• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Baas.
greposmileyduim.png


OT:
Is dit nou een serieus topic of meer het topic waar je kan komen klagen als je net een slecht cijfer hebt gehad ofzo?

Als Belg mag je hier klagen over hoe zwaar je het hebt in vergelijking met de Nederlanders. Als Nederlander heb je hier vrij weinig te klagen en mag je met medelijden verzadigde berichten posten voor de Belgen.

Nee, dit is een serieus topic. Lees de beginpost zou ik zeggen.
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Klaagtopic dus. :p

Achja, ik heb het ook wel eens druk, maar als je gewoon een beetje vooruit kijkt in je agenda is het heus wel te doen hoor. Ik verwacht niet dat er elke dag 3 reps en 2 grote schrijfopdrachten zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Ja, school kost idd heel veel tijd, maar het is ook belangrijk voor je verdere leven. Ik heb deze week nog wat examens te doen:(
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

ik nog twee en daarna gamen en ontspannen ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Ik zeg niet dat het niet nuttig of nodig is want dat is het zeker wel maar zeg nu eens eerlijk. Gaat er iemand van jullie met vol plezier naar school om naar school te gaan. Het is leuk om vrienden enzo te zien. Maar echt met plezier om te gaan leren? Ik denk het niet maar daar moeten we dan maar allemaal door. Tenminste als we iets willen bereiken in ons leven. Want zelfs om achter de vuilkar te lopen moet je iets kunnen.

En aan de volwassenen. Mij maak je niet wijs dat jullie nooit zo gedaan hebben. Ieder kind klaagt erover maar dat hoort er nu eenmaal bij.

Ik heb maar 1 ding op te merken wat ik niet vind kunnen op school.
Als wij de leerkracht vragen of hij de testen verbeterd heeft en hij antwoordt dat hij geen zin had. Als wij dat moesten zeggen bij een test?!:p

Nog 1 examen van chemie morgen. Daarna nog godsdienst maar is een open boek examen en onze leerkracht is dement aan het worden. Bovendien snap ik nog altijd niet waarom hij godsdienst leerkracht is geworden. Hij was vroeger treinconducteur.
 

DeletedUser9104

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Je kunt wel zeggen dat school belangrijk is, maar dat betekend nog niet dat ze je moeten gaan ophokken om aan de vereiste uren te komen. Komende week heb ik de hele week kwt (keuze werk tijd). Slaat nergens op, maar ze moeten ons ergens kwijt. Dus daar ben je dan mooi klaar mee in zulke uren word niets nuttigs gedaan en al helemaal niet in de week voor de vakantie.
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

ik heb in de week dat nu komt, 2 examens en dan vrij en vrijdag 2 uur naar school om niets? te doen :O
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

ik heb in de week dat nu komt, 2 examens en dan vrij en vrijdag 2 uur naar school om niets? te doen :O

Ken ik. Dat noemen ze bij ons dan administratieve voormiddag om het belangrijk te laten lijken. Dan doen wwij ook niks. Gelukkig is dat bij ons enkel op het einde van het jaar.

En ik moet toegeven dat ik het ook haat als wij op een dag bv 3 uur dezelfde leerkracht hebben. Of gewoon een dubbel uur van iets. Komaan dat is toch niet leuk voor ons en niet voor de leerkrachten.:rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

ik heb geen examen voor godsdienst ;) ik snap al niet dat je daar voor kan leren ofzo?
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

ik heb geen examen voor godsdienst ;) ik snap al niet dat je daar voor kan leren ofzo?

Kan ook niet. Althans niet bij onze leerkracht van dit jaar.
Die man is gek! Hij kraamt onzin en wartaal uit. Dan zaagt hij over zijn depressieve moeder en zijn tv programma The Tudors. En toen hij het ons liet zien zapte hij elke keer terug naar de seksscenes!:confused:

Die man is 62 maar wil niet met pensioen.
En dan moet ge u bedenken dat hij vroeger treinconducteur was.
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Kan ook niet. Althans niet bij onze leerkracht van dit jaar.
Die man is gek! Hij kraamt onzin en wartaal uit. Dan zaagt hij over zijn depressieve moeder en zijn tv programma The Tudors. En toen hij het ons liet zien zapte hij elke keer terug naar de seksscenes!:confused:

Die man is 62 maar wil niet met pensioen.
En dan moet ge u bedenken dat hij vroeger treinconducteur was.

Ach, jullie godsdienstleraar is dement, de onze is een sukkel.

Geef mij maar dement. :p
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Ach, jullie godsdienstleraar is dement, de onze is een sukkel.

Geef mij maar dement. :p

Tja het heeft wel voordelen.
Dan gaat het zo:

Allee we beginnen met de test.
Wij: Nee meneer. U hebt niks gezegd over een test.
Hij: Echt? Sorry dan. Dan doen we het volgende les.

En zo gaat dat door en door.

Bovendien heeft ie nogal moeite met ons te vinden. Eerst gaat hij naar de speelplaats naar de verkeerde klas. Dan gaat hij naar de leraarskamer kijken welke klas hij heeft. Dan gaat hij naar onze klas terwijl wij nog beneden staan en als hij beneden is beseft hij pas dat hij ons heeft. :p
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Tja het heeft wel voordelen.
Dan gaat het zo:

Allee we beginnen met de test.
Wij: Nee meneer. U hebt niks gezegd over een test.
Hij: Echt? Sorry dan. Dan doen we het volgende les.

En zo gaat dat door en door.

Bovendien heeft ie nogal moeite met ons te vinden. Eerst gaat hij naar de speelplaats naar de verkeerde klas. Dan gaat hij naar de leraarskamer kijken welke klas hij heeft. Dan gaat hij naar onze klas terwijl wij nog beneden staan en als hij beneden is beseft hij pas dat hij ons heeft. :p

Wat een baas ik dat zeg, ik wil er ook zo-een. :p
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

ik heb geen examen voor godsdienst ;) ik snap al niet dat je daar voor kan leren ofzo?

Waarom zou je daar niet voor kunnen leren? Er zijn genoeg feiten te leren.

Kijk dat heel veel scholen falen door de tijd van leerlingen te verdoen met een pastoor voor de klas is zonde, maar een goede godsdienstleraar leer je een heleboel van.
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Waarom zou je daar niet voor kunnen leren? Er zijn genoeg feiten te leren.

Kijk dat heel veel scholen falen door de tijd van leerlingen te verdoen met een pastoor voor de klas is zonde, maar een goede godsdienstleraar leer je een heleboel van.

Da is waar. In het 1e en 2e middelbaar hadden wij een fantastische leerkracht. Hij leerde ons veel over alle godsdiensten maar zeker niet op een saaie manier. Die an was echt fantastisch. Zelfs nu nog (2 jaar later) missen we hem. Met alles konden we bij hem terecht.
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Eerlijk gezegd heb ik veel respect voor diegeen die verder studeren !
School heeft me nooit echt geintreseerd.. ging alleen maar om het moest ;p !!
Ben nu 18, heb men middelbaar uitgedaan en ben ermee gestopt en gaan werken ! Zou het echt niet kunnen om verder te studeren niet dat ik het niet aankon, gewoon om ik het niet wil ! ge leeft niet meer, das all1 maar leren.. ge leeft maar 1 keer en daar moet ge van genieten, u jeugd beleefd ge maar 1 keer en is 1 van de beste momente van het leven dus profiteer ervan ! want later ga je werken en kan je wachten tot je pensioen niet echt een leuk vooruitzicht dus vind ik.. heb het er echt niet voor over, ook al weet ik dat ik dan meer zou verdienen, ik werk me zo ook wel op^^ ! Het werken ligt me vele beter dan men broek te verslijten agter de schoolbanken ;D !!
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Je zegt het nu net alsof werk vervelend is. Dat geldt natuurlijk alleen voor mensen die niet iets doen wat ze leuk vinden... dat zijn vaak ook mensen die niet genoeg geleerd hebben om leuk werk te kunnen krijgen :p
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Je zegt het nu net alsof werk vervelend is. Dat geldt natuurlijk alleen voor mensen die niet iets doen wat ze leuk vinden... dat zijn vaak ook mensen die niet genoeg geleerd hebben om leuk werk te kunnen krijgen :p

hha daar heb je gelijk in ! en nee het werken is juist goed.. school daar in tegen was verschrikelijk vervelend ;p !!
 
Bovenaan