• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

homoseksualiteit / biseksualiteit

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

oke..

ik vind ff serieus raar man ik wil niet meer over praten, dit is dan mijn punt hiero in deze topic.

Kan me gewoon niet voorstellen zo hey ....

Als je er niet meer over wil praten moet je hier dus ook niet meer posten, want dan praat je erover ;)
Iedereen die hier zijn mening wil geven mag dat, dit is een discussie.
 

DeletedUser5621

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Het wijst slechts uit dat je kortzichtig bent, maar je kan gerust doorgaan.:)

Wat een boel homo's btw, op dit forum.:p
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

of iemand homo, hetero,bi of lesbisch is moeten ze lekker voor hun eigen weten. zo lang hun gelukkig zijn en er niemand kwaad mee doen is het toch goed of zie ik dat verkeerd. ik hoef niemand te zien tong worstelen wand je ben geen 15 meer ( tenminste de meeste ) doe dat lekker privé of op de plekken dat er voor zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Het wijst slechts uit dat je kortzichtig bent, maar je kan gerust doorgaan.:)

Wat een boel homo's btw, op dit forum.:p

ja eigenlijk wel eh :p ik had da ni eens gedacht da da der zo veel konne zijn:p
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Ik denk dat je nog steeds de essentie niet begrijpt. Het gaat niet over een slachtofferrol, of toegeven aan een andere partij. Het gaat erom dat een groot deel van de bevolking homosexuelen niet kan/wil accepteren zoals ze zijn, maar meteen raar gedrag gaan vertonen.
Kijk voor de aardigheid eens naar de film Allstars. Daarin kun je heel treffend zien hoe mensen reageren op homosexualiteit.

Ik snap waar hier over gepraat wordt en vind dat daar iets niet wordt meegenomen in de discussie. Homoseksuelen komen wel degelijk in een slachtofferrol terecht. Het is een minderheid t.o.v. de totale bevolking en niet altijd geaccepteerd. De beste oplossing zou zijn wanneer de rest het zou accepteren zodat homoseksuelen volledig kunnen doen en laten. Dat doen ze alleen niet vanwege allerlei redenen.

Het punt is dat er alleen maar gekeken wordt vanuit het perspectief van de homo of lesbienne. Neem ook de mening van de andere partij mee. Als mensen het storend of provocerend vinden als homoseksuelen TE open gedragen als zodanig, vind ik dat je dan best wat kan minderen. Als je lijnrecht tegenover elkaar sta, kom je er niet verder mee in de emancipatie voor homoseksuelen in deze samenleving. Met uitzondering van het geloof, want dat is gewoon een hopeloze zaak.

ja oke het is goed dit en dat, maar ik vind het echt niet kunnen het is echt raar. ik vind het raar. sorry als ik je beledigt heb ofzo, maar laatste tijd lijkt wel dat iedereen homo's oke vind.

en ik wet niet wie dat zij maar iemand lachte mijn mening uit van of homo zijn een ziekte is, jij denkt direct aan pillen of prik, maar ik bedoel het geestelijk. en ik blijf bij deze standpunt, want als homo zijn volgens mij geen geestelijke ziekte is dan vind ik het naar mijn mening erger dan alleen ''raar''

Jij moet je eens goed afvragen wat 'ziek zijn' precies is. Deze mensen voelen zich niet ziek. Het is gedrag wat afwijkend is, maar niet per definitie schadelijk voor het lichaam (van de persoon) zelf.
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Het punt is dat er alleen maar gekeken wordt vanuit het perspectief van de homo of lesbienne. Neem ook de mening van de andere partij mee. Als mensen het storend of provocerend vinden als homoseksuelen TE open gedragen als zodanig, vind ik dat je dan best wat kan minderen. Als je lijnrecht tegenover elkaar sta, kom je er niet verder mee in de emancipatie voor homoseksuelen in deze samenleving. Met uitzondering van het geloof, want dat is gewoon een hopeloze zaak.

Ik geloof niet dat alleen homoseksuelen storen of provoceren. Dat doen zowel homoseksuelen als heteroseksuelen, en of dat goed is, is een totaal andere discussie, want dit gaat over het verschil tussen homoseksueel en heteroseksueel.
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Ik snap waar hier over gepraat wordt en vind dat daar iets niet wordt meegenomen in de discussie. Homoseksuelen komen wel degelijk in een slachtofferrol terecht. Het is een minderheid t.o.v. de totale bevolking en niet altijd geaccepteerd. De beste oplossing zou zijn wanneer de rest het zou accepteren zodat homoseksuelen volledig kunnen doen en laten. Dat doen ze alleen niet vanwege allerlei redenen.

Het punt is dat er alleen maar gekeken wordt vanuit het perspectief van de homo of lesbienne. Neem ook de mening van de andere partij mee. Als mensen het storend of provocerend vinden als homoseksuelen TE open gedragen als zodanig, vind ik dat je dan best wat kan minderen. Als je lijnrecht tegenover elkaar sta, kom je er niet verder mee in de emancipatie voor homoseksuelen in deze samenleving. Met uitzondering van het geloof, want dat is gewoon een hopeloze zaak.
Waarom denk je dat ik en de andere holebi's hier, geen rekening houden met het perspectief van jou en andere hetero's. Wat zie je als provocerend gedrag? Ik zie provoceren als bewust irritatie opwekken bij een ander. Even een voorbeeldje.... Als ik met mijn vriendin hand in hand loop, zou jij het kunnen zien als provoceren, terwijl dat dan mijn intentie totaal niet is. Dan zit dat idee van provocatie/storend gedrag bij degene die dat zo ervaart en niet bij degene die iets doet. Persoonlijk vind ik dat iedereen in het openbaar dezelfde rechten heeft, ik stoor me ook wel eens aan dingen die mensen doen, maar dat ligt toch grotendeels bij mijzelf.
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Homo's zijn verkeerd bezig.
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Wat discussies betreft, jij ook.
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

al voor de mensen die het steeds afvragen met ziek bedoel ik geestelijk ziek, want jongen dat op jongen valt en meisje die op meisje valt is er iets aan de hand.
 

DeletedUser5621

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Homo's zijn verkeerd bezig.
Zeg jij. ;) Jij vond Grepolis toch zo slecht, TW was toch vele male beter? Blijf daar dan.

al voor de mensen die het steeds afvragen met ziek bedoel ik geestelijk ziek, want jongen dat op jongen valt en meisje die op meisje valt is er iets aan de hand.
Wat is er dan aan de hand?
Wat is er mis?
What's your F***ing problem, man!
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

al voor de mensen die het steeds afvragen met ziek bedoel ik geestelijk ziek, want jongen dat op jongen valt en meisje die op meisje valt is er iets aan de hand.

Met mensen die dingen zeggen zonder daadwerkelijk met een zinvol argument of een toevoeging aan de discussie te komen, is echt iets aan de hand.
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

al voor de mensen die het steeds afvragen met ziek bedoel ik geestelijk ziek, want jongen dat op jongen valt en meisje die op meisje valt is er iets aan de hand.

Ik vind juist mensen geestelijk ziek die niet kunnen accepteren dat alle mensen verschillend zijn, met verschillende meningen en verschillende gevoelens.
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Zeg jij. ;) Jij vond Grepolis toch zo slecht, TW was toch vele male beter? Blijf daar dan.

Waarom ga je nou op de persoonlijke tour? Doe ik toch ook niet?
Ik geef mijn mening hier, daar is dit voor bedoeld. Als je dan op de persoonlijke tour gaat hoef je van mij niet in dit forum gedeelte te komen, je kan me hooguit vragen om onderbouwing.
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Waarom ga je nou op de persoonlijke tour? Doe ik toch ook niet?
Ik geef mijn mening hier, daar is dit voor bedoeld. Als je dan op de persoonlijke tour gaat hoef je van mij niet in dit forum gedeelte te komen, je kan me hooguit vragen om onderbouwing.

Als je mening het deponeren van een onzinnige stelling is die kant noch wal raakt, moet je niet gek opkijken als mensen op gelijke wijze erop reageren!
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Waarom ga je nou op de persoonlijke tour? Doe ik toch ook niet?
Ik geef mijn mening hier, daar is dit voor bedoeld. Als je dan op de persoonlijke tour gaat hoef je van mij niet in dit forum gedeelte te komen, je kan me hooguit vragen om onderbouwing.

Het uitgangspunt is dat je die vanzelf geeft op een discussieforum, niet dat mensen er om hoeven vragen.
 
Bovenaan