• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #187 - Got Killed!

DeletedUser26004

Gast
Het lijkt me in ieder geval duidelijk dat het niet geheel onsportief was.

Want jij hebt al zoveel potjes meegedaan en weet daarom dat Graecus een imbeciel is? Ik neem aan dat dit je eerste potje WvW is? Ik denk i.i.g. dat 9/10 bij hun eerste potje niet weet wat sportief en onsportief lunchen is. En aangezien dit ook je eerste potje is op het AF hier, kan jij nog helemaal niet beoordelen of Graecus een sportieve lunch is (wat hij overigens wel is).

Je zit nu gewoon iemand na te praten.
 

latdekat

Harpij
Waarom vind je sportief lunchen zwak, Heart? We moeten blij zijn dat er niet één van de betere spelers is geluncht. Alhoewel het jammer is dat Graecus beschermengel was, is een goede andere speler (zoals Nissassa, Kyra, Rabbid, ...) in mijn ogen net een tikkeltje meer waard. Je geeft ook subtiel aan dat jij geen wolf zou zijn omdat er een sportieve lunch is...
 

DeletedUser9104

Gast
Euhm, mensen. Zou het zo kunnen zijn dat Daios een paar potjes gelezen heeft voordat hij dit concludeert?
Daar hoeft hij overigens alleen het laatste potje voor gelezen te hebben en ik neem aan dat Kyra dat als advies gegeven heeft (of hij heeft dat uit zichzelf gedaan, dat kan natuurlijk ook)
 

DeletedUser26004

Gast
Je geeft ook subtiel aan dat jij geen wolf zou zijn omdat er een sportieve lunch is...

Hier zat ik zelf ook aan te denken. Eerst neuzen richten op Nissassa met als reden dat hij een sportieve lunch deed om te zorgen dat hij niet "verdacht is". En daarna nog maar eens roepen dat hij sportief lunchen maar niks vind. Om zo maar eens aan te geven dat hij geen wolf zou zijn, zoals jij aangeeft. Ik vind het nogal vreemd gedrag van Heartlion, beetje wolffish.

Overigens is dit denk ik mijn eerste potje met Heart. Iemand die weet of hij normaliter sportief luncht en zich ook zo gedraagt?

Euhm, mensen. Zou het zo kunnen zijn dat Daios een paar potjes gelezen heeft voordat hij dit concludeert?
Daar hoeft hij overigens alleen het laatste potje voor gelezen te hebben en ik neem aan dat Kyra dat als advies gegeven heeft (of hij heeft dat uit zichzelf gedaan, dat kan natuurlijk ook)

Kan, ik vind het alsnog vrij dubieus tho.
 

DeletedUser23442

Gast
T zijn toch altijd dezelfde die stemmen krijgen, doe niet mee aan die corruptie.
Mja, valt best mee.
Had zelfs bijna op je gestemd nu, maar toch maar een ander gekozen omdat je zo raar begon te doen over bm stemmen.

Elk spel is anders, dat zou betekenen dat iedereen telkens opnieuw campagne moet voeren om BM te worden. Waarom moet ik dan aandragen waarom ik een goede BM ben en andere hoeven dat niet te doen? Vreemd toch?

Dus nee, ik ga geen campagne voeren en nee ik ga niet stemmen
Anderen hebben zich bewezen in het verleden, jij niet en bijna niemand kent je (kwaliteiten) nog. Als je dan ook in het potje zelf niet met iets komt krijg je idd heus niet zomaar bm stemmen.

Latdekat, Heartlion, Dasios (zonder invloed van Kyra), Rabbid, Fireas, Imrahil
Op Dasios (ja, gek he als het zn eerste potje is :p) en Heartlion(? vgm, mss wel als 2e bm in een potje?) na is iedereen uit bovenstaande rijtje meerdere potjes tot heel erg vaak bm geweest (vanaf begin potje) hoor :)
Maar niet in hun 2e potje nee

Nu verlang ik toch nog enige uitleg. BM#1 is tegen het einde al lang geluncht. Is dat een plan? Nog belangrijker: indien deze al lang geluncht is tegen het einde, waarom wensde jij dan eerde deze dag nog om de rol van burgemeester te bemachtigen? Wens je zelf het einde van het spel niet te behalen?
Valt vgm best wel mee tegenwoordig dat je als bm sneller lunch bent. Hangt daar niet echt meer vanaf.

Nissassa zou dus mogelijk wolf kunnen zijn, omdat hij iets met een sportieve lunch wilt bewijzen. Slechte theorie maar most of all misschien wel een poging tot aanval om meer neuzen op Didier gericht te krijgen?
Als er een onsportieve lunch was geweest had je wss naar Nissassa gewezen.
Nu er een sportieve lunch is wijs je ook naar Nissassa.

Dus Nissassa was ongeacht de lunch verdacht geweest? Boeiend...

Tuurlijk zou wat je zegt eventueel heel misschien wel eens zo kunnen zijn, maar er zijn 1000x andere mogelijkheden. Dus je gaat wel een beetje erg makkelijk op Nissassa vind ik.
 

DeletedUser26004

Gast
el misschien wel eens zo kunnen zijn, maar er zijn 1000x andere mogelijkheden. Dus je gaat wel een beetje erg makkelijk op Nissassa vind ik.

Ik ga nergens op Nissassa. Misschien nog eens doorlezen ;) Enigste wat ik doe is mn twijfels zetten bij Heart.
 

DeletedUser22926

Gast
Waarom vind je sportief lunchen zwak, Heart? We moeten blij zijn dat er niet één van de betere spelers is geluncht. Alhoewel het jammer is dat Graecus beschermengel was, is een goede andere speler (zoals Nissassa, Kyra, Rabbid, ...) in mijn ogen net een tikkeltje meer waard. Je geeft ook subtiel aan dat jij geen wolf zou zijn omdat er een sportieve lunch is...

Mijzelf indekken is niet de bedoeling, ik maak hier gewoon het feit belachelijk dat men telkens weer begint te redeneren op wie er geluncht wordt. Zoals jaspenia zegt iedereen kan het hebben gedaan het zegt niet veel het was niet echt de bedoeling dat er serieus op ingegaan werd..
ik vind Graecus lunchen dus niet zwak, ik vind de redenen om Graecus te lunchen zwak. Dat constateerde ik.
Hier zat ik zelf ook aan te denken. Eerst neuzen richten op Nissassa met als reden dat hij een sportieve lunch deed om te zorgen dat hij niet "verdacht is". En daarna nog maar eens roepen dat hij sportief lunchen maar niks vind. Om zo maar eens aan te geven dat hij geen wolf zou zijn, zoals jij aangeeft. Ik vind het nogal vreemd gedrag van Heartlion, beetje wolffish.
je kan het idd wolfish opvatten maar dat is het dus niet en dit zou een hele zwakke manier zijn om de neuzen op nissassa te richten...
 

DeletedUser23442

Gast
Ik ga nergens op Nissassa. Misschien nog eens doorlezen ;) Enigste wat ik doe is mn twijfels zetten bij Heart.
Ja klopt, sorry citeerde jou maar was voor/tegen Heart bedoeld.

Mijzelf indekken is niet de bedoeling, ik maak hier gewoon het feit belachelijk dat men telkens weer begint te redeneren op wie er geluncht wordt. Zoals jaspenia zegt iedereen kan het hebben gedaan het zegt niet veel het was niet echt de bedoeling dat er serieus op ingegaan werd..
Juist ja, hihaho wat een statement.

Nu weer normaal spelen aub.

ik vind Graecus lunchen dus niet zwak, ik vind de redenen om Graecus te lunchen zwak. Dat constateerde ik.
Je weet blijkbaar wat de redenen waren om Graecus te lunchen? Interessant...

Je kan het idd wolfish opvatten maar dat is het dus niet en dit zou een hele zwakke manier zijn om de neuzen op nissassa te richten...
Zwak ja, raar ja, Wolfish dno, onnodig als het niet serieus was ja...
 

DeletedUser21204

Gast
En jij weet wat een sportieve is, aangezien dit je eerste WvW potje is? x)

Ik had hem de termen ff uitgelegd :p
Wat een "sportieve lunch" en een "onsportieve lunch" inhoudt.
En hij heeft al wat stuff gelezen ja, wat Ilja zei. Bij Graecus hebben we het basically gehad over afgelopen potjes, bijv dat hij vorig potje opeens wreker/beul begon te claimen. Dan snap ik wel dat hij zegt dat dit een sportieve lunch is, als het enige wat hij van Graecus zag een Graecus is die zijn rol in het topic gooit :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21575

Gast
Excusez-moi, ik heb er twee compleet gemist.

Nissassa is BM.
Driewerf hoezee! Ik zal dit ambt met veel BM bekleden.

Zeer sportieve lunch.. Nissassa die wat wilt bewijzen? Of gewoon team 'eerste dagen lunchen wij sportief!'
Maar als ik weet dat jij denkt dat ik onsportief lunch en daardoor verwacht word dat ik sportief lunch, ga ik juist onsportief lunchen om er voor te zorgen dat jij niet denkt dat ik geluncht heb. Dûh.

Inderdaad een vrij sportieve lunch.
Echt even wennen om een nieuwerd te zien die enigszins weet waar hij het over heeft.

Dus jij vindt dat een ervaren speler eruit gelunched moest worden zoals bijv. Imrahil of Nissassa? Ik denk dat we op dag 1 als goedjes juist blij moeten zijn, dat zo'n speler er niet uit wordt gegooid. Maar goed, dat is mijn mening. Uiteraard is het jammer dat Graecus eruit is als nota bene beschermengel. Al sluit ik me daarin ook aan bij Ilja.
De enige sportieve lunch is een inactieverd. (en semi ook op trollen zoals Mitchol e.d.)

Mja, valt best mee.
Had zelfs bijna op je gestemd nu, maar toch maar een ander gekozen omdat je zo raar begon te doen over bm stemmen.
Anderen hebben zich bewezen in het verleden, jij niet en bijna niemand kent je (kwaliteiten) nog. Als je dan ook in het potje zelf niet met iets komt krijg je idd heus niet zomaar bm stemmen.
Ja eens! Ik had zelf ook bijna op hem gestemd, ik gaf hem voldoende kans om met een goede reden te komen, maar helaas.

Valt vgm best wel mee tegenwoordig dat je als bm sneller lunch bent. Hangt daar niet echt meer vanaf.
Neuh ergens valt het ook wel mee. Het is ook niet echt dat het heel vaak voor komt in potjes dat de BM de doorslag geeft. Zeker niet in de beginfase.

Als er een onsportieve lunch was geweest had je wss naar Nissassa gewezen.
Nu er een sportieve lunch is wijs je ook naar Nissassa.
Dus Nissassa was ongeacht de lunch verdacht geweest? Boeiend...
@Liandri zou zeggen: " 't rolt wie 't rolt. "

Maargoed, ik ben als BM tevreden met de eerste dag. 128 reacties sinds gisteravond is een erg mooie trend. Laten we die voortzetten!
 

DeletedUser21575

Gast
128 min die van jou?

Ik vind activiteit een mooi iets, ik geef dan ook alleen aan dat we de activiteit vast moeten houden. Uit actieve spelers kunnen we namelijk wel nog nuttige reacties trekken. Uit inactieve spelers niet.
 

DeletedUser22926

Gast
Zwak ja, raar ja, Wolfish dno, onnodig als het niet serieus was ja...
Redenen om graecus te lunchen zijn duidelijk in de 1e dag. Zodra hij confirmed goed is is hem lunchen zo gek nog niet maar dat was niet het geval.

En niet onnodig. Ik vind dat een bepaalde manier van lunchen geen reden voor lynch moet zijn.

128 reacties en hoeveel nuttigs, meneer de burgemeester?
Voor deels een discussie die jij gestart hebt met je lynchvote op kyra?
 

DeletedUser

Gast
Ik moet zeggen dat ik het wel interessant vind om te zien dat, nadat ik een tijdje niet heb meegespeeld, de onzin in de eerste dagen nog steeds goed is vertegenwoordigd. Kom op mensen, de lunch op Graecus was gewoon een lunch waar helemaal niets achter zit, volkomen normaal. Je kan er hooguit achteraf iets over opmerken, maar in dit stadium kan het zo veel kanten uit dat het weinig toegevoegde waarde heeft.
 

DeletedUser

Gast
Inderdaad een vrij sportieve lunch.

Het biedt potentie...

Dit zijn twee reacties na het overleg over de dag en lunch van gisteren. Eigenlijk kan je deze beide posts gwoon vertalen in: "inderdaad". Beide posts zeggen gewoon dat hij het eens is met de persoon voor hem. Voor mij gaat dit van slim en actief toch nu richting shijnheilig. Ook al is het makkelijker om in je eerste potje waar je misschien nog niet alles begrijpt te gaan redeneren vanuit posts vanuit anderen, het zou nog veel beter zijn om gewoon je eigen gedachten neer te zetten. Al denk je misschien niet dat ze geniaal zijn, alle nieuwe ideeën helpen. En ja het is erg lastig zo vroeg in het spel, maar zo schijnheilig volgen gaat snel resulteren in mijn stem, ook al is het het eerste potje van een persoon, daar let ik niet te veel op.
 

DeletedUser27427

Gast
Nou, er wordt überhaupt nog niet veel gezegd dat hout slaat. Niemand lijkt echt te weten wie Graecus geluncht heeft, maar ja, eerste dag natuurlijk.
 

DeletedUser

Gast
Nou, er wordt überhaupt nog niet veel gezegd dat hout slaat. Niemand lijkt echt te weten wie Graecus geluncht heeft, maar ja, eerste dag natuurlijk.

Maar waarom dan 2 posts waarin je statements/opmerkingen, niet meningen maar statements, herhaalt? Als het een mening was en je zei "ik geloof hem en niet hem" dan was t nog wat, maar nu voeg je niets toe en lijkt het alsof je jezelf alleen in een positief daglicht wil plaatsen.
 

DeletedUser27427

Gast
Het spijt me zeer, maar ik kan vandaag helaas niet meer voor de deadline online komen. Daarom stem ik alvast voor de lynch.
Redenen om graecus te lunchen zijn duidelijk in de 1e dag. Zodra hij confirmed goed is is hem lunchen zo gek nog niet maar dat was niet het geval.

En niet onnodig. Ik vind dat een bepaalde manier van lunchen geen reden voor lynch moet zijn.
. Als er een weerwolf aan te wijzen valt, is het in de onenigheid tussen ShovingNE2 en heartlion. Ik ben niet helemaal overtuigd door de verdediging van heartlion. Vandaar dat mijn stem uitgaat naar heartlion.
 
Bovenaan