• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #187 - Got Killed!

DeletedUser21575

Gast
Ik vraag aan jou hoeveel nuttige reacties daarvan zaten. Puur om eens te zien wat je daarop ging zeggen. Daarop zeg jij 128 minus die van jou x).
Tjah, dan zeg je wel dat je ze nuttig vindt.

Waarom blijf je nu echt zoveel posts besteden aan jouw domme opmerking van gisteren die ik afdeed met een sarcastische opmerking?
 

DeletedUser

Gast
Het punt van Rabbid is niet dat je de enige bent die niets bijdraagt, maar dat je post niets bijdraagt.

Ik ben geen kleuter die een uitleg nodig heeft dus laat dat maar fijn achterwegen.

Ik benoem 3 mensen in oranje omdat deze inderdaad ter spraken zijn geweest vandaag. Is dat raar? Nee, moet ik mij verantwoorden waarom ik dat doe? Nee. Waarom niet? Omdat het oranje is een geen harde stem op iemand. Ik vind hun reacties en verdediging gewoon wat raar en niet per definitie meteen slecht om iemand tot een rode stem te verwijzen.

Wellicht moet ik gewoon random stemmen. Want ja, wat boeit t.
 

DeletedUser21575

Gast
@shoving, kyra, Nissassa: zou dasios zeker niet te lang het voordeel van de twijfel geven en als nieuwe speler behandelen. Als je lang zn gang laat gaan en hij is wel degelijk wolf dan kom je er nooit achter. Zou m tot morgen geven om even zn reactie te horen maar als die niet geniaal is en er is niets anders vreemds gebeurd, zie ik geen reden om hem te laten gaan...
Dat gaf ik ook al aan toen ik zei dat ik het eens was met Kyra: niet te lang mee wachten.

P.s. ik zit mobiel te werken dus ik werk met kleine korte posts ipv grote uitgetypte met meerdere quotes.
 

latdekat

Harpij
Ik ben geen kleuter die een uitleg nodig heeft dus laat dat maar fijn achterwegen.

Ik benoem 3 mensen in oranje omdat deze inderdaad ter spraken zijn geweest vandaag. Is dat raar? Nee, moet ik mij verantwoorden waarom ik dat doe? Nee. Waarom niet? Omdat het oranje is een geen harde stem op iemand. Ik vind hun reacties en verdediging gewoon wat raar en niet per definitie meteen slecht om iemand tot een rode stem te verwijzen.

Wellicht moet ik gewoon random stemmen. Want ja, wat boeit t.

Maar eigenlijk kom je dus enkel online om te zeggen wie er ter sprake is gekomen? Misschien kan je ook zeggen waarom?
 

DeletedUser22926

Gast
Wederom vind ik het lastig om iemand te vinden voor een lynch stem, wel een stem op mezelf wordt het niet meer want dat is 'verdacht'.

Momenteel in de picture staan wel heartlion, shovingNE2 en Dasios

mmm..

Hm nu er opeens op je gestemd wordt ben je opeens actief, wat grappig. Probeer je met mij en 2 anderen in de picture zetten de aandacht van jou af te leiden? Van onderwerp te veranderen? Waar zijn die oranje stemmen eigenlijk voor? Want het feit dat ik een opmerking maak maakt mij verdacht? Het klopt niet echt Jivilium.

Ik ben geen kleuter die een uitleg nodig heeft dus laat dat maar fijn achterwegen.

Ik benoem 3 mensen in oranje omdat deze inderdaad ter spraken zijn geweest vandaag. Is dat raar? Nee, moet ik mij verantwoorden waarom ik dat doe? Nee. Waarom niet? Omdat het oranje is een geen harde stem op iemand. Ik vind hun reacties en verdediging gewoon wat raar en niet per definitie meteen slecht om iemand tot een rode stem te verwijzen.

Wellicht moet ik gewoon random stemmen. Want ja, wat boeit t.

Dus eerst wil je niet meelopen met de massa tijdens een bm stem, maar nu zet je 3 namen in het oranje omdat ze besproken zijn? Als kyra besproken wordt over een bm stem zet je toch ook haar naam niet in het lichtgroen, want meelopen doe je toch niet? Je komt hier zonder argumentatie 3 mensen aanvallen omdat ze besproken zijn, maar waarom...

E: Ik stem nog niet op je omdat je nog nieuw bent maar ik vind je verhaal verdacht en niet kloppend.
 

DeletedUser26004

Gast
Hij is echt weg, maar voor de rest ben ik het met jullie eens. Ik heb herhaaldelijk gezegd dat hij eens wat moet posten, zijn mening moet tonen, en het lijkt niet echt te gebeuren. Persoonlijk wil ik hem nog 1 dag de kans geven wat toe te voegen, en daarna ga ik hem én Shoving eens goed onder de loep nemen. Namelijk; eerst een BM-stem op Shoving, daarna een kleine discussie zien en direct Shovings kant kiezen zonder ook maar iets van redenen aan te geven? Dit mag hij morgen als hij terug is eens goed uitleggen, anders kan het nog wel eens niet goed aflopen.
Maar zoals ik al zei wil ik hier persoonlijk liever tot morgen mee wachten, wie weet gebeurt er nog wat als hij wel tijd heeft.

E: Hoewel ik nu op deze post stuit die niet echt lijkt te duiden op Dasios + Shoving wolf. Ik kijk het nog heel eventjes aan... Beter legt Dasios morgen gewoon even wat dingen uit. Ik stalk m wel tot hij dat doet.


---

Ik ben het ergens echter ook wel eens met zijn lynchstem. Hij heeft puur gekeken naar de posts vlak na de deadline, maak ik eruit op, en daarin maakt Heartlion toch wel een vreemde opmerking, en is het Shoving die er inderdaad goed tegenin gaat, en hierbij ook naar mijn mening gelijk heeft.
Deze post heb ik het dan over van Heartlion:

Hmm, ik snap overigens wel waarom hij "mijn kant" koos. Heart deed namelijk verdacht, wat overigens meerdere hier vinden. Ik snap zn stem daarin ook wel, alleen had hij best zn eigen gedachten daarbij mogen posten.

En daarme wil ik ook even terug te komen op de link die jij legt tussen mij en Dasios. Zoals je zelf al aangeeft met een quote van mij is die "wolvenlink" niet zou bevestigen. Ik heb hem in de post daarna met reactie op ilja ook al aangegeven het nogal dubieus / vreemd te vinden. Zijn stem daarin tegen is wel volggedrag op mijn vraagtekens bij de post bij Heart. Zoals ik al eerder zei hierboven, snap ik zijn keus echter wel op Heart. Ik denk dat ik, en overigens jij en meerderen die zelfde stem hadden uitgebracht op Heart. Zijn redenen daarbij zijn idd gewoon flut. Hier wil ik ook nog wel een reactie van hem over, zoals jij aangeeft.

Anyways, het is i.i.g. ook zijn eerste potje, en iedereen weet hoe lastig dat is. Ik denk dat we allemaal toen wel de menigte volgden, wat ook wolfish is tho.

Het beste lijkt mij om hem gewoon in leven te laten. Hij is er nu meerdere malen op geattendeerd om te stoppen met het volggedrag en zijn eigen gedachtes neer te zetten. Als hij goedje is, heeft hij niks te verbergen en als hij wolf is, zullen we dat maar al te snel merken morgen.

@shoving, kyra, Nissassa: zou dasios zeker niet te lang het voordeel van de twijfel geven en als nieuwe speler behandelen. Als je lang zn gang laat gaan en hij is wel degelijk wolf dan kom je er nooit achter. Zou m tot morgen geven om even zn reactie te horen maar als die niet geniaal is en er is niets anders vreemds gebeurd, zie ik geen reden om hem te laten gaan...

Zie bovenstaande reactie^

Wederom vind ik het lastig om iemand te vinden voor een lynch stem, wel een stem op mezelf wordt het niet meer want dat is 'verdacht'.

Momenteel in de picture staan wel heartlion, shovingNE2 en Dasios

mmm..

Gek, dus omdat de rest vind dat Heart en Dasios "in de picture" staan, vind jij hun ook verdacht? En je vind mij verdacht want?
 

DeletedUser9104

Gast
Jivilum is idd wel verdacht. Zeker als je bedenkt dat hij spontaan actief wordt op het moment dat Imra hem beschuldigt. Ik houd je in de gaten. Tuurlijk kan het toeval zijn hoor.

Oh. En ik zie dat Heartlion me geninja'd heeft, maar maakt niet uit. Het is goed als meerdere mensen hetzelfde zien.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik ben geen kleuter die een uitleg nodig heeft dus laat dat maar fijn achterwegen.

Ik benoem 3 mensen in oranje omdat deze inderdaad ter spraken zijn geweest vandaag. Is dat raar? Nee, moet ik mij verantwoorden waarom ik dat doe? Nee. Waarom niet? Omdat het oranje is een geen harde stem op iemand. Ik vind hun reacties en verdediging gewoon wat raar en niet per definitie meteen slecht om iemand tot een rode stem te verwijzen.

Wellicht moet ik gewoon random stemmen. Want ja, wat boeit t.

Wil je je oranje stuff even toelichten dan? Wat is er "raar" aan Shoving?
 

DeletedUser22926

Gast
Tussen de post van imrahil en mij zaten ongeveer 10 seconde. Waarin ik niet eens zag wat er in de post stond voor me (die van imrahil dus) omdat er alleen stond dat er nieuwe berichten zijn geplaatst sinds de pagina is geladen.

Goeie comeback, hierbij heb je alle argumenten van iedereen gepareerd. Het zal wel Jivilium, het is echter gewoon zeer toevallig, ik weet niet hoeveel er tussen zat en ik kan je niet vertrouwen, maar of je bent nu een goedje dat helemaal kansloos is door de aanvallen en als noob is dat ook lastig om onderuit te komen, of je bent nu gewoon een slechtje dat door de mand valt.
 

DeletedUser26004

Gast
Ik benoem 3 mensen in oranje omdat deze inderdaad ter spraken zijn geweest vandaag. Is dat raar? Nee, moet ik mij verantwoorden waarom ik dat doe? Nee. Waarom niet? Omdat het oranje is een geen harde stem op iemand. Ik vind hun reacties en verdediging gewoon wat raar en niet per definitie meteen slecht om iemand tot een rode stem te verwijzen.

Wellicht moet ik gewoon random stemmen. Want ja, wat boeit t.

Is dat raar? Ja. Iedereen komt wel ter sprake dus dan is iedereen ook gelijk verdacht? Nee, je zit nu gewoon uit je nek te lullen en de menigte te volgen.

Ik vind i.i.g. dat je een redenatie moet geven achter je verdenkingen. Feit dat je dat niet wilt doen, omdat je niet je stem erop zet vind ik verdacht. Eerst ff peilen kort voor DL: mensen die meegaan? Nee, oke. En dan vervolgens geen uitleg geven op je verdenking / poging om meer neuzen gericht te krijgen, met als reden dat het geen stem is x)

Misschien kan ik dat ook gewoon niet doen.

Hetzelfde geval hier, ontwijkend gedrag.

Of Jivilium wolf is weet ik niet, maar verdacht is hij i.i.g. wel!
 
Bovenaan