• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #187 - Got Killed!

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Rabbid, jouw post lijkt me enkel gemaakt om mij verdacht te maken, zonder echte redenen. Bepaalde delen zijn weggelaten omdat die enkel in mijn voordeel spraken.

Ik heb bij mijn wete alle redelijk belangrijke zaken waar ik iets over kon vertellen opgelijst. Zowel de goede als de slechte. Mocht ik dingen over het hoofd hebben gezien. Wijs me er dan op, ipv zo in de vage blijven te wijzen. Daarnaast dat je op sommige dingen meer naar onder ook vage commentaar geeft. Niet alles in mijn lijstje was slecht. Maar er waren geen overtuigende positieve zaken, waardoor ik bij dat eerste besluit blijf.


Geen idee waarom je dit erin zet. Je zegt terechte, maar voelt je toch verplicht om te zetten dat het ook als wolf kan. Dit bevestigt weer eens dat je enkel zoekt om me verdacht te maken, zonder duidelijke redenen.

Dat betekent dat ik die post wel voor je vindt spreken, dus vrij positief. Maar niet helemaal overdreven positief.

De post die ik toen als quote gebruikte was pas nadat ik allerlei dingen aan Jivilium vroeg. Verder heb ik helemaal niemand aangeraden om op hem te stemmen, ik stelde alleen vragen aan Jivilium.

Klopt, en dan zien mensen die vragen. Dan gaan ze ook vragen stellen of die vragen zelfs overnemen. Het resultaat kon je zelf ook wel bedenken, neem ik aan?

Doe ik wel vaker. Ook als goedje.

Ook als goedje? Dus je bent nu geen goedje? Latdekat[/QUOTE]
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Ok. Ik moet richting de uni voor wat overleg over een presentatie van morgen en dat kan even duren. Ik verwacht nog wel ruim op tijd terug te zijn, maar je weet t nooit.
Daarom stem ik nu alvast op Dasios. Vooral omdat hij voor mij niet heeft kunnen laten zien dat hij anders is dan wat ik gisteren heb gezien en wat ik gisteren zag was gewoon verdacht in mijn ogen.
 

DeletedUser21204

Gast
Wat vind je van Dasios?



Dus je hebt er weinig tot geen bezwaar tegen om iemand eruit te stemmen puur op basis van de reacties van iemand anders?

Dasios vind ik niet verdacht, vanwege wat Shoving tegen hem gezegd heeft vooral. Ik hoop gewoon dat hij nog wat meer gaat posten, maarja..

Nee, heb ik geen bezwaar tegen, als ik het eens ben met de argumenten. Ik hoef toch niet iedereen zelf aan te lopen vallen, ik heb ook ogen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Nee, heb ik geen bezwaar tegen, als ik het eens ben met de argumenten. Ik hoef toch niet iedereen zelf aan te lopen vallen, ik heb ook ogen.

Excuses, dat staat er niet duidelijk genoeg. Ik bedoelde dat je hem eruit wilde stemmen puur op basis van posts van ShovingNe2 ;) Niet op posts van mij x)
 

DeletedUser21204

Gast
Excuses, dat staat er niet duidelijk genoeg. Ik bedoelde dat je hem eruit wilde stemmen puur op basis van posts van ShovingNe2 ;) Niet op posts van mij x)

Ik volg je totaal niet. Ik zeg juist dat hij minder verdacht is door de post van Shoving.
 

latdekat

Harpij
Dat betekent dat ik die post wel voor je vindt spreken, dus vrij positief. Maar niet helemaal overdreven positief.

Met overdreven positief kan ik me maar twee dingen voorstellen. Ofwel dat je eigenhandig al meerdere wolven eruit hebt gewerkt, ofwel dat je bewezen bent.

Klopt, en dan zien mensen die vragen. Dan gaan ze ook vragen stellen of die vragen zelfs overnemen. Het resultaat kon je zelf ook wel bedenken, neem ik aan?

Ik was ten eerste niet de enige die vragen stelde. Daarbij komt nog eens dat ik niet eens op Jivilium heb gestemd, terwijl Shoving (wolf) dit wel deed.

Ook als goedje? Dus je bent nu geen goedje? Latdekat

Ook als goedje in de vorige potjes. Niet alleen als slechtje dus. Dus dat laatste klopt nu niet.
 

DeletedUser21575

Gast
Nou, mijn lange post komt vanavond op de laptop, heb het afgelopen uur met mensen in discussie gelegen op skype vandaar.

Onze conclusie daaruit was toch dat lat mijn verdenking heeft op dit moment. (Samen met dasios). De manier waarop ze redelijk klungelig elkaar proberen tegen te spreken terwijl ik ze beide als wolf zie bevestigd dit voor mijn gevoel. Alsof ze elkaar aan proberen te vallen met zijde handschoentjes. Iets wat ons bij shoving ook al opviel.

Naar mijn gevoel zijn de wolven in het topic ook nadrukkelijk tegen elkaar bezig om zo verdenkingen bij het eventueel afvallen van een wolf tegen te gaan.
 

DeletedUser

Gast
Ook zijn reactie hierop is niet heel sterk:

Ook als goedje in de vorige potjes. Niet alleen als slechtje dus. Dus dat laatste klopt nu niet.

Momenteel lijk ik te neigen om te stemmen op latdekat

E: Sorry voor de dubbelpost, niet de bedoeling
 

latdekat

Harpij
Rabbid. En Nissassa.

Rabbid noemt eerder Nissassa verdacht in een post, waarin hij dus zogezegd geen wolf is met Nissassa. Nu gaat hij vol op mij, maar Nissassa is vergeven en vergeten.

Verder zijn de argumenten van Rabbid niet al te goed. Ik hoop dat iemand dat ziet. Ook de argumenten op Nissassa zijn zwak, doordat hij zijn medewolf niet gaat verdacht maken. Ook heeft Nissassa samen met Shoving gestemd. En verdedigt hij zich niet echt tegen de verdenkingen van Rabbid, want ja, daar hoeft hij geen rekening mee te houden.
 

DeletedUser9104

Gast
Ik heb helaas niet echt de tijd om bij te lezen en een gefundeerde stem neer te zetten (het is al een wonder dat ik er überhaupt voor de deadline ben). Na snel het topic gescand te hebben wordt het Latdekat.

Sorry voor m'n enorme meeloopstem.
 

latdekat

Harpij
Ja. Daarom hoeven ze toch niet te kloppen? Jij bent normaal gezien de eerste om te zeggen dat flutargumenten, zelfs als ze de enige zijn, niet veel zin hebben.

Nissassa
 

DeletedUser27427

Gast
Vgm heb ik niet eens een zooi aan opmerkingen.

En de opmerking die ik heb is vnl vragen waarom ijzer nu al schoot én vragen of Jivi normaal kan spelen + een uitleg bij mn stem.
Lijkt me niet echt 'neutraal', maar meer een manier van jou om me er makkelijk proberen uit te krijgen ofzo.

En over dat 'meelopen', ja ik liep mee op Heart, zoals ik zei, omdat hij de enige is die kans maakte op de lynch naast Jivilum.
En Jivilum dus raar/boycottend gedaan had, maar totaal niet verdacht waarom ik hem niet lynch wilde

Hij blijft opvallend stil nu hij er helemaal geen verdenkingen zijn kant uitgaan. Verdacht? Zou kunnen.



Ok. Ik moet richting de uni voor wat overleg over een presentatie van morgen en dat kan even duren. Ik verwacht nog wel ruim op tijd terug te zijn, maar je weet t nooit.
Daarom stem ik nu alvast op Dasios. Vooral omdat hij voor mij niet heeft kunnen laten zien dat hij anders is dan wat ik gisteren heb gezien en wat ik gisteren zag was gewoon verdacht in mijn ogen.

Mijn gedrag is inderdaad niet erg veranderd, maar toch: Hoe denk je eigenlijk te weten wat voor mijn doen verdacht gedrag is? Je hebt me één dag meegemaakt.

Rabbid, jouw post lijkt me enkel gemaakt om mij verdacht te maken, zonder echte redenen. Bepaalde delen zijn weggelaten omdat die enkel in mijn voordeel spraken.



Mooi dat je het toch probeert te verwoorden.



Geen idee waarom je dit erin zet. Je zegt terechte, maar voelt je toch verplicht om te zetten dat het ook als wolf kan. Dit bevestigt weer eens dat je enkel zoekt om me verdacht te maken, zonder duidelijke redenen.



Ik stel meestal wel wat vragen. Ik ga eerder een vraag dan een aanname gebruiken, daarom staan er zoveel in.



Zoals je zei ben ik zeker niet de enige. Naja, veel kan ik hier niet op zeggen.



De post die ik toen als quote gebruikte was pas nadat ik allerlei dingen aan Jivilium vroeg. Verder heb ik helemaal niemand aangeraden om op hem te stemmen, ik stelde alleen vragen aan Jivilium.



Doe ik wel vaker. Ook als goedje.



Oké dan.

Latdekat heeft zich in mijn ogen niet (meer?) verdacht gedragen. Het vragen stellen lijkt niet meer dan gewoon zijn stijl te zijn. Ik ben het volledig oneens met Rabbids aantijgingen en vind ze zelfs opvallend zwak. Alles waarvan hij beschuldigd wordt zou hij geloof ik net zo goed als goedje als als slechtje doen.

Ze mogen mss zwak zijn. Maar het zijn voor zover ik zie de enige argumenten in 2 dagen WvW.

Ik denk dat er wel degelijk betere argumenten zijn gepost dan die van jou.

Een ervaren speler, maar toch nog steeds zo'n zwakke onderbouwing voor zijn verdenkingen? Hier klopt iets niet. RabbidRobin
 

DeletedUser21356

Gast
Lynch 2 + Nacht 2
Vandaag was het dorp vrij unaniem: Nissassa, ooit de geliefde Burgemeester, was de verrader! Hij was Cupido. Daarnaast moet hij nog een nieuwe Burgemeester aanduiden.
's Nachts vond nog iemand de dood: Rabbid, Burger.
 
Bovenaan