• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #187 - Got Killed!

DeletedUser

Gast
Om heel eerlijk te zijn vind ik een BM-stem altijd onzin. Ik stem geregeld niet, en als ik het doe vrij laat, wanneer het toch allemaal niet meer boeit.
Net zoals nu, t is toch wel Nissassa, idc.

Dus een mogelijke machtpositie vind jij compleet onbelangrijk? Eveneens zie je dit als een argument om je late (mogelijk controlerende stem) op iemand te zetten die toch nog geen stem had en daarbij ook nog eens geen woord van argumentatie neer te zetten?

(ben ik vervelend? :p )
 

DeletedUser21204

Gast
Dus een mogelijke machtpositie vind jij compleet onbelangrijk? Eveneens zie je dit als een argument om je late (mogelijk controlerende stem) op iemand te zetten die toch nog geen stem had en daarbij ook nog eens geen woord van argumentatie neer te zetten?

(ben ik vervelend? :p )

Die machtspositie is pas compleet op het einde, als het echt om een meerderheid gaat enzo. En tegen dan is BM#1 allang geluncht.
Mijn BM-stem op Lat lijkt me alles behalve controlerend x) E: Rofl, en dan met deze post geninja'd worden door een BM-stem op Latdekat x) Haalt nog niet de 4 stemmen die Nissassa heeft, maar toch. Ik dacht iig dat het niet bijzonder controlerend was...

Idc wat voor argumentatie je wilt. Speelt goed? Ja, oke, duh. Dat is wat iedereen indirect zegt namelijk, altijd.

En geloof me, je bent veel minder vervelend dan de meeste anderen momenteel.
 

latdekat

Harpij
Op wat voor (geniale) indicaties of tekens wacht je dan dat de reden is dat je je stem zo lang uitstelt? Als dat alle andere BM stemmen zijn, dan zie ik toch een controlerende stem van jouw kant waarin jij weinig initiatief neemt als mogelijke toekomstige BM.

Naja, dan zeg ik zoiets bij mezelf van: 'Waarom zou een wolf dat doen?'. Meestal wordt er wel gevolgd als er al wat stemmen op staan en het een goede speler is. Zoals dat als er drie stemmen ofzo op Imra zouden gestaan hebben er wel wat mensen zouden hebben gevolgd. (Als Imra één van de wolven zou zijn) Maar goed.
 

DeletedUser21204

Gast
Dat hele BM-gebeuren is trouwens sowieso nooit goed. Als ik vroeg initiatief neem word ik ervan beschuldigd de lynch te willen beinvloeden en meelopers willen hebben, en stem ik laat dan is het weer opeens niet goed dat ik geen initiatief neem... Hierom houd ik me er dus grotendeels buiten x)
 

DeletedUser

Gast
Die machtspositie is pas compleet op het einde, als het echt om een meerderheid gaat enzo. En tegen dan is BM#1 allang geluncht.
Mijn BM-stem op Lat lijkt me alles behalve controlerend x)
Idc wat voor argumentatie je wilt. Speelt goed? Ja, oke, duh. Dat is wat iedereen indirect zegt namelijk, altijd.

En geloof me, je bent veel minder vervelend dan de meeste anderen momenteel.

Nu verlang ik toch nog enige uitleg. BM#1 is tegen het einde al lang geluncht. Is dat een plan? Nog belangrijker: indien deze al lang geluncht is tegen het einde, waarom wensde jij dan eerde deze dag nog om de rol van burgemeester te bemachtigen? Wens je zelf het einde van het spel niet te behalen?
 

DeletedUser21204

Gast
Nu verlang ik toch nog enige uitleg. BM#1 is tegen het einde al lang geluncht. Is dat een plan? Nog belangrijker: indien deze al lang geluncht is tegen het einde, waarom wensde jij dan eerde deze dag nog om de rol van burgemeester te bemachtigen? Wens je zelf het einde van het spel niet te behalen?

Ja, dat is een plan. Ik ben wolf en van plan de BM te lunchen, en daarom wil ik het zelf worden. Makes sense.
Ik zeg altijd dat ik BM wil worden, omdat ik het nooit erg vind om het te zijn. Maar het is ook niet zo dat ik hier nou per se BM wil worden oid. Ik laat het afhangen van wat de menigte wil :p
En nee, ik hoef het einde van het spel niet te halen, als ik gedurende het spel genoeg input heb geleverd. Dan ben ik wel tevreden. Ik haal het einde toch nooit x)
 

DeletedUser20542

Gast
Dag 0
Een begin vraagt om een leider. Althans, in dit spel is dat zo. Behalve dat de gelijkstand massive is.

Als de groep onbeslist is, valt een onverwachte dood nog zwaarder. Rip.

Zowel Kyraco, Nissassa, Latdekat, ShovingNE2 als Imrahil kregen twee stemmen. Morgen is de herstemming, die zal gaan tussen deze mensen. Nissassa heeft de meeste stemmen gekregen en is Burgemeester.
Graecus is de lunch en hij was Beschermengel.

De Klaagmuur is leeg.

Morgen 20.30
- Lynch en nachtacties zoals gepland
- BM-herstemming tussen Kyraco, Nissassa, Latdekat, ShovingNE2 en Imrahil!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

latdekat

Harpij
Jammer van de beschermengel. En met die stemmen had ik het blijkbaar mis, want ik dacht dat Nissassa ging winnen.

E: Ik dacht dus dat het was zoals Kyra het zegt.
 

DeletedUser22926

Gast
Zeer sportieve lunch.. Nissassa die wat wilt bewijzen? Of gewoon team 'eerste dagen lunchen wij sportief!'
 

DeletedUser26004

Gast
Zeer sportieve lunch.. Nissassa die wat wilt bewijzen? Of gewoon team 'eerste dagen lunchen wij sportief!'

Nissassa zou dus mogelijk wolf kunnen zijn, omdat hij iets met een sportieve lunch wilt bewijzen. Slechte theorie maar most of all misschien wel een poging tot aanval om meer neuzen op Didier gericht te krijgen?

Edit: Jammer dat de bengel eruit is.
 

DeletedUser22926

Gast
Nissassa zou dus mogelijk wolf kunnen zijn, omdat hij iets met een sportieve lunch wilt bewijzen. Slechte theorie maar most of all misschien wel een poging tot aanval om meer neuzen op Didier gericht te krijgen?

Edit: Jammer dat de bengel eruit is.

Meer constateren in wat voor een rare manier van lunchen we spelen, ik denk namelijk dat hij alleen is gelunchd omdat graecus noob en niet altijd even actief is. Vind ik zwak
 

DeletedUser9104

Gast
Jemig, die deadlines zijn echt te vroeg D:
Maarja. Jammer dat de beschermengel eruit is. Aan de andere kant heb ik niet zoveel vertrouwen in Graecus dusja. Het maakt waarschijnlijk niet zo heel veel uit.
 

DeletedUser26004

Gast
Meer constateren in wat voor een rare manier van lunchen we spelen, ik denk namelijk dat hij alleen is gelunchd omdat graecus noob en niet altijd even actief is. Vind ik zwak

Dus jij vindt dat een ervaren speler eruit gelunched moest worden zoals bijv. Imrahil of Nissassa? Ik denk dat we op dag 1 als goedjes juist blij moeten zijn, dat zo'n speler er niet uit wordt gegooid. Maar goed, dat is mijn mening. Uiteraard is het jammer dat Graecus eruit is als nota bene beschermengel. Al sluit ik me daarin ook aan bij Ilja.
 
Bovenaan