• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #187 - Got Killed!

latdekat

Harpij
Het spijt me zeer, maar ik kan vandaag helaas niet meer voor de deadline online komen. Daarom stem ik alvast voor de lynch.
. Als er een weerwolf aan te wijzen valt, is het in de onenigheid tussen ShovingNE2 en heartlion. Ik ben niet helemaal overtuigd door de verdediging van heartlion. Vandaar dat mijn stem uitgaat naar heartlion.

Dit vind ik dan wel weer bizar. Fireas maakt een opmerking, jij moet weg. Dan beantwoord je toch de opmerking? Of wil je hem subtiel ontwijken?

Ook de stem op Heart. Er is inderdaad weinig om je op te baseren, maar eigenlijk geef je niet aan waarom je Heart nu precies lyncht. Je bent niet overtuigd van zijn argumenten. Wat scheelt er dan, wat mist er? Ik wil nu niet Heart verdedigen, maar redenen zie ik nu niet echt...
 

DeletedUser26004

Gast
Dit zijn twee reacties na het overleg over de dag en lunch van gisteren. Eigenlijk kan je deze beide posts gwoon vertalen in: "inderdaad". Beide posts zeggen gewoon dat hij het eens is met de persoon voor hem. Voor mij gaat dit van slim en actief toch nu richting shijnheilig. Ook al is het makkelijker om in je eerste potje waar je misschien nog niet alles begrijpt te gaan redeneren vanuit posts vanuit anderen, het zou nog veel beter zijn om gewoon je eigen gedachten neer te zetten. Al denk je misschien niet dat ze geniaal zijn, alle nieuwe ideeën helpen. En ja het is erg lastig zo vroeg in het spel, maar zo schijnheilig volgen gaat snel resulteren in mijn stem, ook al is het het eerste potje van een persoon, daar let ik niet te veel op.

Vond ik zelf ook al vrij dubieus. Zeker als goedje heb je niks te verliezen als je je eigen gedachten neer zet. Vandaar dat ik, bij die eerste post dan over die sportieve lunch, ook mn vraagtekens erbij zette of hij dit echt wist na een potje WvW (ook van Graecus) of dat hij iemand na zat te praten ;)

Want jij hebt al zoveel potjes meegedaan en weet daarom dat Graecus een imbeciel is? Ik neem aan dat dit je eerste potje WvW is? Ik denk i.i.g. dat 9/10 bij hun eerste potje niet weet wat sportief en onsportief lunchen is. En aangezien dit ook je eerste potje is op het AF hier, kan jij nog helemaal niet beoordelen of Graecus een sportieve lunch is (wat hij overigens wel is).

Je zit nu gewoon iemand na te praten.

Anyways, ik vind Dasios een beetje lijken op Crimson. Weet niet of ik de enigste bent. Zeer korte antwoorden etc. Niet heel erg aanwezig, maar toch ook wel weer actief. Beetje lastig te peilen naar mijn mening. En het volggedrag wat Fireas ook al aangeeft, vind ik vrij vreemd. Desondanks is het wel zn eerste potje. Ik zou hem i.i.g. niet lynchen voor deze redenen, aangezien ik mij kan herinneren dat ik in m'n allereerste potjes ook zo was. En ik denk overigens de meesten hoor.

Hopelijk gaat hij zoals jij aangeeft meer zn eigen gedachten schrijven. Zo niet, denk ik dat hij wat te verbergen heeft, aangezien we hem hier nu op hebben geattendeerd.
 

DeletedUser22926

Gast
Het spijt me zeer, maar ik kan vandaag helaas niet meer voor de deadline online komen. Daarom stem ik alvast voor de lynch.
. Als er een weerwolf aan te wijzen valt, is het in de onenigheid tussen ShovingNE2 en heartlion. Ik ben niet helemaal overtuigd door de verdediging van heartlion. Vandaar dat mijn stem uitgaat naar heartlion.
Hm je vraagt niet eens iets aan mij over mijn argumenten en gebruikt als excuus dat je wegmoet tot de dl om zon slechte stem uit te brengen.
Puur toeval dat je net nu je onder druk staat je weg moet tot de dl ik vertrouw dit niet helemaal..
 

DeletedUser21204

Gast
Hij is echt weg, maar voor de rest ben ik het met jullie eens. Ik heb herhaaldelijk gezegd dat hij eens wat moet posten, zijn mening moet tonen, en het lijkt niet echt te gebeuren. Persoonlijk wil ik hem nog 1 dag de kans geven wat toe te voegen, en daarna ga ik hem én Shoving eens goed onder de loep nemen. Namelijk; eerst een BM-stem op Shoving, daarna een kleine discussie zien en direct Shovings kant kiezen zonder ook maar iets van redenen aan te geven? Dit mag hij morgen als hij terug is eens goed uitleggen, anders kan het nog wel eens niet goed aflopen.
Maar zoals ik al zei wil ik hier persoonlijk liever tot morgen mee wachten, wie weet gebeurt er nog wat als hij wel tijd heeft.

E: Hoewel ik nu op deze post stuit die niet echt lijkt te duiden op Dasios + Shoving wolf. Ik kijk het nog heel eventjes aan... Beter legt Dasios morgen gewoon even wat dingen uit. Ik stalk m wel tot hij dat doet.
Want jij hebt al zoveel potjes meegedaan en weet daarom dat Graecus een imbeciel is? Ik neem aan dat dit je eerste potje WvW is? Ik denk i.i.g. dat 9/10 bij hun eerste potje niet weet wat sportief en onsportief lunchen is. En aangezien dit ook je eerste potje is op het AF hier, kan jij nog helemaal niet beoordelen of Graecus een sportieve lunch is (wat hij overigens wel is).

Je zit nu gewoon iemand na te praten.

---

Ik ben het ergens echter ook wel eens met zijn lynchstem. Hij heeft puur gekeken naar de posts vlak na de deadline, maak ik eruit op, en daarin maakt Heartlion toch wel een vreemde opmerking, en is het Shoving die er inderdaad goed tegenin gaat, en hierbij ook naar mijn mening gelijk heeft.
Deze post heb ik het dan over van Heartlion:
Zeer sportieve lunch.. Nissassa die wat wilt bewijzen? Of gewoon team 'eerste dagen lunchen wij sportief!'
Heartlion, waarom meteen Nissassa erbij halen? Ik snap dat echt niet..

Mijzelf indekken is niet de bedoeling, ik maak hier gewoon het feit belachelijk dat men telkens weer begint te redeneren op wie er geluncht wordt. Zoals jaspenia zegt iedereen kan het hebben gedaan het zegt niet veel het was niet echt de bedoeling dat er serieus op ingegaan werd..
ik vind Graecus lunchen dus niet zwak, ik vind de redenen om Graecus te lunchen zwak. Dat constateerde ik.

je kan het idd wolfish opvatten maar dat is het dus niet en dit zou een hele zwakke manier zijn om de neuzen op nissassa te richten...

Hier verkondig je dan vervolgens dat je het feit belachelijk maakt dat men redeneert op wie er geluncht wordt. Terwijl je dat net zelf deed??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22926

Gast
Heartlion, waarom meteen Nissassa erbij halen? Ik snap dat echt niet..
Ja jullie kwamen de vorige keer allemaal met het feit dat nissassa onsportief luncht. Maar denk na, een wolf zou toch nooit zon opmerking maken na de dl... Daarnaast, waarom reageer je hier nu pas op, Kyra?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
128 min die van jou?

Ik vind activiteit een mooi iets, ik geef dan ook alleen aan dat we de activiteit vast moeten houden. Uit actieve spelers kunnen we namelijk wel nog nuttige reacties trekken. Uit inactieve spelers niet.

Ik zeg niet dat de posts onnutig zijn, hoor.
Het punt waar ik wel aan hekel is dat jij niets met die posts doet maar ze toch nuttig noemt.
Niet dat ik zelf er iets nuttig mee doe, maar ik noem ze dan ook niet nuttig ^
 

DeletedUser22926

Gast
Daarnaast wil ik eigenlijk vooral dat een scenario als deze voorkomen wordt: iemand a lyncht iemand b voor bepaald soort lunch omdat tunnelvisie, anderen verklaren die iemand a voor gek en vinden het wolfish dus stemmen op iemand a, deze blijkt goed er onstaat chaos waarbij we een of meer lynchkansen en miss het potje verspillen.
 

latdekat

Harpij
Ja jullie kwamen de vorige keer allemaal met het feit dat nissassa onsportief luncht. Maar denk na, een wolf zou toch nooit zon opmerking maken na de dl... Daarnaast, waarom reageer je hier nu pas op, Kyra?

Waarom zou een wolf niet zo'n opmerking maken, zeker als jij denkt dat een wolf dat niet doet? Wolven doen er namelijk alles aan iet verdacht te worden. Eigenlijk noem je gewoon Nissassa zonder reden. En dat je tegen lunchen bent zonder reden, snap ik. Maar moest je daarom meteen na de lunch zo'n opmerking maken met expliciet Nissassa in vermeld, terwijl iedereen van vorig potje (of dat daarvoor) nog weet dat het niet per se Nissassa moet zijn?

Ik zeg niet dat de posts onnutig zijn, hoor.
Het punt waar ik wel aan hekel is dat jij niets met die posts doet maar ze toch nuttig noemt.
Niet dat ik zelf er iets nuttig mee doe, maar ik noem ze dan ook niet nuttig ^

Ze zijn niet nutteloos, maar ook niet nuttig. Wat bedoel je nu eigenlijk? :eek:
 

DeletedUser21575

Gast
Ik zeg niet dat de posts onnutig zijn, hoor.
Het punt waar ik wel aan hekel is dat jij niets met die posts doet maar ze toch nuttig noemt.
Niet dat ik zelf er iets nuttig mee doe, maar ik noem ze dan ook niet nuttig ^

Ik noem ze ook nergens nuttig hoor (tenzij je die sneer van 128 min die van jou, als serieus opvat), ik gaf alleen aan dat ik de activiteit van gisteren interessant vond.

En tsja, ik vind zelf niet direct iets wolfish aan zowel heart of dasios. Ze reageren een beetje om te reageren. Vooral dasios kan ik lastig polsen omdat ik zijn 'stijl' gewoon nog niet ken. Ben het dan wel ook redelijk eens met Kyraco.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ze zijn niet nutteloos, maar ook niet nuttig. Wat bedoel je nu eigenlijk? :eek:

Ze zijn nuttig als je er gebruik van maakt. Wat je zeker kunt, als je der maar genoeg tijd en moeite in wilt steken.
Nu doet atm niemand het, dus zijn de posts niet echt nuttig op dit moment.

Een schaar bijvoorbeeld is ook niet nuttig als je hem nooit gebruikt en enkel terugdenkt 'wat een mooie schaar'. Als je hem gebruikt is ie wel nuttig :p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik vraag aan jou hoeveel nuttige reacties daarvan zaten. Puur om eens te zien wat je daarop ging zeggen. Daarop zeg jij 128 minus die van jou x).
Tjah, dan zeg je wel dat je ze nuttig vindt.
 

DeletedUser22926

Gast
Waarom zou een wolf niet zo'n opmerking maken, zeker als jij denkt dat een wolf dat niet doet? Wolven doen er namelijk alles aan iet verdacht te worden. Eigenlijk noem je gewoon Nissassa zonder reden. En dat je tegen lunchen bent zonder reden, snap ik. Maar moest je daarom meteen na de lunch zo'n opmerking maken met expliciet Nissassa in vermeld, terwijl iedereen van vorig potje (of dat daarvoor) nog weet dat het niet per se Nissassa moet zijn?

Ik zie zelden een wolf iets zo constateren en zeker niet om zich niet verdacht te maken. Ik weet dat dit lijkt op indekken maar dat is het echt niet als je me echt verdacht vind kan je me bereiken via skype.

Neuh 2 potjes geleden zat kyra vol te bashen op nissassa en dat had vervelend kunnen aflopen als de wolven niet actiever beter waren, en vorig potje was ik slecht dus toen carede ik er niet echt om x)
 

DeletedUser

Gast
@shoving, kyra, Nissassa: zou dasios zeker niet te lang het voordeel van de twijfel geven en als nieuwe speler behandelen. Als je lang zn gang laat gaan en hij is wel degelijk wolf dan kom je er nooit achter. Zou m tot morgen geven om even zn reactie te horen maar als die niet geniaal is en er is niets anders vreemds gebeurd, zie ik geen reden om hem te laten gaan...
 

DeletedUser21204

Gast
Ja jullie kwamen de vorige keer allemaal met het feit dat nissassa onsportief luncht. Maar denk na, een wolf zou toch nooit zon opmerking maken na de dl... Daarnaast, waarom reageer je hier nu pas op, Kyra?

En daar kwam een hele discussie van en uiteindelijk bleek dat Nissassa dat al tijden niet meer doet en het ook helemaal niet Nissassa was x)
Maar daar gaat het nog niet eens om, mijn vraag is waarom je eerst naar Nissassa wijst en daarna zegt dat het vreemd is als mensen naar iemand wijzen door de lunch. Wat je echt letterlijk zelf daarvoor deed.

Ik vraag aan jou hoeveel nuttige reacties daarvan zaten. Puur om eens te zien wat je daarop ging zeggen. Daarop zeg jij 128 minus die van jou x).
Tjah, dan zeg je wel dat je ze nuttig vindt.

Omg, een dubbelpost, jij postgeilert.
*insert nog veel meer haat*

@shoving, kyra, Nissassa: zou dasios zeker niet te lang het voordeel van de twijfel geven en als nieuwe speler behandelen. Als je lang zn gang laat gaan en hij is wel degelijk wolf dan kom je er nooit achter. Zou m tot morgen geven om even zn reactie te horen maar als die niet geniaal is en er is niets anders vreemds gebeurd, zie ik geen reden om hem te laten gaan...

Is dat niet precies wat ik zei? Tot morgen geven en daarna als er nog geen goede reactie komt eens echt gaan kijken of hij mss lynch kan worden?
 

DeletedUser22926

Gast
En daar kwam een hele discussie van en uiteindelijk bleek dat Nissassa dat al tijden niet meer doet en het ook helemaal niet Nissassa was x)
Maar daar gaat het nog niet eens om, mijn vraag is waarom je eerst naar Nissassa wijst en daarna zegt dat het vreemd is als mensen naar iemand wijzen door de lunch. Wat je echt letterlijk zelf daarvoor deed.
Kyra dat was niet serieus bedoelt heb ik ook al eerder gezegd, zelfs nissassa begreep het.. ik zal er volgende keer wel (niet serieus) achter zetten, goed?
 

DeletedUser

Gast
Mijn stem gaat vandaag naar Jivilium. Gisteren gedroeg hij zich uitermate vreemd, en vandaag heeft hij nog helemaal niets van zich laten horen. Ik weet dat deze reden niet al te best is als fundament voor een lynchstem, maar ik moet toch iets. Het is niet alsof er een wolf is die zichzelf heeft aangeboden x)
 

DeletedUser

Gast
Wederom vind ik het lastig om iemand te vinden voor een lynch stem, wel een stem op mezelf wordt het niet meer want dat is 'verdacht'.

Momenteel in de picture staan wel heartlion, shovingNE2 en Dasios

mmm..
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wederom vind ik het lastig om iemand te vinden voor een lynch stem, wel een stem op mezelf wordt het niet meer want dat is 'verdacht'.

Momenteel in de picture staan wel heartlion, shovingNE2 en Dasios

mmm..

Je wijst iedere speler die actief is en niet genoeg ervaring heeft om je meteen desastreus de grond in te boren aan?
Iedereen doet wel eens verdacht, door zo'n uitspraken draag je niet echt iets bij.
 

DeletedUser

Gast
Mijn stem gaat vandaag naar Jivilium. Gisteren gedroeg hij zich uitermate vreemd,

Omdat ik tegen het BM systeem ben? Weet niet wat mij dan ineens wolf maakt maar goed.

Ik weet dat deze reden niet al te best is als fundament voor een lynchstem,

Niet al te best? Hij is gewoon slecht dat voorop gesteld.

maar ik moet toch iets.

Wellicht eens iets beter kijken naar wat er vandaag wel gespeeld heeft i.p.v. een persoon die tegen het BM systeem is.
 
Bovenaan