• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis App voor iOS en Android

DeletedUser9104

Gast
Weet je wat? We spreken af dat jij en ik vanaf nu tussen 17:00 en 17:30 even onze mobiel uitzetten. Dan hebben ze een halfuurtje even geen weerstand. Lijkt me wel eerlijk.

Telefoon staat altijd aan, maar mijn telefoon is bewust app-loos... Ik wil niet als ik in de stad loop me bezig hoeven te houden met grepolis. Echter staat de app wel op m'n iPod... Als ik dan toch thuis ben en m'n browser open heb staan hoef ik niet continu te kijken, maar doet m'n app dat voor me en natuurlijk als ik een keertje wat minder tijd heb, kan ik mooi in de app wat opdrachten geven.

Maar genoeg gezeur over het alarm.
Anders ga ik serieus mijn idee bij inno neerleggen.
 

DeletedUser

Gast
Telefoon staat altijd aan, maar mijn telefoon is bewust app-loos... Ik wil niet als ik in de stad loop me bezig hoeven te houden met grepolis. Echter staat de app wel op m'n iPod... Als ik dan toch thuis ben en m'n browser open heb staan hoef ik niet continu te kijken, maar doet m'n app dat voor me en natuurlijk als ik een keertje wat minder tijd heb, kan ik mooi in de app wat opdrachten geven.

Maar genoeg gezeur over het alarm.
Anders ga ik serieus mijn idee bij inno neerleggen.

Motto van innogames,
Ideeen voor een van onze spellen? In no games.
 

DeletedUser

Gast
Als jullie Grepolis zo ver achteruit vinden gaan, ga dan lekker een ander spel spelen waar je geen stress-rimpels van krijgt :D
 

DeletedUser

Gast
Als jullie Grepolis zo ver achteruit vinden gaan, ga dan lekker een ander spel spelen waar je geen stress-rimpels van krijgt :D

Games: top, makers flop

Als je telkens naar aandacht zoekt, ga dan lekker naar je mammie toe, want hier beginnen we het een beetje zat te worden. Berichten zonder goede argumentatie ... van een speler die niet eens weet hoe het spel eruit zag zonder de app, daar wordt ik (en waarschijnlijk meerdere onder ons) aardig moe van.

Pfffff, dat moest er even uit.
 

DeletedUser9170

Gast
Games: top, makers flop

Als je telkens naar aandacht zoekt, ga dan lekker naar je mammie toe, want hier beginnen we het een beetje zat te worden. Berichten zonder goede argumentatie ... van een speler die niet eens weet hoe het spel eruit zag zonder de app, daar wordt ik (en waarschijnlijk meerdere onder ons) aardig moe van.

Pfffff, dat moest er even uit.

nou, aangezien dit nergens over gaat zou ik zeggen dat ook jij aandacht zoekt...


trouwens: bb-codes mogen bij deze app er wel bijkomen :)
 

DeletedUser

Gast
Ik zou idd graag BB-codes zien in de app, maakt het ons een stuk makkelijker.
 

DeletedUser

Gast
Kortom: Er valt nog een hoop voor ons app gebruikers te verbeteren...
Zo zouden we ook graag (zoals diverse scripts op de PC mogelijk maken) directe links naar GrepoStats willen, kan ik voortaan naast deffen ook nog lekker offensief spelen op mijn mobiel, kan ik mijn PC verkopen.
 

Armand0

Manticore
Ik zou graag willen zien dat er een knopje wordt geïntegreerd waarmee je gelijk een mooi "SOS" thema op het forum kan lanceren.

Liefst dan een knopje naast de melding zodat je niet hoeft in te loggen op de app maar alleen op het knopje hoeft te drukken.

Op het forum wordt dan een thread aangemaakt met alle info (automatisch getagged of het een kolo is of whatever). Dat scheelt je weer een heleboel gedoe.

Als het kan ook nog dat je eigen biremen/landdef steden in de omgeving automatisch OS gaan sturen wanneer het een kolo is. Want dat inloggen kost zoveel tijd en moeite!

En op je mobiel moet je het al met een klein schermpje doen, PC-gebruikers hebben veel meer voordeel!
 

DeletedUser9104

Gast
inderdaad, en als je aangevallen word dat de dan ook de spelersnaam geven, nu zie ik enkel de stadsnaam, daar ben je weinig mee

Ja, en ook dat er in je raportjes te zien is of er een opstand is of niet, want dat is echt zo onduidelijk
 

DeletedUser

Gast
Wat ik ook wel wil zien is de alliantie-chat, daar is het altijd erg gezellig, maar helaas mis ik dat op mijn mobiel...
 

DeletedUser9170

Gast
Wat ik ook wel wil zien is de alliantie-chat, daar is het altijd erg gezellig, maar helaas mis ik dat op mijn mobiel...

bij ons gebruiken we nooit een alliantiechat, weliswaar kan daar een variant opkomen dat je ook ineens je bg's erbij kunt hebben, dan zal het al een vrolijkere hoop worden
 

DeletedUser

Gast
Morgen zal ik komen met een lijst met verbeteringen, ik hoop dat Innogames hier wat aan heeft, ik zal mijn beeste beentje voort zetten voor jullie!
 

DeletedUser9104

Gast
Ik denk met een lijst van verbeteringen voor de app. Black-Lord??
Misschien even een brainstormsessie houden?
Want uit het alarm geleuter komt niet veel uit
 

DeletedUser

Gast
Morgen, moet nu naar bedje o:)
Wel goed mijn alarmpje in de gaten houden vanavond, anders verlies ik steden :O
 
Bovenaan