• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #187 - Got Killed!

DeletedUser13353

Gast
Jim liep op een mooie dag door het altijd mooie Wakkerdam,
hier zag hij iemand lopen die zich zeer verdacht gedroeg en die zich verschuilt achter het onkunde van andere om zo niet op te vallen.
Daarom neemt Jim het recht in eigen hand en voert hierbij zijn beul actie uit op ShovingNE2.

Verder heb ik mijzelf vandaag niet goed genoeg kunnen inlezen om te bepalen wie er wel verdacht is en dus gaat mijn lynch stem naar Kyraco,
dit aangezien zij toch wel veilig is tijdens deze lynch.

 

DeletedUser22926

Gast
Jim liep op een mooie dag door het altijd mooie Wakkerdam,
hier zag hij iemand lopen die zich zeer verdacht gedroeg en die zich verschuilt achter het onkunde van andere om zo niet op te vallen.
Daarom neemt Jim het recht in eigen hand en voert hierbij zijn beul actie uit op ShovingNE2.

Verder heb ik mijzelf vandaag niet goed genoeg kunnen inlezen om te bepalen wie er wel verdacht is en dus gaat mijn lynch stem naar Kyraco,
dit aangezien zij toch wel veilig is tijdens deze lynch.
Kyra dus
 

DeletedUser21204

Gast
Ik twijfel nog over Jivilum, dus zou zelf als jager hem schieten, maar heb niet echt verdachten eigenlijk @Heart.
 

DeletedUser23442

Gast
Wow, hier gebeurt opeens veel.
Beulactie? Nu al, terwijl je niet eens het topic hebt gelezen?
Terwijl heart bijna bewezen slecht óf goed gaat blijken te zijn met de lynch waarmee we mss iets meer over shoving weten?

En heart die jager claimt, hmm. Denk aub heel goed na voor je iemand schiet...
 

latdekat

Harpij
Domme actie, ijzervreter.

Als Heart nu slecht blijkt ben je vet met je beulactie. Dan heb je domweg wss een goedje vermoordt. Kon je niet twee minuten wachten?
 

DeletedUser23442

Gast
Meeloper + een zooi aan neutrale opmerkingen.
Vgm heb ik niet eens een zooi aan opmerkingen.

En de opmerking die ik heb is vnl vragen waarom ijzer nu al schoot én vragen of Jivi normaal kan spelen + een uitleg bij mn stem.
Lijkt me niet echt 'neutraal', maar meer een manier van jou om me er makkelijk proberen uit te krijgen ofzo.

En over dat 'meelopen', ja ik liep mee op Heart, zoals ik zei, omdat hij de enige is die kans maakte op de lynch naast Jivilum.
En Jivilum dus raar/boycottend gedaan had, maar totaal niet verdacht waarom ik hem niet lynch wilde
 

DeletedUser20542

Gast
Beulactie IJzervreter

Jim liep op een mooie dag door het altijd mooie Wakkerdam,
hier zag hij iemand lopen die zich zeer verdacht gedroeg en die zich verschuilt achter het onkunde van andere om zo niet op te vallen.
Daarom neemt Jim het recht in eigen hand en voert hierbij zijn beul actie uit op ShovingNE2.

Verder heb ik mijzelf vandaag niet goed genoeg kunnen inlezen om te bepalen wie er wel verdacht is en dus gaat mijn lynch stem naar Kyraco,
dit aangezien zij toch wel veilig is tijdens deze lynch.
ShovingNE2 was een Wolf.
 

DeletedUser21356

Gast
Lynch 1 + Nacht 1
Doden bij de vleet vandaag:
Heartlion was Lynch, hij bleek Jager.
Hearts geweer ging nog op het laatste moment af en schoot iemand dood: Jaspenia, Burger.
Maar de Wolven zaten ook niet stil en aten iemand op: Neus, Burger.
 

DeletedUser

Gast
dankje nu ben ik target voor wolven :(

E: Natuurlijk zonde van de goedjes die zijn gestorven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan