• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ziektes

DeletedUser

Gast
- En dan moet je ook nog is bedenken dat als ze kanker zeggen of roepen dan weten ze meestal niets van hem/haar/jou/hun situatie of ervaringen. Dat is heel wat anders als zij /hij willens en wetens deze worden in de mond nemen omdat zij weten van of kennis hebben genomen van het k gebeuren! Om de 1 moet je je niet druk maken en met de andere korte metten.
Iedereen kent wel iemand die kanker heeft (gehad), dus ga me nou niet vertellen dat je het niet kunt weten.

Het is maar wat je dom.
Ik vind het dom dat iemand gaat janken als die kanker hoort maar vervolgens zelf pest of tering zegt aangezien daar ook genoeg mensen aan dood zijn gegaan.

Ken jij iemand die aan de pest of tering is doodgegaan? Ik in elk geval niet.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind tering zelf ook niet kunnen, maar de kans dat je er iemand mee beledigd is een stuk kleiner.
 

DeletedUser

Gast
Zelfde vraag: stel iemand wil je vermoorden, en je hebt de kans deze persoon eerder te vermoorden, wat zou je doen?

Dit is wel een andere situatie.
Jij vraagt me of ik iemand zou vermoorden als hij mij gaat vermoorden. oftewel preventiemoorden.
Het ging eigenlijk over mensen met oa kanker uitschelden nadat zij jou beledigden/pesten.

Om duidelijk te maken waar het eigenlijk over ging geef ik een voorbeeld:
Jijzelf bent Persoon A, diegene die je pest is Persoon B, en iemand die toevallig getuige van het gebeuren is: Persoon C.
Nadat B persoon A pest scheldt Persoon A met het woord kanker, persoon C is hier om bepaalde redenen door gekwetst.
terwijl persoon A juist persoon B wilde kwetsen uit zelfverdediging. Nu kan het best dat persoon B ook gekwetst is, maar de onschuldige persoon C(en waarschijnlijk nog meer) ook, en dat was niet de bedoeling.

bovendien is moord niet te vergelijken met pesten/schelden, als iemand je neersteekt en je hebt toevallig een mes op zak is het logisch dat je jezelf verdedigt door hem te steken, maar als iemand je uitscheldt is het niet nodig om meteen terug te steken(diegene uitschelden met kanker).

En als we jouw vraag omzetten naar het scenario waar het eigenlijk over ging:
Je scheldt iemand uit met kanker, omdat hij van plan is je uit te gaan schelden, beetje overdreven he?
Net alsof je iemand neersteekt omdat hij een mes bij zich heeft, want daarmee kan hij je gaan steken.


Tenslotte, mijn antwoord op je vraag is niet zeker:
Als hij op het punt staat me te vermoorden grijp ik zeker in. maar als hij alleen heeft gezegd me te gaan vermoorden en op dit moment is er nog geen gevaar, dan stap ik naar de politie.
 

DeletedUser

Gast
Dank voor je uitbundige antwoord, was niet nodig :p.

De omstaanders in dit geval, schelden er zelf mee, aangezien het telkens dezelfde mensen zijn die me ervoor uitschelden, weet ik waarmee ik scheld, en geloof mij, 1 keer kanker uit mijn bek en 100 uit die van hun, toch wel fair, niet waar? ;).
 

DeletedUser12440

Gast
Komt omdat je bi bent jongen sommige mensen hebben daar moeite mee en vallen je erop aan.
Ik zelf vind dat je mensen nooit op uiterlijk of afkomst of wat dan ook moet beledigen tenzij het isrealischers of amerikanen zijn.



'Ken jij iemand die aan de pest of tering is doodgegaan? Ik in elk geval niet.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind tering zelf ook niet kunnen, maar de kans dat je er iemand mee beledigd is een stuk kleine'

@ mark
Dus als je niemand kent maakt het niet uit ?
Dus het maakt ook niet uit als ik over 11 september ga lachen omdat ik toch niemand ervan ken die daarbij is overleden is ook schreef.


Wat ik ook nog wou bijvoegen is dat als je van den haag komt kanker een dood normaal woord daarbij is kankeren ook gewoon een normaal woord is ook gewoon kanker met en er achter hoor je ook niemand over.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3865

Gast
Had nerd even als voorbeeld gebruikt haha :p
Maar ik snap je punt ik ken het vwo niet maar over het algemeen zijn hun wel wat netter en beschaafder.

Het is maar wat je dom.
Ik vind het dom dat iemand gaat janken als die kanker hoort maar vervolgens zelf pest of tering zegt aangezien daar ook genoeg mensen aan dood zijn gegaan.

Ik maak iemand al dood als die verkeerd kijkt en homo is geen scheldwoord he flikker is scheldwoord homo is een ziekte :p (dat is grapje voordat daar mensen weer over gaan janken)
Ok, je hebt gelijk dat de mensen op VWO over het algemeen wel iets netter zijn :p
Maar er wordt nog steeds meer dan genoeg met kanker gescholden.
Wat gewoon jammer is, erg jammer...
 

DeletedUser

Gast
Hahahaha, dit hoort een serieuze discussie te zijn, maar ik lach me hier rot xD
Wat een vooroordelen :p

Om te beginnen: Niet iedereen op VWO is een nerd, absoluut niet zelfs, daar zitten de meest luie mensen xD
Ten tweede: Op VWO wordt bijna evenveel met kanker gescholden als op VMBO :p
Ten derde: Op VWO schelden ze er ook lekker op los bij een ruzie hoor :p
Echt niet dat ze dat met nette woorden gaan oplossen xD

Oh, trouwens, je bent gewoon echt verschrikkelijk dom als je vindt dat je niet te veel waarde moet hechten aan het woord kanker. Kanker is gewoon een woord met een zware betekenis, hoezo niet te veel waarde aan hechten...
En dan moet je wel iemand half vermoorden als hij je voor homo "uitscheld" zeker? :p

haha wat een vooroordelen :)

duidelijk een C-Hero en geen A ;)
 

DeletedUser

Gast
Komt omdat je bi bent jongen sommige mensen hebben daar moeite mee en vallen je erop aan.
Ik zelf vind dat je mensen nooit op uiterlijk of afkomst of wat dan ook moet beledigen tenzij het isrealischers of amerikanen zijn.
Over 't algemeen zijn dit Maroks en mensen die lager dan Havo doen :confused:.
Ik ging zojuist zo stuk om dat laatste stukje :p.
 

DeletedUser12160

Gast
Van elke ziekte kan je dood gaan en met veel ziektes word gescholden of gepraat want in principe hoort er geen verschil te zijn tussen het schelden met tering pest of kanker want je kan dood gaan allemaal maarja aangezien kanker de ziekte van nu is word daar erg opgelet.

In sommige steden zoals in bij mij in de stad is kanker een dood normaal woord om te zeggen niet als ziekte maar als zin/woord versterker.

Vind persoonlijk wel dat als je het zegt erg moet oppassen waar en bij wie.
Ik werk zowel met bejaarde als kinderen nou daar zal je het mij nooit horen zeggen maar als ik met vrienden ben of een conflict heb met iemand die noemt mij bijvoorbeeld klootzak dan zeg ik: je moet je bek houden kanker gek.
De een groeit er ook mee op en de ander niet in den haag zullen ze er minder problemen mee hebben dan in lichtenvoorde bijvoorbeeld.

Ik hoop dat je dronken was toen je dit schreef en niet echt meent.
 
het gaat hier om de ziekte die mensen gebruiken om iets uit te drukken, dat ze dit in den haag doen weet ik maar dat hoef ik nog niet goed te keuren, ik krijg meestal een waas voor mijn ogen als mensen het woord k gebruiken, en iemand aanvallen op zijn seksuele voorkeur is ook niet goed te praten.

Ik heb verder niks met homo's,lesbienes of biseksuelen maar als ze daar gelukkig door zijn heb ik iets ieder zijn meug.

Heb ik ook met racisme ik kijk niet naar de kleur maar naar de persoon en als ik iemand een eikel vind dan ben ik ook brutaal eerlijk en zeg hem/haar dat ook, hebben ze iets tegen mij, ook goed maar wel beargumenteren.

En met goede argumenten het woord K gebruiken dat heb ik nooit gehoord en zal ik nooit horen ook...het is namelijk erg dom om te doen!
 

DeletedUser3865

Gast
Vraag maar een VWO Nerd, of zijn die te lui om je te helpen. :)
Ik zit zelf op VWO hoor ;)
Ik heb ook nergens gezegd dat ze allemaal lui zijn :p
Alleen dat daar de meest luie mensen zitten, ik ben daar een goed voorbeeld van ^^
Ik weet dus wel wat ik zeg, maarja, nu gaan we wel erg off-topic :p

Dus, zoals KingSpartacus al zei:
En met goede argumenten het woord K gebruiken dat heb ik nooit gehoord en zal ik nooit horen ook...het is namelijk erg dom om te doen!
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Er zijn geen argumenten of excuses goed genoeg om met kanker te kunnen schelden...
 

DeletedUser

Gast
jij zegt > Niet iedereen op VWO is een nerd, absoluut niet zelfs, daar zitten de meest luie mensen.

ach ja of topic, moet ook is kunnen. ;)
Maar een VWO,r heeft over het algemeen een heel andere instelling dan een VMBO,r. Alleen al het verschil in de hoeveelheid huiswerk en de inzet die daarvoor benodigd is, is daar al voldoende bewijs voor.
 

DeletedUser20586

Gast
jij zegt > Niet iedereen op VWO is een nerd, absoluut niet zelfs, daar zitten de meest luie mensen.

ach ja of topic, moet ook is kunnen. ;)
Maar een VWO,r heeft over het algemeen een heel andere instelling dan een VMBO,r. Alleen al het verschil in de hoeveelheid huiswerk en de inzet die daarvoor benodigd is, is daar al voldoende bewijs voor.
Vwo'ers kunnen gewoon beter leren dan anderen. Sommige Vwo'ers hoeven zelfs weinig te doen voor hun huiswerk om toch goede cijfers te halen (ik dus :p). Vwo heeft inderdaad een heel andere instelling, maar dit verschilt uiteraard per school. Bij ons hebben lagere klassen er een handje van om met kanker te schelden, terwijl er in havo/vwo vrijwel niemand ermee scheldt.
En Elyas, ook als iemand je 100 keer uitscheldt met kanker, betekent dit niet dat jij dit ook maar één keer moet doen. Zoals ik al heb gezegd kun je er omstanders die het horen er pijn mee doen.
Zoals KingSpartacus al zei: "Ïk heb nog nooit goede argumenten gehoord om met kanker te schelden, en ik zal dat ook nooit doen. Het is dom om te doen".
 

DeletedUser

Gast
Dus, zoals KingSpartacus al zei:

Daar ben ik het helemaal mee eens.
Er zijn geen argumenten of excuses goed genoeg om met kanker te kunnen schelden...
Ik weet niet meer hoe het heet, maar er zijn dus mensen die opeens uitvallen en beginnen te schelden zonder ze daar iets tegen kunnen doen, Ik heb het wel eens mee gemaakt (dat iemand anders het deed!), bij die mensen vergeef ik het wel als ze even helemaal beginnen te schelden aangezien het een ernstige afwijking is.

Dus voor sommige mensen bestaat er wel een excuus denk ik, maar voor de gemiddelde iemand absoluut niet!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik weet niet meer hoe het heet, maar er zijn dus mensen die opeens uitvallen en beginnen te schelden zonder ze daar iets tegen kunnen doen, Ik heb het wel eens mee gemaakt (dat iemand anders het deed!), bij die mensen vergeef ik het wel als ze even helemaal beginnen te schelden aangezien het een ernstige afwijking is.

Dus voor sommige mensen bestaat er wel een excuus denk ik, maar voor de gemiddelde iemand absoluut niet!

Je bedoelt Gilles de la Tourette?
 

DeletedUser

Gast
Iets met dat je telkens woede aanvallen krijgt waar je niks tegen kan doen, en direct begint te schelden.

Mensen die dit niet hebben en met kanker schelden hebben voor mij geen recht om dit te zeggen.
 

DeletedUser

Gast
Is dat dat je dan bepaalde tics hebt? Zoals woorden herhalen of stuiptrekken?

dat is inderdaad met dat je bepaalde tics hebt zoals bepaalde woorden telkens uit het niks zeggen en stuiptrekkingen maar niet dat je opeens uit het niets van alles en nog wat kapot gaat scheplden maar ook als je de tic hebt om telkens met kanker te schelden is wel te begrijpen alleen komt het wel raar over
 
Bovenaan