• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Extremisme

DeletedUser

Gast
AW: Extremisme

Ik negeerde u post omdat ik hem nog minder constructief vond als die van die andere knul. Maar als je wilt komen zeggen dat PVV geen extremistische partij is mag je hoor ;) Voor u eerste stuk tekst geld nog altijd: als ge u oogkleppen wilt ophouden, laat je dan maar gaan. Maar zeggen dat homosexualiteit een zonder is en homos waarschijnlijk de doodstraf verdienen, mag hij in mijn ogen inderdaad niet zeggen. Gij moogt daar anders over denken maar daarom dat ik ook niet meer reageer op jullie 2. Als ge u wereld afsluit en geen enkel nuttig argument van andere wilt aanvaarden heeft een discussie geen zin ;)


Daarbij hebben moslimEXTREMISTEN inderdaad geen respect voor vrijheid van meningsuiting, en daarvan was de mohamedcartoon maar 1 voorbeeld. Waarschijnlijk ga je nu ook nog verkondigen dat de moslims toen zeer rustig gereageerd hebben op deze cartoons? xD Leer de feiten onder ogen zien.

Ik krijg het idee dat jij wel van jezelf vind dat je amper wat van de Islaam weet, maar toch een mening wil geven. Als je niet eens weet wat de Islaam inhoudt, hoe kun je dan oordelen over stellingen die de Islaam inneemt?

Jij verwardt Islaam met het handelen van moslims. Dat Geert Wilders iets zegt, betekent niet dat Nederland dat standpunt heeft. Net als dat als Filip de winter wat zegt, dit niet betekent dat heel Belgie dat vind. Volgens mij zijn we het daar allemaal mee eens. Maar trek die lijn dan consequent door! Dat als een moslim iets vind, betekent dat niet dat de Islaam eveneens die mening draagt. Wees consequent!

Als jij iemand niet serieus neemt vanwege een bepaalde stelling, en daarom maar per definitie niet reageert, dan ben jij hetgeen waarvan je de Islaam beschuldigt. Jij bent helemaal niet voor de vrijheid van meningsuiting. Dat kunnen we uit je woorden halen. Was dat wel zo, dan had je het niet perse eens geweest met deze mening, maar had je het op z'n minst gerespecteerd. Dat doe je nu verre weg van. JIJ bent de ware vijand van de vrijheid van meningsuiting, niet de Islaam, niet een andere religie of ideologie, nee, JIJ!
 

DeletedUser

Gast
AW: Extremisme

Jij verwart meningsuiting die personen verbieden en de Islam.


Das nogal simpel eh, als 50000 moslims een persgebouw vernielen dan zijn het de personen geweest maar als er ergens ene islamiet iets goed doet dan komt daar door zijn volhardend geloof in de islam. Ge hebt ongelijk maar zoals ik al zei: ge zult het van zijn lang zal ze leven niet toegeven.
 

DeletedUser

Gast
AW: Extremisme

Kwamen er vroeger homos voor neen, maar plots in de tijd van porfeet Ibrahim wel.

Moet een drugsverslaafde op therapie, JA!
Een homo zijnde moet ook op therapie, want het is iets dat tegen de natuurwetten is of de logica.
 

DeletedUser

Gast
AW: Extremisme

Das nogal simpel eh, als 50000 moslims een persgebouw vernielen dan zijn het de personen geweest maar als er ergens ene islamiet iets goed doet dan komt daar door zijn volhardend geloof in de islam. Ge hebt ongelijk maar zoals ik al zei: ge zult het van zijn lang zal ze leven niet toegeven.

Wanneer een persoon iets fout doet, dan is dat een foute handeling van de persoon.

Waneer een persoon iets goed doet, dan is het en goede handeling van de persoon, comform een wet, regelgeving of wat dan ook. Anders werd het niet goed genoemd.

Logisch toch?
 

DeletedUser

Gast
AW: Extremisme

Als jij iemand niet serieus neemt vanwege een bepaalde stelling, en daarom maar per definitie niet reageert, dan ben jij hetgeen waarvan je de Islaam beschuldigt. Jij bent helemaal niet voor de vrijheid van meningsuiting. Dat kunnen we uit je woorden halen. Was dat wel zo, dan had je het niet perse eens geweest met deze mening, maar had je het op z'n minst gerespecteerd. Dat doe je nu verre weg van. JIJ bent de ware vijand van de vrijheid van meningsuiting, niet de Islaam, niet een andere religie of ideologie, nee, JIJ!

Een echte moslim hier mensen, er juist uithalen wat ze willen zien en dan maar de persoon aanvallen omdat ze geen argumenten kunnen vinden. Ik hoef op dit laatste stuk van jou zelfs helemaal niet in te gaan, je maakt hier namelijk jezelf helemaal belachelijk. Vrijheid van meningsuiting is niet roepen dat je homo's dood wilt en voor een tekening van een dode 500 gebouwen in elkaar slaan. Mag jij mij beginnen aanvallen, iedere persoon doorprikt je manier van argumenteren wel.
 

DeletedUser

Gast
AW: Extremisme

Kwamen er vroeger homos voor neen, maar plots in de tijd van porfeet Ibrahim wel.

Moet een drugsverslaafde op therapie, JA!
Een homo zijnde moet ook op therapie, want het is iets dat tegen de natuurwetten is of de logica.


ziekelijk dat ge da durft zeggen, deze persoon in het intervieuw mag alles zeggen maar hij moet geen respect tonen voor mensen hun geaardheid? Klopt ik ben hier de persoon die vrijheid van meningsuiting ten schande maakt en jullie leven vooral niet in een glazen bal.
 

DeletedUser

Gast
AW: Extremisme

Een echte moslim hier mensen, er juist uithalen wat ze willen zien en dan maar de persoon aanvallen omdat ze geen argumenten kunnen vinden. Ik hoef op dit laatste stuk van jou zelfs helemaal niet in te gaan, je maakt hier namelijk jezelf helemaal belachelijk. Vrijheid van meningsuiting is niet roepen dat je homo's dood wilt en voor een tekening van een dode 500 gebouwen in elkaar slaan. Mag jij mij beginnen aanvallen, iedere persoon doorprikt je manier van argumenteren wel.
Wat verschilt jouw wijze van argumenteren van datgeen jij mij nu beschuldigd? Leg eens uit, want blijkbaar zie ik iets niet wat jij wel ziet, en ik ben heel nieuwsgierig.
 

DeletedUser

Gast
AW: Extremisme

Ilovewout, je hebt trouwens dubbelgepost, maar zie het als genade of vergeving, binnen de Islam.
 

DeletedUser

Gast
AW: Extremisme

Wat verschilt jouw wijze van argumenteren van datgeen jij mij nu beschuldigd? Leg eens uit, want blijkbaar zie ik iets niet wat jij wel ziet, en ik ben heel nieuwsgierig.


Ik geef argumenten tegen een groep mensen, zelfs niet tegen moslims algemeen. Ik geef eerlijk toe dat het hier om extremisten gaat. Maar daarbuiten ben ik hier klaar mee, heeft geen enkel nut. Als je niet uit je luchtbel wilt komen doe je dat toch niet.


Ilovewout, je hebt trouwens dubbelgepost, maar zie het als genade of vergeving, binnen de Islam.

Heb wel even geluk dat ik geen homo ben, anders kreeg ik nu een kogel door mijn hoofd. OOK GEZEGT DOOR DEZE PERSOON IN DIT FILMPJE.
 

DeletedUser

Gast
AW: Extremisme

Kwamen er vroeger homos voor neen, maar plots in de tijd van porfeet Ibrahim wel.

Moet een drugsverslaafde op therapie, JA!
Een homo zijnde moet ook op therapie, want het is iets dat tegen de natuurwetten is of de logica.

wanneer is voor jou vroeger? het is namelijk door oude geschiften dat zelfs de Romeinen al homoseksuele hadden. hoe kan je een drugs verslaafde vergelijken met een homoseksueel dat zijn 2 hele andere dingen. het enigste wat je hier mee bewijst is dat je een vervoerbare manier van kijken heb op de wereld en dat er heel veel tolerante is zolang je maar jou manier van leven volgt.
 

DeletedUser

Gast
AW: Extremisme

Onze profeet Ibrahim, was er al voor de Romeinen, dacht ik.

Adem zal het wel beter weten.
 

DeletedUser

Gast
AW: Extremisme

Onze profeet Ibrahim, was er al voor de Romeinen, dacht ik.

Adem zal het wel beter weten.

of ie er eerder was of niet dat weet ik niet ik vraag wat voor jou lang geleden is.wand wat ik hier mee wil aan geven is dat er dan al meer dan 2000 jaar homoseksuelen zijn.

en ik heb 1 klein vraagje voor jou of adam kunnen jullie zeggen dat jullie een goed afspiegeling zijn voor de gemiddelde moslim. ( dit is niet bedoeld als kritiek maar gewoon een vraag )
 

DeletedUser

Gast
AW: Extremisme

Kwamen er vroeger homos voor neen, maar plots in de tijd van porfeet Ibrahim wel.

Moet een drugsverslaafde op therapie, JA!
Een homo zijnde moet ook op therapie, want het is iets dat tegen de natuurwetten is of de logica.

Waren er geen homo's dan was de wereldbevolking zelfs nog groter geweest dan het nu is. Jij ziet het als een ziekte, ik zie het meer als een ingreep van de natuur omdat konijnengedrag (veel kindjes maken) in toom te houden. Een godsgeschenk om het zo maar te noemen, want hoe meer mensen hoe slechter het er aan toe zal gaan op Aarde.
 

DeletedUser

Gast
AW: Extremisme

Waren er geen homo's dan was de wereldbevolking zelfs nog groter geweest dan het nu is. Jij ziet het als een ziekte, ik zie het meer als een ingreep van de natuur omdat konijnengedrag (veel kindjes maken) in toom te houden. Een godsgeschenk om het zo maar te noemen, want hoe meer mensen hoe slechter het er aan toe zal gaan op Aarde.

Dan is het voor jouw part goed dat jij niet bestond.

Neen hoor, de aantal mensen die er nu zijn is mischien wel teveel, maar het komt wel door een grotendeels van China en India, dus het is eigenlijk wel op een verwachte aantal de mensheid.
 

DeletedUser

Gast
AW: Extremisme

Homo's bestaan al duizenden jaren, en homoseksualiteit was bijzonder geaccepteerd in bijv. het oude Rome, waar het als positief en goed gezien werd. Toont maar weer aan hoeveel je je verdiept hebt in de mensen die je allemaal op wil hangen :)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualiteit_in_het_Oude_Rome

Anyway, wat mij betreft mag die figuur best roepen dat ie een Islamitische staat wil, als ie dat zo graag wil. Het zou alleen beter zijn als er gewoon geen aandacht aan besteed werd, want dan gaan mensen alleen maar lopen rellen (zie: dit topic) ondanks dat het er toch nooit van komt zolang Islamieten niet meer dan 66% van de (stemmende) bevolking uitmaken zodat ze de grondwet kunnen veranderen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Extremisme

Actie, spreekt U jezef nu niet tegen?

U bent een moslim(toch), en u hebt iets tegen homo's(homofoob?).
Maar ik had gelezen dat de moslims vroeger hun (westerse) mannelijke slaven/knaapjes in het bed sleepten/verkrachten(een minderjarige in je bed krijgen, die in zijn normen homofiliteiten illegaal zijn, is toch wel verkrachting, pedofelie). En nu zegt U het omgekeerde als Uw voorouders.
 

DeletedUser

Gast
AW: Extremisme

Homo's bestaan al duizenden jaren, en homoseksualiteit was bijzonder geaccepteerd in bijv. het oude Rome, waar het als positief en goed gezien werd. Toont maar weer aan hoeveel je je verdiept hebt in de mensen die je allemaal op wil hangen :)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualiteit_in_het_Oude_Rome

Anyway, wat mij betreft mag die figuur best roepen dat ie een Islamitische staat wil, als ie dat zo graag wil. Het zou alleen beter zijn als er gewoon geen aandacht aan besteed werd, want dan gaan mensen alleen maar lopen rellen (zie: dit topic) ondanks dat het er toch nooit van komt zolang Islamieten niet meer dan 66% van de (stemmende) bevolking uitmaken zodat ze de grondwet kunnen veranderen.

66% zal wel worden gehaald denk ik hoor, binnen 10 jaar.
 

DeletedUser

Gast
AW: Extremisme

@actie46 door je opmerkingen plaats je jezelf stevig in de hoek van de extremisten. Iemand die zijn "geloof" en bijhorende handleiding "Koran" letterlijk neemt geeft aan zelf niet te kunnen of willen denken.

Je weet blijkbaar ook niets van geschiedenis of je heilige boek aangezien je "Ibrahim" niet eens in de geschiedenis kunt plaatsen (voor de Romeinen is erg ruim).

Ter info: Ibrahim = Abraham ja die gozer waarvan de sprookjesboeken zeggen dat hij 175 jaar oud werd. Zijn vrouw Sara werd maar 127. Men gaat ervan uit dat hij +/- 2000 BC geboren werd.

Het zijn niet alleen de RK die aan pedofilie doen wat dacht je van jullie grote boodschapper Mohammed die had er blijkbaar ook geen moeite mee.

Ik zou iedereen adviseren eens zelf de Koran te lezen en laat je achteraf niet wijs maken dat je het niet snapt omdat je het niet in Arabisch gelezen hebt.
Neem hetgeen je leest ook letterlijk want dat doen de "gelovigen" ook.
Het is wel een beetje raar dat het heilige boek niet chronologisch overgeschreven is maar achteraf gesorteerd werd op de lengte van de soera's.

Alle vredelievende teksten in de koran zijn in Mekka geschreven toen Mohammed nog niets te zeggen had en zich koest moest houden toen hij eenmaal naar Medina verhuisde en daar "oorlogsleider" werd werden zijn teksten ook flink agressiever.

"Hulde aan de Poolse koning Jan Sobieski die op 12 september 1683 goed werk verichte in de buurt van Wenen"

Elk geloof is onzin en bedacht om de mensen te manipuleren en hen weerzinwekkende daden te laten verichten in de naam van hun "God". Leuk om iemand anders die niet bestaat overal de schuld van te geven.

Extremisten die zichzelf opblazen zijn geen martelaars of plegers van "zelfmoord" het zijn (massa)moordenaars die bij het doden van hun slachtoffers zichzelf ook doden (als het zelfmoordenaars waren bliezen ze zich wel ergens in de woestijn in hun uppie op). Deze mensen zijn vaak ook flink gehersenspoeld door hun spirituele leider om deze daad te begaan.
 

DeletedUser

Gast
AW: Extremisme

Ik geef argumenten tegen een groep mensen, zelfs niet tegen moslims algemeen. Ik geef eerlijk toe dat het hier om extremisten gaat. Maar daarbuiten ben ik hier klaar mee, heeft geen enkel nut. Als je niet uit je luchtbel wilt komen doe je dat toch niet.




Heb wel even geluk dat ik geen homo ben, anders kreeg ik nu een kogel door mijn hoofd. OOK GEZEGT DOOR DEZE PERSOON IN DIT FILMPJE.
Ik heb geen argumenten gezien, waaruit blijkt dat jij niet verschilt van hetgeen je ons beschuldigt. Wellicht kun je me helpen ze te vinden.

of ie er eerder was of niet dat weet ik niet ik vraag wat voor jou lang geleden is.wand wat ik hier mee wil aan geven is dat er dan al meer dan 2000 jaar homoseksuelen zijn.

en ik heb 1 klein vraagje voor jou of adam kunnen jullie zeggen dat jullie een goed afspiegeling zijn voor de gemiddelde moslim. ( dit is niet bedoeld als kritiek maar gewoon een vraag )
Dat is een praktisch onmogelijke vraag. Er leven pak en beet een miljard moslims op aarde. Hoe kan 1 persoon daar een gemiddelde afspiegeling van zijn? Daarnaast is dat niet bepaald relevant (als ik de vraag letterlijk neem). Wat meer relevant is, is de vraag hoeveel mensen volgens de Qor'aan en de Sunnah leven. Maar goed, ook dat is een praktisch onmogelijke vraag met om en nabij 1 miljard mensen die zich moslim noemen. Sterker nog, wanneer iemand die vraag kan beantwoorden, dan is hij of zij een grotere geleerden dan de Islaam in haar geschiedenis heeft gekend. Wil je meer weten, zoek dan eens wat op over madhab's

Homo's bestaan al duizenden jaren, en homoseksualiteit was bijzonder geaccepteerd in bijv. het oude Rome, waar het als positief en goed gezien werd. Toont maar weer aan hoeveel je je verdiept hebt in de mensen die je allemaal op wil hangen :)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualiteit_in_het_Oude_Rome

Anyway, wat mij betreft mag die figuur best roepen dat ie een Islamitische staat wil, als ie dat zo graag wil. Het zou alleen beter zijn als er gewoon geen aandacht aan besteed werd, want dan gaan mensen alleen maar lopen rellen (zie: dit topic) ondanks dat het er toch nooit van komt zolang Islamieten niet meer dan 66% van de (stemmende) bevolking uitmaken zodat ze de grondwet kunnen veranderen.
Ik deel je stelling niet. Ik ga er ook niet op in, omdat ik aardig weet waar jij staat en wat jouw bewegingsruimte is. En andersom net zo. De reden waarom ik je toch citeer, is om Ilovewout te laten zien hoe het ook kan. Je kan het ergens fundamenteel mee oneens zijn, maar dat betekent niet dat de ander dan automatisch maar de mond gesnoerd mag worden. Als hij binnen de wet en dus zonder geweld opereert, dan is hij dus volgens deze rechtstaat, niet verkeerd bezig.
 
Bovenaan