• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #197 - Aanslag op de Paashaas

DeletedUser27427

Gast
De kans bestaat dan ook dat er slechte heksen, beulen en jagers zijn. Dus laten we niets of niemand meer vertrouwen. GG.
Vertrouw jij dan al wel spelers na de eerste lynch/lunch? Maar ik denk dat het inderdaad voor Neus spreekt dat hij de lynch overleefde.
 

DeletedUser23442

Gast
De kans bestaat dan ook dat er slechte heksen, beulen en jagers zijn. Dus laten we niets of niemand meer vertrouwen. GG.
Prins is als bijrol heel standaard.
Vgm was ik vorig potje zelfs wolf/prins
(En ook nog in schaapskleren)

E. Ohnee dat was ijzeren heijn.
Was een potje langer geleden
 

DeletedUser21356

Gast
De kans bestaat dan ook dat er slechte heksen, beulen en jagers zijn. Dus laten we niets of niemand meer vertrouwen. GG.
Dat zeg ik niet, ik zeg gewoon dat het mogelijk is. Maar de kans dat Neus Prins is, is het grootst.
 

DeletedUser22926

Gast
Het feit dat er geen lunch was hoeft toch niet een infectie aan te duiden, dus ik begrijp ook niet echt waar dat vandaan komt. Ik dacht dat infectie altijd wat later was, maar natuurlijk valt het wel te overwegen.
Het zou raar zijn als Neus uberhaupt een bijrol heeft want ik zie dat niet echt verder tot uiting komen in dit potje.
 

DeletedUser27427

Gast
Het feit dat er geen lunch was hoeft toch niet een infectie aan te duiden, dus ik begrijp ook niet echt waar dat vandaan komt. Ik dacht dat infectie altijd wat later was, maar natuurlijk valt het wel te overwegen.
Het zou raar zijn als Neus uberhaupt een bijrol heeft want ik zie dat niet echt verder tot uiting komen in dit potje.
De derde nacht is voor de infectie het meest gebruikelijk en de eerste nacht lijkt me er geen heel logisch moment voor. En prins staat in het uitlegtopic niet als bijrol. Wordt het dan soms wel op die manier gebruikt?
 

DeletedUser26399

Gast
Nee, ik zei dat we nog steeds even ver staan als gisteren, geen doden, geen info ... Behalve dat er ms infectie kan geweest zijn
 

DeletedUser23442

Gast
Ja. Dat zei je inderdaad.
Dus voor de 4e keer de vraag, waarom staan we niet even ver als gisteren als er een infectie geweest is?
 

DeletedUser9104

Gast
Ze zin suggereerd dan als er een infectie heeft plaatsgevonden we minder ver zouden zijn. Immers zeg je dat we niet verder zijn dan gisteren behalve als er een infectie is geweest. Dus vandaar de vraag van Jasper.
 

DeletedUser25006

Gast
andere reden dan een infectie (wat me wel heel erg vroeg lijkt bij DL 1) zijn nog de dorpsoudste, geen lunch ingezonden of beschermengel?
 

DeletedUser27427

Gast
andere reden dan een infectie (wat me wel heel erg vroeg lijkt bij DL 1) zijn nog de dorpsoudste, geen lunch ingezonden of beschermengel?
Waarom zou de eerste nacht heel vroeg zijn voor dorpsoudste en beschermengel? Ik denk eerder dat het vroeg is voor een infectie.
 

DeletedUser9104

Gast
Jasper, ik hoop dat hij het snapt nadat hij het woordt behalve vet en onderstreept ziet, maar ik vrees ervoor.
Verder mag Dasios beter lezen ;)
 

DeletedUser23442

Gast
Jasper, ik hoop dat hij het snapt nadat hij het woordt behalve vet en onderstreept ziet, maar ik vrees ervoor.
Verder mag Dasios beter lezen ;)
Tsja, ik heb het inmiddels al op 4 manieren gevraagd, dus ik had niet echt meer hoop.

Hij snapt gewoon zelf niet wat die zegt of wat die nou wel of niet bedoelt
 

DeletedUser26399

Gast
We staan nu even ver als gisteren, tenzij de wolven iets hebben gedaan als infectie
Leer lezen aub Ik zeg daar heel duidelijk dat we nog geen stap verder staan en alles hetzelfde is gebleven, behalve als er infectie o.d. is plaatsgevonden
 

DeletedUser22926

Gast
Graecus bedoelt: Zonder infectie is alles hetzelfde gebleven, met infectie zijn we erop achteruit gegaan.
Stop hier nu over please.
 
Bovenaan