• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Instant buy

    ik ook niet. veel spooksteden de laatste tijd, hoe zou dat toch komen? GREPO WORDT WAKKER !!!
  2. Instant buy

    Raar en jammer dat de discussie over de goudhandel nu al voor de 2e keer van het forum is verwijderd. Grepo, ga je zo met je betalende klanten om? Als het je niet bevalt gooi je het maar van het forum af?
  3. Discussie Goudhandel nieuwe update

    daarom lijkt het me handig om elke keer met dezelfde spelers te handelen, dan weet je waar je aan toe bent.
  4. Discussie Goudhandel nieuwe update

    dat bewijst nog niet dat anderen ook hebben kunnen handelen, maar dan nog, als je naar het aantal pagina's op de markt kijkt weet je wel genoeg. ik zat me af te vragen of het mogelijk zou kunnen zijn om deze regel van grepo te omzeilen door zelf afspraken te maken. zeg maar een vaste gs...
  5. Discussie Goudhandel nieuwe update

    gefeliciteerd, ik denk dat je de enige bent, of had je nog ergens wat oude opdrachten staan?
  6. Discussie Goudhandel nieuwe update

    en al die tijd dat je aanbieding op de markt staat kan je de vervoerscapaciteit niet benutten om gs naar je andere steden te sturen, zo stagneert het spel verschrikkelijk. maar het ergste is dat grepo ons maar laat kletsen en niets zegt. wat dan ook de uitkomst mag worden, ze behoren wel...
  7. Discussie Spelupdate 2.93

    we zouden zo massaal moeten reageren dat het ze wel wat kan schelen, maar ja, hoe krijg je ze op de been en dan vooral hoe krijg je het voor elkaar in de vakantieperiode is er een mogelijk om een rondschrijven te doen aan alle spelers? misschien kunnen we ze dan een beetje mobiliseren
  8. Discussie Spelupdate 2.93

    gaan we het nog beleven dat grepo op onze wensen gaat reageren? lijkt me wel zo netjes naar de mensen toe die hun salaris betalen. we willen graag snel weten waar we aan toe zijn of jullie gaan door met deze onzin en kunnen wij onze conclusies trekken of jullie luisteren eens een keertje naar...
  9. Discussie Spelupdate 2.93

    als volgende week dinsdag de regeling voor goudhandel niet is veranderd stop ik op olympia en ik denk met mij vele andere spelers. ik ben er in ieder geval van overtuigd dat de inkomsten voor grepo omlaag vliegen op deze manier.
  10. Discussie Spelupdate 2.93

    Dan klopt het nog steeds niet want de praktijk is nu ook dat ik 50 goud moet vragen voor 2000 grondstoffen. Ik bied dus geen goud aan maar ik vraag goud en dat is volgens mij toch wel iets anders.
  11. Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

    zet mijn naam er ook maar bij
  12. Discussie Wereld Lamia

    opstand, geen moraal, redelijke snelheid, alliantielimiet 50. met moraal doe ik zeker niet mee. nachtbonus van 23 - 7. er zijn veel jonge spelers, laten we daar eens rekening mee houden.
  13. Discussie aanvalsban vs tijdelijke schorsing

    ik ben niet tegen een ban, maar tegen willekeur in de vorm. dat voorkom je door transparantie in de regelgeving
  14. Discussie aanvalsban vs tijdelijke schorsing

    Ik zou wel eens een lijstje willen zien wat voor een straf voor welke overtreding je krijgt. Het Grepo-team geeft nooit informatie prijs, maar je hoort hier en daar wel eens wat en het lijkt er toch op dat er niet altijd dezelfde straf wordt gegeven voor dezelfde overtreding. Als wij ons aan de...
Bovenaan