• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ziektes

DeletedUser

Gast
Vwo'ers kunnen gewoon beter leren dan anderen. Sommige Vwo'ers hoeven zelfs weinig te doen voor hun huiswerk om toch goede cijfers te halen (ik dus :p). Vwo heeft inderdaad een heel andere instelling, maar dit verschilt uiteraard per school. Bij ons hebben lagere klassen er een handje van om met kanker te schelden, terwijl er in havo/vwo vrijwel niemand ermee scheldt.
En Elyas, ook als iemand je 100 keer uitscheldt met kanker, betekent dit niet dat jij dit ook maar één keer moet doen. Zoals ik al heb gezegd kun je er omstanders die het horen er pijn mee doen.
Zoals KingSpartacus al zei: "Ïk heb nog nooit goede argumenten gehoord om met kanker te schelden, en ik zal dat ook nooit doen. Het is dom om te doen".
Weetje, ik zal er maar over ophouden, aangezien jij, en de anderen hier dit niet zullen begrijpen ;).
 

DeletedUser

Gast
Ken jij iemand die aan de pest of tering is doodgegaan? Ik in elk geval niet.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind tering zelf ook niet kunnen, maar de kans dat je er iemand mee beledigd is een stuk kleiner

@ mark
Dus als je niemand kent maakt het niet uit ?
Dus het maakt ook niet uit als ik over 11 september ga lachen omdat ik toch niemand ervan ken die daarbij is overleden is ook schreef.


Wat ik ook nog wou bijvoegen is dat als je van den haag komt kanker een dood normaal woord daarbij is kankeren ook gewoon een normaal woord is ook gewoon kanker met en er achter hoor je ook niemand over.

Het maakt wel uit, maar de kans dat je er iemand mee kwetst is veel kleiner omdat de meeste mensen niemand kennen die aan pest of tering lijden, daarom vind ik dat minder erg.
 

DeletedUser

Gast
Er zijn nog wel meer mentale beperkingen waardoor je niet door hebt wat je zegt, of het niet onder controle hebt.
Maar meestal is het wel duidelijk als iemand zo'n beperking heeft.
 

DeletedUser

Gast
Wtf bazel je nu? Als jij bi was, durf ik te wedden dat je precies dezelfde reactie zou hebben :|

Ok, dus als je bi ben mag je met kanker schelden als iemand je bi noemt, en als ik hetero ben en wordt uitgescholden als hetero mag ik dus ook schelden met kanker? Ik begrijp de logica niet echt.
 

DeletedUser

Gast
Ok, dus als je bi ben mag je met kanker schelden als iemand je bi noemt, en als ik hetero ben en wordt uitgescholden als hetero mag ik dus ook schelden met kanker? Ik begrijp de logica niet echt.
Ik begrijp jouw logica nu juist niet, heb ik ooit gezegd in dit hele topic dat je ermee mag schelden als je bi bent? :|
 

DeletedUser

Gast
Je doet het toch, dus dan mag ik dit ook doen als ik hetero wordt genoemd?
Ik snap je nu dus totaal niet, dat ik het doe, wil niet zeggen dat 't mag? Met alle respect, maar ik ben uitgepraat hierover, geen van jullie zal mij begrijpen, tenzij diegene zelf biseksueel/homo is.
En hetero zijn is normaal, als je dagelijks te horen krijgt:
"Hey Bilyas"
"Hey Gaylyas"
"Hey Kankerbi"
"Kom me pijpen schatje"
"Jij bent echt kanker gay."
"Er is duidelijk wat mis met je, anders zou je niet bi zijn."
 

DeletedUser

Gast
Probeer bi gewoon positief op te vatten, dan boeit het niet meer.

Ik zelf werd laatst nog ''vieze hetero'' genoemd, vatte het goed op en ging verder.
 

DeletedUser

Gast
Probeer bi gewoon positief op te vatten, dan boeit het niet meer.

Ik zelf werd laatst nog ''vieze hetero'' genoemd, vatte het goed op en ging verder.

Hoe wil ik dit positief opvatten als je de opmerkingen van vorige pagina leest ;|.
 

DeletedUser20586

Gast
OT: als je elke dag zo genoemd wordt, snap ik wel dat je zo begint te schelden. Als dit in jouw vriendenkring normaal is, oké, maar ga het a.u.b. niet tegen anderen gebruiken. Kanker is een van de meest kwetsende woorden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Sorry man, het klonk gewoon grappig.
OT: als je elke dag zo genoemd wordt, snap ik wel dat je zo begint te schelden. Als dit in jouw vriendenkring normaal is, oké, maar ga het a.u.b. niet tegen anderen gebruiken. Kanker is een van de meest kwetsende woorden.
Excuses niet aanvaard.
Bedankt man, heb ik echt wat aan, aangezien jij er zojuist ook nog om lachte :|.

Zie het zoals je bent, bi. Accepteer het, en doe niks terug, op een begeven moment houden ze wel op.
Zullen we eens wedden dat ze niet ophouden?
 

DeletedUser

Gast
En waarom scheld je niet gewoon met andere woorden, als zij met kanker schelden hoef jij dat niet ook te doen.
Als je ze uitscheldt omdat zij jou ook uitschelden is dat jouw keuze, maar daar hoef je geen kanker bij te gebruiken.
 

DeletedUser

Gast
En waarom scheld je niet gewoon met andere woorden, als zij met kanker schelden hoef jij dat niet ook te doen.
Als je ze uitscheldt omdat zij jou ook uitschelden is dat jouw keuze, maar daar hoef je geen kanker bij te gebruiken.
Ik denk toch echt dat ik dit zelf mag beslissen?
 

DeletedUser

Gast
Ja scheld ze uit als hetero! Kijken of zij dan nog zo hard lachen.
 
Bovenaan