• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #187 - Got Killed!

DeletedUser20542

Gast
Klaagmuur
Wie wil er graag gezellig mee schaapjes tellen? Je slaapt beter met je maag goed gevuld en een net nieuw wollen vachtje en dan tel je er maar eentje minder. Interesse? Infectie vacature staat open :)

Fireas is de nieuwe BM
 

DeletedUser21204

Gast
Wil de zieke in dit potje zich even bij mij melden? Dan kunnen we er een wolfje uithalen. Bij voorbaat dank.
 

DeletedUser

Gast
Eens kijken of ik het goed kan overbrengen:

Latdekat

Daarbij komt nog eens dat ik niet eens op Jivilium heb gestemd, terwijl Shoving (wolf) dit wel deed.

Ik vind dit een vrij slecht argument. Zoals ik er momenteel naar kijk is dat omdat Shoving (wolf) op mij stemde, je je als wolf minder verdacht hoeft te maken door niet ook op mij te stemmen. Zeker gezien ook jij behoorlijk tegen me was.

Dasios

Latdekat heeft zich in mijn ogen niet (meer?) verdacht gedragen.

Vreemd, want er zijn toch wel wat dingen gebeurt. Zoals hij zegt dat hij het vaker doet, ook als goedje, wat dus duid op dat hij een slechtje zou zijn.

k ben het volledig oneens met Rabbids aantijgingen en vind ze zelfs opvallend zwak.

Oneens zijn mag uiteraard, maar opvallend zwak vind ik minder, Rabbid had best goede punten tussen zijn betogen zitten zoals het hierboven genoemde voorbeeld bv.

Een ervaren speler, maar toch nog steeds zo'n zwakke onderbouwing voor zijn verdenkingen? Hier klopt iets niet. RabbidRobin

En nu bewezen is dat Rabbid een burger is? Wat klopt er dan niet? Was zijn onderbouwing nu zwak of probeer jij een mede slechtje te beschermen en het daarom maar als zwak te betitelen??
 

DeletedUser21204

Gast
Dasios moet zich de volgende keer iets beter inlezen.
Niet zo handig om ziener te claimen in een potje zonder zienende rollen.
 

DeletedUser21204

Gast
Een kleine wijziging van plannen.
2 mensen zijn gevaarlijker dan 1.
Ik stel dus voor dat we eerst het g/s koppel Imrahil en Ilja eruit gaan gooien, en dan Dasios lynchen.
En ja, ik ben hier zeker van.
 

DeletedUser9104

Gast
Imra, want als je prins bent is het zonde van de lynch, maar aan de andere kant ben je ook gewoon verdacht bezig.
 

DeletedUser20542

Gast
Dag 3
Een memorabel moment. Imrahil werd om het leven gebracht met 23 messteken door bijna net zo veel tegenstanders. Ik ken mensen die daar beroemd mee geworden zijn...
Is het coincidence? Kyraco is geluncht. Poef, zegt ze straks nog even.

Imrahil is gelyncht. Hij was een Wolf.
Kyraco is geluncht en was Jager V1.

De Klaagmuur bleef weer leeg.
 

DeletedUser

Gast
Ik begin een vermoeden te krijgen wat er gebeurd is. Dasios is denk ik een infectiewolf en maakte een fout. Imra probeerde te zorgen dat Dasios niet de lynch werd door te doen alsof hij een g/s koppel was met Ilja en met de prins claim probeerde hij dat zelf ook te overleven. Vervolgens maakten wij Imra af en overleeft dasios als infectiewolf. Denk dat de infectie dan vandaag was maar kan ook nog morgen zijn.
 

DeletedUser21356

Gast
Schot
Kyra's kogel doorboorde het lichaam van...
Latdekat
Zieke!
 
Bovenaan