• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

DeletedUser

Gast
Nou Belgen praten meestal ander dan mensen uit Nederland. Ik kom uit Nederland, dus ik dacht: "misschien ben je een Belg"
 

DeletedUser

Gast
Jongens kan het in dit serieuze praat-topic iets....serieuzer? :)
 

DeletedUser

Gast
We waren over Fysica en Chemie bezig, als jij dat niet serieus en dus leuk noemt :confused:

Welke onderwerpen? Ik weet niet eens wat ik moet kennen voor me proefwerk xD Ik vind al die vakken wel makkelijk, het is de talen waar ik me zorgen over maak. Behalve Engels dan, daar sta ik een 9 voor ;) En voor Grieks een 4,6 en Frans een 5,7
 

DeletedUser

Gast
Frans laten vallen? Ik wil ook naar Nederland !

dat kan met Gymnasium. Ik kon ook meteen Frans en duits laten vallen in de 4e. ik heb duits weggedaan en frans gehouden. achteraf spijt, want duits is veeeel leuker (geen sarcasme). en ook geen idee waarom ik nou frans hield. Maar die gaat er nu toch uit.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
dat kan met Gymnasium. Ik kon ook meteen Frans en duits laten vallen in de 4e. ik heb duits weggedaan en frans gehouden. achteraf spijt, want duits is veeeel leuker (geen sarcasme). en ook geen idee waarom ik nou frans hield. Maar die gaat er nu toch uit.

In België moeten we zoiezo Frans kiezen, ik doe ook no Latijn. Ook Engels is verplicht. En moet volgend jaar nog kiezen tussen Duits en Spaans :confused:

Iemand een idee wat makkelijker is?
 

DeletedUser

Gast
In België moeten we zoiezo Frans kiezen, ik doe ook no Latijn. Ook Engels is verplicht. En moet volgend jaar nog kiezen tussen Duits en Spaans :confused:

Iemand een idee wat makkelijker is?

Ja, Spaans. Alleen ik zou Duits doen, dat is leuker. En bruikbaarder. Engels is bij ons ook verplicht (belangrijkste taal in de wereld).
 
Bovenaan