• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #99; game of Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Omdat hij met een nogal vrij nutteloos lijstje afkomt. En met dat lijstje valt hij nogal buiten verdenking?
 

DeletedUser

Gast
Ik moet nu gaan, BM stem staat er al.

LYNCH: RabbidRobin, stemt met de meest onnozele reden ooit, "Hij stem op zichzelf als Bm, kan echt niet hoor!" verder spreekt hij zichzelf continu tegen (zoals aangegeven in Rugter zijn post), lijkt mij nogal wolfisch. Het is sws het beste wat ik op dit moment kan bedenken.

Eigenlijk, heb je een best wel goed punt.
Ydeger, maakt een lijstje op dag 0 zonder enig informatie verder what so ever. Verdacht, erg verdacht.

Wat is dit nou weer? Je hebt 2x voor een BM gestemd en 2x voor een lunch...

Je volgt nogal hè? Iemand wordt beschuldigt en, hop, jij springt erachteraan voordat diegene überhaupt heeft kunnen reageren.

Ydeger geeft een fatsoenlijke verklaring imo.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
E: Adi, er is niks gezegd, maar dat weinige dat dat wel was vatte ik even samen. Hierboven staat dat ook al. Ik ben de enige die moeite doet om iedereen apart te analyseren, en dit is mijn beloning?

Dit is dan ook waar het schoentje wringt, je wilt er een beloning voor. Een echt goedje zou geen beloning nodig hebben, een echt goedje zou het een beloning vinden dat hij/zij iets bijdraagt tot het wolvenzoeken en tot de discussie, die moet daarvoor in ruil voor het lijstje geen waardering of vertrouwen hebben. Wat hetgeen is waar jij op het eerste zicht op aast. Ik zeg niet zo dat het zo is, maar als wolf maak ikzelf bijvoorbeeld af en toe ook wel eens een lijstje of een of andere zinloze theorie die op niets slaagt, gewoon puur omdat mensen dan denken dat ik actief meewerk en dergelijke (kuch BM-stemmen, kuch.)
 

DeletedUser

Gast
Zo'n fatsoenlijke verklaring vind ik dit nu ook weer niet hoor. 'iedereen apart analyseren' , iedereen kan een lijstje maken waarin de helft van de personen 'geanalyseerd' worden als 'heeft succes gewenst', en mensen verdacht worden 'omdat ze 2 keer succes hebben gewenst'?
 

DeletedUser

Gast
Omdat hij met een nogal vrij nutteloos lijstje afkomt. En met dat lijstje valt hij nogal buiten verdenking?

Tja, zo kan ik ook zeggen dat jij mss wel een wolf bent, aan de hand van precies dezelfde redenering die jij toepast.

@Rabbid: Hij zegt niet dat hij een beloning wil. Hij zegt dat hij een 'negatieve' beloning krijgt en dat hij dat niet snapt.
 

DeletedUser

Gast
Er is nog altijd een verschil tussen een lijstje maken, en iemand verdenken.
 

DeletedUser

Gast
Er is nog altijd een verschil tussen een lijstje maken, en iemand verdenken.

Ja. Iemand verdenken omdat hij een lijstje maakt is verdachter dan een lijstje maken.
En daardoor verander ik mijn stem naar ​Crezum.
 

DeletedUser

Gast
Wat is dit nou weer? Je hebt 2x voor een BM gestemd en 2x voor een lunch...

Je volgt nogal hè? Iemand wordt beschuldigt en, hop, jij springt erachteraan voordat diegene überhaupt heeft kunnen reageren.

Ydeger geeft een fatsoenlijke verklaring imo.

Ik heb met RabbidRobin gepraat over de beschuldiging. Verder telt de laatste stem altijd. Dat jij dat als super ervaren pro WvW'er niet weet...

Verder geeft hij geen fatsoenlijke verklaring? Enkel een verhaaltje waarin hij in het kort zegt: Ik doe mijn best stem niet op mij!, zoals Crezum eigenlijk al zei, het lijstje heeft 0.0 nut. Slaat helemaal nergens op, een lynch stem omdat iemand twee keer succes wenste aan iedereen, mensen beschuldigen van spammen terwijl ze 3 posts hebben waarvan er 2 inhoudelijk zijn? Yde 4 Lynch.
 

DeletedUser

Gast
Mag ik mijn trouwe metgezellen niet eens succes wensen?

Wat me direct opvalt, is dat het niveau gisteren en vandaag weer lekker laag ligt als het gaat om lynchstemmen.

Je mag ook best de wolven succes wensen ipv op zo'n doorzichtige manier claimen goed te zijn...
 

DeletedUser

Gast
Ik heb met RabbidRobin gepraat over de beschuldiging. Verder telt de laatste stem altijd. Dat jij dat als super ervaren pro WvW'er niet weet...

Verder geeft hij geen fatsoenlijke verklaring? Enkel een verhaaltje waarin hij in het kort zegt: Ik doe mijn best stem niet op mij!, zoals Crezum eigenlijk al zei, het lijstje heeft 0.0 nut. Slaat helemaal nergens op, een lynch stem omdat iemand twee keer succes wenste aan iedereen, mensen beschuldigen van spammen terwijl ze 3 posts hebben waarvan er 2 inhoudelijk zijn? Yde 4 Lynch.

Toen ik voor het laatst WvW speelde mocht dat niet, in mijn herinnering althans, en heeft dat ook nooit gemogen.

En ik vind dat hij een fatsoenlijk verklaring geeft ja. Ikzelf zat vaak ook alles op een rijtje voor mezelf.
 

DeletedUser

Gast
Met een verdenking probeert men iets bij te brengen aan het zoeken naar de wolfjes.
Het doel van een degelijk lijstje zie ik niet in? Als je met zo'n lijstje afkomt zie ik dat als proberen te bewijzen dat je een goedje bent.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Met een verdenking probeert men iets bij te brengen aan het zoeken naar de wolfjes.
Het doel van een degelijk lijstje zie ik niet in? Als je met zo'n lijstje afkomt zie ik dat als proberen te bewijzen dat je een goedje bent.

Ben jij nu echt dom of hoe zit het daar?
Ik wil niets zeggen, maar een lijstje bestaat uit beschuldigingen, complimenten en dan nog wat onnodig opvulsel?
 

DeletedUser

Gast
En dit lijstje bestaat uit onnodig opvulsel, beschuldigingen met nogal rare redenen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan