• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #197 - Aanslag op de Paashaas

DeletedUser23442

Gast
Graecus bedoelt: Zonder infectie is alles hetzelfde gebleven, met infectie zijn we erop achteruit gegaan.
Stop hier nu over please.
Nee dat bedoelt hij blijkbaar niet x) (althans dat beweert hij zelf)

Daarom dat ik me afvroeg wat hij wel bedoelde
 

DeletedUser22926

Gast
ik blijf nu eventjes op Yde, want ik vind hem nog steeds redelijk verdacht gezien de stem van gister en moet nu weg.
Heel misschien kom ik nog vlak voor de dl on dan kan ik ws nog ff helpen maar niets is zeker
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Haal die idiote random stemmen op Yde eens weg als je geen echte reden hebt en gewoon random iemand dood wil hebben
 

DeletedUser26399

Gast
dan staat ie op je, zet ik mijn stem van gistere door

E: Denk dat mijn privé langer is dan dit topic, normaal bestaat die uit 1 pagina heb er nu 8 geloof ik
 

DeletedUser27427

Gast
Hier komt de vaagste stem ooit.

Jaspenia want hij heeft al 7 minuten niet gereageerd terwijl hij soort van online zou moeten zijn en ik ga weg.

Ik ga ook op Yde gaan gewoon omdat hij mij volgde op Jas
Het zegt helemaal niets dat Yde op één van de twee spelers stemde die jij verdacht vond, het was zelfs bijna een random stem. En wat maakt dat je Yde nu opeens verdachter vind dan Gekko en Jaspenia?
 

DeletedUser26399

Gast
En het feit dat ik nijn rol heb nagelezen en ik dus mijn eigen heb bedrogen(zie PM)
 

DeletedUser20542

Gast
Stijlfiguren vind ik inderdaad niet heel interessant, goed gezien. Toch leuk dat je ermee speelt.

Als je jouw werk niet had uitgesteld kon je misschien wel een redelijke stem plaatsen, niet dat die van mij goed beargumenteerd was, maar toch had je dan meer info. Gedachtespelletjes speel ik graag, heb hier je onderbouwde post even bekeken.



Dit was "alles" tot op dat moment. Het is het niet onze fout dat je nog 3 uur moet studeren en je zo een excuus had random te stemmen. Je liegt ons hier voor met het excuus dat je nu de stem moet plaatsen doordat je erna moet leren: een pauze om kwart voor 10 had niet veel gescheeld ofzo, dan had je op het moment van het plaatsen van een stem kunnen leren. Dat je dan Jaspenia als lynchslachtoffer kiest is natuurlijk niet vreemd, doordat hij bijna de enige is die je hebt aangekaart. Als hij goed zou zijn was je er dus meer dan makkelijk van deze stem afgekomen.
Betwist je nu mijn studiemethode? Ben je van mening dat mijn succes in het echte leven ondergeschikt is aan een internetspelletje? Nee, dat kan er bij mij niet in. Die stem die daar staat vind ik volkomen onterecht.

Ik ga ook op Yde gaan gewoon omdat hij mij volgde op Jas
Ja, ga me maar chanteren #conversatie.
Waar baseer je je op als je zegt dat ik je volgde op Jas? Ik had niet echt dezelfde argumentatie als jij geloof ik. En ik snap helemaal niet waarom je nu dus ineens op mij stemt en niet op bijvoorbeeld Jaspenia, die jij, zoals je terecht aangeeft, gisteren verdacht.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik zo mijn bedenkingen bij Jas idd daar ook, maar ik vindt Gekko nu wel minder verdacht, aangezien ik verschillende bronnen heb ga ik nu op Jaspenia
 

DeletedUser27427

Gast
Ik zo mijn bedenkingen bij Jas idd daar ook, maar ik vindt Gekko nu wel minder verdacht, aangezien ik verschillende bronnen heb ga ik nu op Jaspenia
Kun je wat duidelijker zijn? Ik weet nu nog steeds niet waarom je op Jaspenia stemt.
 

DeletedUser25006

Gast
Ik verdenk Jasper eigenlijk niet? Het feit dat je BM bent maakt nog geen slechtje want het kan een bijrol zijn Graecus?
 
Bovenaan