• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis App voor iOS en Android

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Bij deze een algemene waarschuwing om je aan de forumregels te houden, met name het offtopic- en respectgedeelte.
 

DeletedUser

Gast
* Zien hoeveel aanvallen er onderweg zijn en ook naar welke steden.
* Betere rapporten (is er opstand, ja of nee etc)
* Alarm enkel laten klinken als je actief bent op de app.
* App beschikbaar maken voor 'draaien' zodat je ook je mobiel horizontaal kan vasthouden (vermakkelijkt het typen)

Die dingen hoop ik dat erin zitten.
 

DeletedUser15415

Gast
Ja helemaal mee eens.

Vindt het wel vreemd dat sopheus is verbannen maar oke.
 

DeletedUser9104

Gast
* Zien hoeveel aanvallen er onderweg zijn en ook naar welke steden.
* Betere rapporten (is er opstand, ja of nee etc)
* Alarm enkel laten klinken als je actief bent op de app.
* App beschikbaar maken voor 'draaien' zodat je ook je mobiel horizontaal kan vasthouden (vermakkelijkt het typen)

Die dingen hoop ik dat erin zitten.

Misschien beter als het alarm alleen werkt binnen één of twee uur na het sluiten van de app, want dan krijg je dus niet altijd meldingen, maar hoef je ook niet continu de app open hebben staan. Lijkt me een mooie tussenweg voor iedereen die voor en tegen het alarm is.

Verder zouden de vetgedrukte dingen ook erg fijn zijn.
 

DeletedUser

Gast
Bij deze een lijst met verbeteringen die ik graag in de volgende app terug zou zien:
* Verbetering wat betreft de rapporten, dat rapporten op de dezelfde manier worden vermeld als op de vaste PC
* Apart tabje waarin je een alliantiechat hebt
* Meer BB-codes zodat je ook een goede OS aanvraag kan maken vanaf je mobiel.
* Ik leid een paar allianties, soms is het frustrerend dat je alleen je eigen reacties op het forum kunt bewerken/verwijderen, terwijl je soms een forum moet opruimen terwijl dat niet via de mobiel gaat dus.
* Alliantie tabje, dat je ook de ledenlijst&rechten kunt bekijken, en evt ook of een speler rood, groen of geel is.
* Mogelijkheid om je scherm te kantelen zodat PM'en en reageren op het forum makkelijker is qua navigatie.


Kan nog genoeg noemen, maar eerst even wat inspiratie opdoen en brainstormen :)
 

DeletedUser

Gast
Hoop dat jullie iets aan deze mogelijke verbeteringen hebben!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8200

Gast
Ik ben het eens dat dat verschrikkelijke alarm eraf moet, omdat het het hele verassingseffect uit het spel haalt, en, als je niet een enorm nadeel wil hebben op andere spelers, ben je gedwongen om altijd en overal je telefoon bij je te hebben om te kijken of je alarmpje niet afgaat...

Maar verder lijkt het me zeer handig, ik heb zelf de toolbox niet maar ik hoorde van alliantiegenoten dat het bijv. onmogelijk is op rechtstreeks op een WW te storten, en timen is ook vrij lastig op je telefoon.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Het gaat hier over de nieuwe versie van de app, niet om het alarm :mad:
 

DeletedUser20586

Gast
Alarm is onderdeel van de App.
En als niemand t over de app heeft, zal t wel niet interessant genoeg zijn om er iets over te posten.
Ik bedoel dat iedereen maar over het alarm zit te zeiken, en dat 5 keer per dag. We weten nu wel dat het nadelen heeft, maar het spel draait niet alleen om het alarm.
 

DeletedUser

Gast
Ik bedoel dat iedereen maar over het alarm zit te zeiken, en dat 5 keer per dag. We weten nu wel dat het nadelen heeft, maar het spel draait niet alleen om het alarm.
Er ontstaan juist dit soort discussies vanwege t reageren op t zeiken over de app.
Laat iedereen ff zn gal spuwen over dat alarmpje, en reageer dr niet op, dan heb je dr ook geen last van.

ps. t is een discussie topic he ;)
 

DeletedUser9104

Gast
Er ontstaan juist dit soort discussies vanwege t reageren op t zeiken over de app.
Laat iedereen ff zn gal spuwen over dat alarmpje, en reageer dr niet op, dan heb je dr ook geen last van.

ps. t is een discussie topic he ;)

Hmmm... Ik denk dat na vele topics en in dit topic ook weer 10 à 11 pagina's gezeur om het alarm het ondertussen wel duidelijk is.
Mocht dit toch nog niet duidelijk zijn raad ik je aan om maar eens alles tegenstand te verzamelen en hier te posten. Dan kunnen we allemaal zien welke redenen al genoemd zijn, dan hoeven we er niet nog een x-aantal pagina's over te discuseren.

Verder ben ik erg benieuwd wat de nieuwe app te bieden heeft. Vooral functies die de toolbox niet bezat.
 

DeletedUser20987

Gast
Zo'n app alarm is eigenlijk gewoon een botje, hij geeft je automatisch een seintje.
Ik dacht dat bots verboden waren bij grepolis?
 

DeletedUser

Gast
Voor zover ik weet niet, en zo erg is dat alarmpje nu toch ook weer niet?
 

DeletedUser20586

Gast
Er ontstaan juist dit soort discussies vanwege t reageren op t zeiken over de app.
Laat iedereen ff zn gal spuwen over dat alarmpje, en reageer dr niet op, dan heb je dr ook geen last van.

ps. t is een discussie topic he ;)
Discussie is het zeker xP Ik zal wel even ophouden met tikken ;)
 

DeletedUser

Gast
dus volgens jou mogen farmbots ook gewoon?
Dat zegt niemand, maar dat maak jij er zelf van. Je moet niet doen van 'Als ik niet hoor wat ik zeg verdraai ik de waarheid wel zodat ik zie wat ik wil'.

En (Ja Rensie en aanhang kom maar met je commentaar...) ga nou eens on-topic, daar doe je 95% van het Alg. Forum een groot plezier mee.
 
Bovenaan