• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #99; game of Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Hier alle posts van EAG:

Veel succes iedereen!

Laten we er een mooie pot van maken en niet zo chaotisch al het vorige potje waar ik niks meer van snapte:)

Dat vond ik leuk aan een annoniem potje!
Ik was BM . Nu stemt natuurlijk niemand op mij:(

E: Ik ga voor Ydeger Puur random en ik vind het lelijk om op mezelf te stemmen.

Hij stemt random op iemand voor BM. Ondanks dat ydeger goed is / was, toch een vreemde keuze.
Bovendien kunnen we met vrij grote zekerheid zeggen dat ydeger geen BM zou zijn geworden, dus ydeger stemmen voor BM is verdacht veilig.

Tuurlijk heb ik wat ervaring, maar ik ken hier de spelers nog niet goed genoeg dus hoe moet ik weten wie echt een goede speler is.
Maarja, je hebt inderdaad wel wat gelijk dat random ook nergens op slaat, ik ga nog maar eens alles lezen.

Wel blijf ik van mening dat stemmen op jezelf onzin is...

Hier geeft hij erg snel toe over het random stemmen. De laatste zin is imo pas echte 'onzin'.

De nostalgie die hier beschreven wordt deel ik, maar het nu is het heden en zijn we bezig met dit potje.
Wat heeft het voor zin dat jullie steeds door gaan over 'hoe het vroeger was'. Wie weet als we allemaal gewoon serieus spelen en ook echt actief zijn dat we die tijden nieuw leven in gaan blazen met z'n alle.

Verder is me tot nu toe weinig verdachts opgevallen dan de BM stemmen op jezelf (wat ik al een paar keer heb aangegeven)

Hier zeurt EAG een beetje over nostalgie terwijl er totaal geen sprake was van ik of anderen die 'steeds door gaan' zoals EAG zegt.
BM-stemmen op jezelf verdacht, w00t? Op dat moment was voor mij het enige bewezen goedje ik zelf, dus ja, dan stem ik op mezelf.

Ik heb nergens gezegd dat ik niets te zeggen heb. Ik zei dat me er nog niks verdachts is opgevallen.. Wat ik ben gewend wijzen spelers mij juist op verdachte zaken die ik over het hoofd heb gezien..

Tot nu toe val mij 1 persoon op en dat is:
Animal: Weet volgens mij zelf niet wat hij/zij zegt.



Hier was hij/zij weg, dus om voor de deadline te stemmen deze Lynch op rabbid.
Vervolgens is hij/zij toch weer online.



Opeens uit het niets gaat hij/zij random mee terwijl hij al ofline zou zijn?

Zei je dat je weg moest om niets meer te hoeven zeggen zodat je niet verder verdacht kon worden, gebeurde er vervolgens iets waar je makkelijk bij mee kon gaan en dat toch nog maar snel doen omdat je verwacht dat de meerderheid het met je eens is?

Ik vertrouw Animal niet en zou graag zijn verweer willen horen.

Tot nu doe mijn lynch gaat op Animal

Beetje vage reden om op iemand te stemmen ;)

Ik heb geen idee wie dat zijn, en als je het op die manier bekijkt is het spel niet meer leuk en ga je de verkeerde kant op qua denken.
Verger vraag ik me af wat Reiziger precies inhoudt want dat weet ik niet:$

Bedankt, sorry voor mijn kneuzigheid (en luiheid om even te kijken).

Was er een fout van de leiding aangezien crezum nu lynch is en eerst stond er een andere naam... (wat ik al raar vond..)

Waarom zegt hij dit? Wil hij scherp overkomen?

Yo, sorry als ik dat beter niet had kunnen posten, maar ik was verward!
We weten nu inderdaad de rol van die persoon! Spelen we zo verder en zeggen we wie het is of worden rollen nog gewisseld van 2 mensen? (Wat ik op dag 1 al ooit heb meegemaakt dus voor mij is dat niet heel raar)

Zie boven.

Ja dat weet ik en daarom zei ik ook of we bekend maken wie het was, zijn rol is terug te vinden in 1 van m'n Posts...

Zie boven.

Dan hoop ik dat er een bengel is...*
Jezus waar slaat deze post nou weer op....

Kan niet tegen een grapje :O

E: Dit was mijn post van gisteren en om diezelfde reden ga ik vandaag weer op animal.
Ik heb geen weerwoord van hem gekregen en het komt op mij gewoon over als: Ik moet ff posten dus zeg ik maar iets onnodigs zodat ik actief lijk....

E2: Ik zie net pas dat ganade net boven mij ook op animal gaat, ik had dat nog niet gelezen toen ik aan deze post begon.

Slap om weer op Animal te gaan. Slechte reden mio.

Gisteren ging er verder niemand in op mijn beschuldiging dus het zou makkelijk kunnen dat hij er geen aandacht meer aan wilde geven zodat mensen het te niet zouden doen.

Beetje vergezocht...

Dit zijn mijn redenen om op EAG te gaan, en ik roep andere op om ook op EAG te stemmen en niet op Alice.
 

DeletedUser19654

Gast
MoonMonkey zei Ydegers rol te hebben geweten, dus dacht ik even een ziener/muizenvalclaim van hem te hebben gezien. Dat was niet zo; hij bedoelde dat Vinie Ydegers rol al had geopenbaard. In dat geval trap ik ook mijn beschuldiging jegens MoonMonkey er uit. Ik kan hem zelfs enigszins uitbreiden.

MoonMonkey speelt veel aardiger dan normaal en klaagt minder. Dat zou kunnen zijn omdat hij wolf is en er nu extra op let dat hij geen dingen doet waardoor hij er snel uitgestemd wordt, en veel klagen is daar één van.

Daarnaast bevallen zijn formuleringen me niet helemaal:

Smily :mad:

'Hoor', aiaiai.

Hoezo 'misschien'?

En in PM schreef hij net 'Haha nee' tegen me. Tssk.

Animal => MoonMonkey. Hihi, wat een draaikont ben ik toch
Aardiger ik heb yde weggepest :p

Nou als je wilt dat ik opnieuw alleen maar ga zeuren fzow moet je het maar zeggen. Ik heb al flink staan zeuren vooral tegen yde... en nu zeker ook tegen jou. Ik probeer echt keihard mijn best te doen om een fastoenlijk te spelen en niet de hele tijd uit mijn slof te schieten en hoppa ik ben weer wolf!!! WAT IS DAN IN GODSNAAM GOED IN JULLIE OGEN!!

Als ik dit doe ben ik wolf als ik aardiger doe ben ik wolf ik ben altijd wolf maar ga altijd dood als goedje nouja... En ik had echt beter van je verwacht. Ik had zoiezo al door dat je dacht dat ik ziener was vandaar Haha nee... Je zei ook letterlijk heb jij yde "gezien" woow haha nee zeggen jij bent wolf. Genade als dat zo makkelijk ging hè

Ik ben niet zo'n mongool dat als ik misschien ook wel echt ziener ben dat direct midden in het topic gooi op dag 2 en dan ook de eerste de beste die me er naar zou vragen het ook nog even lekker toe te geven!!!

E: volgens mij is deadline al geweest Damn... wat vroeg altijd... en ik ben vanavond sporten zoals elke dinsdagavond.

Trouwens dit potje is toch wel mijn beste potje ever!! Eerst krijg ik een stem omdat ik blijkbaar (had ik zelf niet door) 2x succes wenste!!
En nu omdat ik "haha nee" zei!! En omdat ik voor het eerst in mijn leven eens aardig probeer te doen, bij deze ik zal voortaan gemeen zijn dus rot op genade met dat *** gedoe want lijkt net of je yde's brein geërfd hebt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik kan me vinden in de argumenten tegen Ed, zeker omdat hij me nog niet echt opgevallen was (Je op de achtergrond houden en toch een redelijk aantal posts hebben => Wolvengedrag)
EdAtGoirle
 

DeletedUser

Gast
Aardiger ik heb yde weggepest :p

Nou als je wilt dat ik opnieuw alleen maar ga zeuren fzow moet je het maar zeggen. Ik heb al flink staan zeuren vooral tegen yde... en nu zeker ook tegen jou. Ik probeer echt keihard mijn best te doen om een fastoenlijk te spelen en niet de hele tijd uit mijn slof te schieten en hoppa ik ben weer wolf!!! WAT IS DAN IN GODSNAAM GOED IN JULLIE OGEN!!

Als ik dit doe ben ik wolf als ik aardiger doe ben ik wolf ik ben altijd wolf maar ga altijd dood als goedje nouja... En ik had echt beter van je verwacht. Ik had zoiezo al door dat je dacht dat ik ziener was vandaar Haha nee... Je zei ook letterlijk heb jij yde "gezien" woow haha nee zeggen jij bent wolf. Genade als dat zo makkelijk ging hè

Ik ben niet zo'n mongool dat als ik misschien ook wel echt ziener ben dat direct midden in het topic gooi op dag 2 en dan ook de eerste de beste die me er naar zou vragen het ook nog even lekker toe te geven!!!

E: volgens mij is deadline al geweest Damn... wat vroeg altijd... en ik ben vanavond sporten zoals elke dinsdagavond.

Trouwens dit potje is toch wel mijn beste potje ever!! Eerst krijg ik een stem omdat ik blijkbaar (had ik zelf niet door) 2x succes wenste!!
En nu omdat ik "haha nee" zei!! En omdat ik voor het eerst in mijn leven eens aardig probeer te doen, bij deze ik zal voortaan gemeen zijn dus rot op genade met dat *** gedoe want lijkt net of je yde's brein geërfd hebt

Sorry voor de dubbelpost, maar dit moet even.

MM: je gedraagt je als een idioot.
 

DeletedUser19654

Gast
Moon raget een beetje geforceerd xD
Lol, ik moet ik heb op dit moment te veel waarschuwingen van Fireas lopen dusja...
En mijn reacties tegen yde zijn al verwijderd :confused:

Rutger zo speel ik normaal WvW, dit weten ze onderhand wel van me, maarja... ik probeer het dus netjes te houden hoewel... ik dat dus niet meer ga doen. Ga maar boos doen op genade als mijn gedrag je niet aan staat, of ga me maar lynchen omdat me gedrag je niet aanstaat zoals de vorige keer.
 

DeletedUser

Gast
MoonMonkey => EdAtGoirle. Rutger zal wel een reden hebben Alice of Animal opeens niet dood te willen. Ik had liever MoonMonkey doodgehad, mja. Dat lukt nu toch niet meer.
Nu alles doorlezen.

EDIT: Auw, die überverdachte post van MoonMonkey hier boven me doet gewoon zeer.
 

DeletedUser

Gast
2 stemmen net binnen de tijd, op Ed.

Beter dan op Animal... Of Ed wolf is is de vraag, hopen van wel.
 

DeletedUser

Gast
Ook waarom EdAtGoirle wel en MoonMonkey niet vind ik interessant, Rutger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan