar om claims te kunnen vragen.
Ja, maar hij geeft daarna toe dat die claim gelogen was?
 

DeletedUser23442

Gast
Artifex. Sure, je mag van mij er voor kiezen om te twijfelen waar je op stemt. Maar expres gaan stemmen op iemand die niet eens meedoet slaat echt helemaal nergens op?
Zou een wolf dit niet gebruiken om er een goedje uit te stemmen als lynch helemaal open ligt?
 

DeletedUser23442

Gast
Dat zou inderdaad kunnen, maar hoe hij er dan bij komt om specifiek 'burger/ei' te claimen? Ik zie het in zijn geval niet als verdacht genoeg voor een lynchstem.
Ook voor jou, Graecus gaf zelf toe dat zn claim gelogen was
 

DeletedUser27427

Gast
Ook voor jou, Graecus gaf zelf toe dat zn claim gelogen was
Dat zag ik en tegelijkertijd probeerde hij zijn claim te verdedigen. Daarom weet ik nog steeds niet hoe ik die toegeving moet interpreteren.

Sorry voor het volledige gebrek aan redenatie. Ik ga hierbij mee in Gekko's keuze:
Aangezien ik nu weg moet: Neus.
Waarom deze stem?
- Ik geloof niet dat Graecus Slecht is => geen stem op Graecus ondanks al het voorgaande
- Momenteel geen verdachten, dus stem op een inactiefje.
Ik vind het zonde om zonder echte verdenking te stemmen en twijfelde ook wel aan Nissassa, maar er is gewoon niet genoeg reden hem nu al echt te verdenken.
 

DeletedUser21575

Gast
Dat zag ik en tegelijkertijd probeerde hij zijn claim te verdedigen. Daarom weet ik nog steeds niet hoe ik die toegeving moet interpreteren.


Sorry voor het volledige gebrek aan redenatie. Ik ga hierbij mee in Gekko's keuze:

Ik vind het zonde om zonder echte verdenking te stemmen en twijfelde ook wel aan Nissassa, maar er is gewoon niet genoeg reden hem nu al echt te verdenken.
Je twijfelt omdat ik een van de weinigen ben die actief een beetje mensen zit uit te lokken. :p

Let aub wel even er op dat dit mijn speelstijl is, en ik de vorige keer ook gewoon onterecht gelyncht werd als jager.. Terwijl de 2 spelers die ik aanwees ook daadwerkelijk wolf bleken x).
Maar iig bedankt voor de extra credit dat ik dag 1 mag blijven leven x)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Lynch Dag 1 / Lunch dag 1

Gekko: Graecus
Jaspenia: Ydeger
Neus: Gekko, Dasios
Ydeger: Heartlion
Artifex: Ilja, Nissassa
Graecus: Jaspenia, Artifex


Niet: Neusje

Ik wacht nog even op de BM.
 

DeletedUser27427

Gast
Je twijfelt omdat ik een van de weinigen ben die actief een beetje mensen zit uit te lokken. :p

Let aub wel even er op dat dit mijn speelstijl is, en ik de vorige keer ook gewoon onterecht gelyncht werd als jager.. Terwijl de 2 spelers die ik aanwees ook daadwerkelijk wolf bleken x).
Maar iig bedankt voor de extra credit dat ik dag 1 mag blijven leven x)
Ik weet dat je vaker op deze manier speelt, daarom doe ik er ook nog maar niet te veel mee.
 

DeletedUser25006

Gast
Zolang ik nog niet dood ben, en voordat ik het wel zou zijn:

Nissassa vraagt eerst aan me of ik mijn stem uit wil leggen, we weten dus allemaal (behalve Ilja haha ) dat Kyra niet meedoet en mijn stem puur was om niet random te hoeven stemmen of op mezelf te hoeven stemmen.

Daarna komt hij ineens aan met dat het raar is om expres op iemand die niet mee doet te stemmen, geen eens reactie op bovenstaande dus.

In prive vroeg hij of ik een legger of een broeder was, geen flauw idee wat hij bedoelde maar hij zei een broeder. Als het dus over eieren gaat en hij is een broeder, dan klinkt het behoorlijk als een infectiewolf.
 

DeletedUser27427

Gast
Zolang ik nog niet dood ben, en voordat ik het wel zou zijn:

Nissassa vraagt eerst aan me of ik mijn stem uit wil leggen, we weten dus allemaal (behalve Ilja haha ) dat Kyra niet meedoet en mijn stem puur was om niet random te hoeven stemmen of op mezelf te hoeven stemmen.

Daarna komt hij ineens aan met dat het raar is om expres op iemand die niet mee doet te stemmen, geen eens reactie op bovenstaande dus.

In prive vroeg hij of ik een legger of een broeder was, geen flauw idee wat hij bedoelde maar hij zei een broeder. Als het dus over eieren gaat en hij is een broeder, dan klinkt het behoorlijk als een infectiewolf.
Ik begrijp wel dat Nissassa zich afvraagt waarom je op iemand stemt die niet meedoet. Ik vraag me wel af waarom Nissassa jou zou vertellen dat hij broeder is als dat inderdaad als infectiewolf klinkt. Zeker als hij inderdaad infectiewolf zou zijn.
 

DeletedUser23442

Gast
Dat zag ik en tegelijkertijd probeerde hij zijn claim te verdedigen. Daarom weet ik nog steeds niet hoe ik die toegeving moet interpreteren.
In welk lettertype en welke lettergrootte moet hij het volgende keer laten weten zodat het je wel duidelijk wordt? x)

Je twijfelt omdat ik een van de weinigen ben die actief een beetje mensen zit uit te lokken. :p
Dingen zeggen waaruit (b)lijkt dat je meer weet (mbt slechtjes) is niet te verdedigen met 'dat je maar een beetje mensen uit zit te lokken'...

Let aub wel even er op dat dit mijn speelstijl is, en ik de vorige keer ook gewoon onterecht gelyncht werd als jager.. Terwijl de 2 spelers die ik aanwees ook daadwerkelijk wolf bleken x).
Je was dat potje gewoon volkomen terecht gelyncht :x Want je deed echt gewoon 'raar'.
Dat die 2 spelers wolf bleken was echt gewoon toeval.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik begrijp wel dat Nissassa zich afvraagt waarom je op iemand stemt die niet meedoet. Ik vraag me wel af waarom Nissassa jou zou vertellen dat hij broeder is als dat inderdaad als infectiewolf klinkt. Zeker als hij inderdaad infectiewolf zou zijn.
Ik vraag me ook af waarom ik een slechtje zou claimen bij Arti ja.
 

DeletedUser26399

Gast
Nu moet ik gaan kiezen mensen, bedankt. Mezelf niet, dus artifex of neus, wie o wie
 
Bovenaan