• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #198 - More. Just. Chaos.

DeletedUser21575

Gast
Wat vooral raar is is dat we eventueel dachten dat er geen lynch zou zijn ivm met het kruis. Maar ook geen BM is wel erg vreemd?
 

latdekat

Harpij
Wat vooral raar is is dat we eventueel dachten dat er geen lynch zou zijn ivm met het kruis. Maar ook geen BM is wel erg vreemd?

Misschien is er een BM zoals vorig potje die via de rol is? Langs de andere staat er dan weer groen voor BM in de beginpost. Alhoewel dat dan weer puur voor chaos kan zorgen.

Of we hebben gewoon een extra dag, zo klein is die kans nu ook weer niet.
 

DeletedUser21575

Gast
Nee true, maar het is vaag, en ongestructureerd. Maargoed dat zal misschien de intended Chaos zijn.
 

DeletedUser20542

Gast
Hee, de titel van het Speeltopic is niet dezelfde als die van het Inschrijftopic! (ik heb geen idee waarom, maar ik merk het ineens op)
 

DeletedUser26399

Gast
Idd, dacht ook al dat die anders was, maar nooit iets van gezegd en inschrijvingstopic staat net buiten beeld
 

DeletedUser22926

Gast
Jongens dat kruis betekent toch gewoon dat er die dag geen dl is, of zie ik het nou verkeerd?
 

DeletedUser21575

Gast
Jongens dat kruis betekent toch gewoon dat er die dag geen dl is, of zie ik het nou verkeerd?
Dat is onze interpretatie. Maar die is lijst is gewoon niet duidelijk. Dus we weten niet wat het precies inhoud. Want die lijst geeft aan dat er dan namelijk wel deadlines zijn als we met z'n allen lekker onder kerstboom cadeautjes zijn aan het uitpakken, of zitten te gourmetten of weet ik veel wat iedereen allemaal met de kerst aan het doen is. Maar naar alle waarschijnlijkheid niet achter zn pc zit x)
 

DeletedUser27427

Gast
Dat is onze interpretatie. Maar die is lijst is gewoon niet duidelijk. Dus we weten niet wat het precies inhoud. Want die lijst geeft aan dat er dan namelijk wel deadlines zijn als we met z'n allen lekker onder kerstboom cadeautjes zijn aan het uitpakken, of zitten te gourmetten of weet ik veel wat iedereen allemaal met de kerst aan het doen is. Maar naar alle waarschijnlijkheid niet achter zn pc zit x)
Misschien wordt tweede kerstdag net als eerste kerstdag later nog doorgestreept. En het zou een beetje jammer zijn als in een chaosvissenkom een lijst voor orde en duidelijkheid zorgt.
 

DeletedUser21575

Gast
Misschien wordt tweede kerstdag net als eerste kerstdag later nog doorgestreept. En het zou een beetje jammer zijn als in een chaosvissenkom een lijst voor orde en duidelijkheid zorgt.
1e kerstdag is zondag, 2e kerstdag is maandag. Beide zijn volgens eerdere theorieën wel voorzien in de lijst met deadlines. De zaterdag zit er niet bij, of de vogel is zaterdag. Maargoed, vogelvrij vrijdag. Lijkt me logischer. Dus de dag vóór kerst is geen DL, maar met kerst wel. Dus ja :p
 

DeletedUser27427

Gast
1e kerstdag is zondag, 2e kerstdag is maandag. Beide zijn volgens eerdere theorieën wel voorzien in de lijst met deadlines. De zaterdag zit er niet bij, of de vogel is zaterdag. Maargoed, vogelvrij vrijdag. Lijkt me logischer. Dus de dag vóór kerst is geen DL, maar met kerst wel. Dus ja :p
De woensdag was meteen al doorgestreept en toen was er geen dl. De eerste zondag werd pas later doorgestreept,aar ik neem aan dat er dan ook geen dl zal zijn. Dan is er alleen op tweede kerstdag dus nog een dl.
 

DeletedUser27427

Gast
Mocht er vandaag een dl zijn, ik breng
misschien geen lynch of bm-stem uit omdat ik ergens naartoe ben.
 

DeletedUser26399

Gast
Het is duidelijk dat Graecus dit eerder had bedacht en hij vind dat jij nu met alle eer strijkt. Hadden jullie het er toevallig ook op skype / PM over gehad?
Nee, vond het gewoon raar klinken de naam, maar nee, ik heb niet eens contact me Yde, de enige dat ben jij Nissassa, ms moet ik meer gaan netwerken, maar goed

E:deze post is om de een of andere reden niet gepost geraakt
 

DeletedUser21575

Gast
De woensdag was meteen al doorgestreept en toen was er geen dl. De eerste zondag werd pas later doorgestreept,aar ik neem aan dat er dan ook geen dl zal zijn. Dan is er alleen op tweede kerstdag dus nog een dl.
ow er is een 2e kruis? Dat is nieuw voor mij. ik maakte de aanname dat je je vergiste met het gebrek aan een zaterdagplaatje. Mijn excuses.
 

DeletedUser

Gast
Nissassa BM
Jaspenia, Pechvogel Dood.

Pechvogel
Pech, rollen zijn op. Je krijgt de rol van de eerste persoon die sterft. Die persoon sterft in de plaats als pechvogel.

Klaagmuur:
Verhuld.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik zal maar even de aanname maken dat Jaspenia geen pechvogel was.. Dus als iemand zijn echte claim had.. delen graag!
 

DeletedUser26399

Gast
Lijkt mij ook logisch, ik neem aan dat dit de lunch was.

Dus Jas was dan de lunch als ik het goed begrijp, maar i.p.v. dat hij sterft met zijn rol, blijft de rol in het spel, maar is iemand anders die nu. Degene die als rol pechvogel had.

Dit is toch als ik het goed begrijp
 
Bovenaan