• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Kos

DeletedUser28517

Gast
Ik speel het spel nu toch al een eindje, misschien nog niet zo lang serieus, maar ik kan me goed genoeg herinneren dat er vroeger veel meer spelers waren dan nu het geval is. Is dat dan geen duidelijk genoeg signaal?


Ik heb zelf nog op Alpha gespeeld, ga toch maar is op Kos weer spelen. Kijken of ik het nog allemaal bij kan houden ^^
Ik schrok er wel van toen ik het verschil in spelers zag van nu en een paar jaar geleden, maar goed, zoals je al zegt, dit hoort een signaal af te geven
naar de spelmakers.
 

DeletedUser28518

Gast
Wat zit iedereen toch te zeuren over dat moraal!

Ik vind juist dat moraal in belegeringswerelden wel hoort,want je hebt tegenwoordig zoveel events waarbij spelers die met goud smijten een hele grote voorsprong hebben op spelers die weinig te besteden hebben.
Je wordt beloond als je veel goud gebruikt en daardoor de spelers die wat minder besteden ermee in het nadeel brengt.want kom op!... 4x gp verdubbelaars en starterspaketten met weet ik hoeveel gp verdubbelaars erbij te doen zijn alleen voor de spelers bestemd met een hoeveelheid geld op de bank.
Daardoor wordt het verschil gemaakt door grotere spelers en kleinere spelers die misschien wel aan elkaar gewaagd zijn.

Met moraal erbij wordt het verschil wel weer wat geminimaliseerd,maar alleen de goudgebruikers hoor je hier over klagen.

Het gaat hier niet alleen maar om spelers die beginnen met grepo die er beter mee kunnen opstarten in een nieuw spel die ze eens willen proberen,maar ook voor de goede spelers die wat minder geld te besteden hebben, dan de spelers die wel veel goud aan innogames schenken.

Vroeger had je wel eens events twee weken lang,nu zijn ze al bijna een hele maand lang en hoe meer events en aanbiedingen er komen,hoe groter het verschil wordt en hoe minder leuk het wordt om het spel te blijven spelen,dus het moraal is niet het probleem hoor,het zijn al die belachelijke events en aanbiedingen die het spel steeds belachelijker maken.
 

DeletedUser19210

Gast
Nou, heel toevallig hebben het gros van de grotere spelers op Farsala (op een paar na) vrijwel geen goud gebruikt. Adviseurs daar gelaten, natuurlijk.
 

DeletedUser28080

Gast
Wat zit iedereen toch te zeuren over dat moraal!

Ik vind juist dat moraal in belegeringswerelden wel hoort,want je hebt tegenwoordig zoveel events waarbij spelers die met goud smijten een hele grote voorsprong hebben op spelers die weinig te besteden hebben.
Je wordt beloond als je veel goud gebruikt en daardoor de spelers die wat minder besteden ermee in het nadeel brengt.want kom op!... 4x gp verdubbelaars en starterspaketten met weet ik hoeveel gp verdubbelaars erbij te doen zijn alleen voor de spelers bestemd met een hoeveelheid geld op de bank.
Daardoor wordt het verschil gemaakt door grotere spelers en kleinere spelers die misschien wel aan elkaar gewaagd zijn.

Met moraal erbij wordt het verschil wel weer wat geminimaliseerd,maar alleen de goudgebruikers hoor je hier over klagen.

Het gaat hier niet alleen maar om spelers die beginnen met grepo die er beter mee kunnen opstarten in een nieuw spel die ze eens willen proberen,maar ook voor de goede spelers die wat minder geld te besteden hebben, dan de spelers die wel veel goud aan innogames schenken.

Vroeger had je wel eens events twee weken lang,nu zijn ze al bijna een hele maand lang en hoe meer events en aanbiedingen er komen,hoe groter het verschil wordt en hoe minder leuk het wordt om het spel te blijven spelen,dus het moraal is niet het probleem hoor,het zijn al die belachelijke events en aanbiedingen die het spel steeds belachelijker maken.
Ironisch, jij staat bekend om ieder wissewasje te janken en dan kom je mensen die hun welgerespecteerde mening geven bekritiseren? Beter reset drukken met je kindercreche, idioot
Als er velen vinden dat moraal klote is dan is het hun goed recht dat te zeggen. En als men dat wil verdedigen ook, alleen heel toevallig zie je die bijna nergens
 

DeletedUser28518

Gast
Haha en jij wilt in de council en dan zo reageren? Lekker volwassen hoor:),de grootste goudgebruiker die grepolis kent en dat noemt mij idioot:))))) Jij bent juist de reden dat innogames steeds meer belachelijke events organiseert omdat spelers zoals jouw steeds meer cashen om zo een grote voorsprong te nemen ,zodat het lijkt of je werkelijk wat betekent.

Het enigste waarom jij moraal belachelijk vindt, is alleen maar omdat jij steden kan veroveren van kleine spelers,want bij de grotere spelers kan het meisje "persistant" dat niet.

Ga je poesje wassen suffe flut speler!

En influcted, kom op zeg, de narcisten staan met voorsprong op nr 1 in het event en goud kopen dat weet iedereen en daarbij komt dat als de ww beginnen ze ook nog eens andere allys moeten toevoegen aan hun eigen ally om de ww te winnen.

Heb echt wel respect voor vele spelers daar,maar voor jouw niet engines aka Luis
 

DeletedUser23797

Gast
Ironisch, jij staat bekend om ieder wissewasje te janken en dan kom je mensen die hun welgerespecteerde mening geven bekritiseren? Beter reset drukken met je kindercreche, idioot
Als er velen vinden dat moraal klote is dan is het hun goed recht dat te zeggen. En als men dat wil verdedigen ook, alleen heel toevallig zie je die bijna nergens

Tja de enige die jankt ben jij momenteel! Beter kom je eens een keer zonder goud tegen ons opnemen dan kruip je met je staart tussen je benen en jankend weg. Maar goed we weten allemaal wie de grootste goudnoob is hier en dat ben jij. En dan mogen wij niet gaan zeiken over het goud of over de events. En jij mag zeiken over moraal omdat jij toch met goud knalt tegen de kleinere spelers.

Jij bent ongeschikt voor council!

Ga jij maar lekker janken om je moraal noob. En spendeer maar lekker goud. Wij weten wel hoe jij speelt op een kansloze manier.
 

DeletedUser28080

Gast
We hebben het over toekomstige moraalwerelden en plotseling gaat het over dat ik jullie heb ingemaakt met superveel goud?

kIu13T2PSLyMXsEm4J8vpA.png
Wat haat ik mezelf

Dat ik voor council run betekent niet dat ik een schijnheilig sperzieboontje ga zijn lol... dan kan je idd beter voor iemand stemmen die z'n nette en puike format reacties opslaat in notities

Ach, nu ik eraan denk, natuurlijk willen jullie mij niet in de council! Ik heb natuurlijk gezweerd anders te kijken naar multiloggen, internet delen en IP-adressen en dan zouden jullie natuurlijk geen toekomst meer hebben op grepo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28518

Gast
Jij ons ingemaakt? Waar heb je het bewijs dan? En ik had het ook over moraal en hoe ik erover denk en dan kom jij aan met een reactie waar ik om moet lachen en waar ik op gerekend had.

Jij moet is met je suffe hoofd uit die laptop kruipen en voor een spiegel gaan staan en dan jezelf ff goed bekijken.
Wedden om 1000 goud dat je begint te huilen of is dat te weinig goud voor je?

Helaas moesten jullie met 4 allys ons klein krijgen op olympia, terugtrekaanvallen sturen om zo spelers te laten stoppen die wel een normaal leven leiden en niet elke nacht om de haverklap wakker willen worden.

De meeste spelers spelen voor de lol,maar ik ken genoeg spelers die jou uitkotsen en totaal geen respect voor jou hebben vanwege jouw manier van spelen en ja ik heb gereset,schaam ik me niet voor om te zeggen,want ik hecht wel waarde aan mijn vriendin en mijn rl leven.

Doe jij dat ook is en misschien heb ik dan ook is het gevoel dat ik met een volwassen kerel sta te praten ipv een kind die nog minder IQ heeft als een strontvileg.
 

DeletedUser28430

Gast
Haha en jij wilt in de council en dan zo reageren? Lekker volwassen hoor:),de grootste goudgebruiker die grepolis kent en dat noemt mij idioot:))))) Jij bent juist de reden dat innogames steeds meer belachelijke events organiseert omdat spelers zoals jouw steeds meer cashen om zo een grote voorsprong te nemen ,zodat het lijkt of je werkelijk wat betekent.

Het enigste waarom jij moraal belachelijk vindt, is alleen maar omdat jij steden kan veroveren van kleine spelers,want bij de grotere spelers kan het meisje "persistant" dat niet.

Ga je poesje wassen suffe flut speler!

En influcted, kom op zeg, de narcisten staan met voorsprong op nr 1 in het event en goud kopen dat weet iedereen en daarbij komt dat als de ww beginnen ze ook nog eens andere allys moeten toevoegen aan hun eigen ally om de ww te winnen.

Heb echt wel respect voor vele spelers daar,maar voor jouw niet engines aka Luis

1. Engines komt niet eens in de buurt van de grote goudgebruikers, dus dat je pretendeert van wel is of een beetje een domme overdrijving of een gebrek aan ervaring van jouw kant met de echte goudstrooiers.
2. je klinkt als een hele gefrustreerde verliezer. Niks mis mee hoor, maar misschien moet je de reden van dat verlies bij jezelf zoeken in plaats van bij de tegenstander.
Tja de enige die jankt ben jij momenteel! Beter kom je eens een keer zonder goud tegen ons opnemen dan kruip je met je staart tussen je benen en jankend weg. Maar goed we weten allemaal wie de grootste goudnoob is hier en dat ben jij. En dan mogen wij niet gaan zeiken over het goud of over de events. En jij mag zeiken over moraal omdat jij toch met goud knalt tegen de kleinere spelers.

Jij bent ongeschikt voor council!

Ga jij maar lekker janken om je moraal noob. En spendeer maar lekker goud. Wij weten wel hoe jij speelt op een kansloze manier.
1. niet zeuren dat iemand jankt in een jankpost, dat is wel heel ironisch.
2. Suggereer je nou dat zonder goud de uitkomst anders zou zijn? Lijkt mij namelijk niet.

En even in het algemeen: prima als je moraal een mooie mechanic vindt hoor, maar kom dan met fatsoenlijke argumenten in plaats van deze ad homina en de gebruikelijke 'ja maar boehoe zij gebruiken goud' troep.
 

DeletedUser13653

Gast
En influcted, kom op zeg, de narcisten staan met voorsprong op nr 1 in het event en goud kopen dat weet iedereen en daarbij komt dat als de ww beginnen ze ook nog eens andere allys moeten toevoegen aan hun eigen ally om de ww te winnen.

Heb echt wel respect voor vele spelers daar,maar voor jouw niet engines aka Luis

Fun fact, van de top 5 spelers bij het huidige event zit er 1 bij Narcisten en 4 bij Noobies.
 

DeletedUser28518

Gast
Mellon Collie,

Ken jij mij? Of heb je een andere accountnaam die ik wel ken.

Spelers die tegen Luis gespeeld hebben en tegen de narcisten weten exact waar ik naar toe refereer, ik kan zelfs hele allys opnoemen die gestalkt werden door Luis en hun manier van spelen.

En ik ben zeker niet gefrustreerd hoor, geef hier enkel mijn mening over moraal en dan komt Luis ineens met zijn reactie omdat hij mij denkt te kennen en niet kan hebben dat ik een speler ben die hem de baas is.

Want ja ik geef hier een algemene reactie en hij moet er een persoonlijke reactie opgeven, dus ik ben niet degene die gefrustreerd is hoor haha..ik denk juist dat hij gefrustreerd is omdat hij weet hoe het gegaan is op olympia.

Mensen continu wakker houden is toch echt een teken van zwakte en frustratie,want steden van ons veroveren kon en kan hij nog steeds niet op een eerlijke en normale manier en dat is geen frustratie van mijn kant,maar een keiharde feit die door vele spelers beaamd kunnen worden.

Laat hem lekker tegen moraal zijn en laat mij lekker tegen spelers zoals hem zijn die groots proberen te doen,maar in werkelijkheid het tegenovergestelde zijn en tegen ons opkijken en daardoor het persoonlijk moeten maken.
 

DeletedUser28430

Gast
Mellon Collie,

Ken jij mij? Of heb je een andere accountnaam die ik wel ken.

Spelers die tegen Luis gespeeld hebben en tegen de narcisten weten exact waar ik naar toe refereer, ik kan zelfs hele allys opnoemen die gestalkt werden door Luis en hun manier van spelen.

En ik ben zeker niet gefrustreerd hoor, geef hier enkel mijn mening over moraal en dan komt Luis ineens met zijn reactie omdat hij mij denkt te kennen en niet kan hebben dat ik een speler ben die hem de baas is.

Want ja ik geef hier een algemene reactie en hij moet er een persoonlijke reactie opgeven, dus ik ben niet degene die gefrustreerd is hoor haha..ik denk juist dat hij gefrustreerd is omdat hij weet hoe het gegaan is op olympia.

Mensen continu wakker houden is toch echt een teken van zwakte en frustratie,want steden van ons veroveren kon en kan hij nog steeds niet op een eerlijke en normale manier en dat is geen frustratie van mijn kant,maar een keiharde feit die door vele spelers beaamd kunnen worden.

Laat hem lekker tegen moraal zijn en laat mij lekker tegen spelers zoals hem zijn die groots proberen te doen,maar in werkelijkheid het tegenovergestelde zijn en tegen ons opkijken en daardoor het persoonlijk moeten maken.

Ik heb op Olympia zowel tegen als met de narcisten gespeeld, en ik heb nooit een probleem gehad met hun speelstijl. Het zijn over het algemeen actieve en handige spelers die alle openingen uitbuiten, maar die niet over de schreef gaan of regels breken.
Verder twijfel ik er niet aan dat zoiets door veel spelers beaamd kan worden, omdat op grepolis nou eenmaal iedereen in zijn eigen realiteit leeft en het soms moeilijk is om voldoende afstand in te bouwen om objectief naar de zaken te kijken.
 

DeletedUser28518

Gast
Regels breken zou ook heel moeilijk worden idd,want om regels te maken op dergelijke acties is vrijwel niet haalbaar.

Waar het omgaat in grepolis is heel simpel,steden proberen te veroveren van vijanden met slim spel,niet spelers laten resetten door hun RL overhoop te halen door nare treiteracties in de nacht.

Wij waren op olympia flink in de minderheid qua bg's en spelers en dat is het spel.
Vond het namelijk ook wel een eer dat ze ons moesten pakken met meerdere allys tegelijk,maar daardoor werden we helaas niet verslagen,maar doordat sommige spelers van vijandige ally's een stap verder moesten gaan dan ons pakken op een normale manier en ik zet mijn rl leven altijd op de 1ste plek en daardoor werd ik gedwongen om te stoppen omdat expres wakker houden van spelers niet mijn grepolis is.
 

DeletedUser28509

Gast
Kijk ik vind deze posts van jullie zo veel BS @Nightmare John & gang. Als jullie zulke toptalenten zijn dan ga je toch gewoon anoniem op nieuwe wereld spelen en laten zien waar jullie van zijn gemaakt ipv hele tijd zeuren over X en Y op AF, daar bereik je uiteindelijk toch niks mee.
 

DeletedUser28518

Gast
Uhm ja Mellon Collie, het gaat hier niet om ritme of wat dan ook, gaat alleen om het feit dat er gepeeld werd op een manier die niemand leuk vind en geloof me, ik heb vrijwel geen slaap nodig,maar denk dat jij niet helemaal begrijpt wat ik bedoel en dat snap ik als je er zelf niet mee te maken hebt gehad.

En Irizona Iced Tea,nogmaals ik gaf een reactie op het moraal systeem en hoe ik dat zie ,niets meer en niets minder.

Lees ff terug dan zie je dat ik niet degene ben die begon over persoonlijke dingen en dingen die er gebeurt zijn.
Dus refereer dat zinnetje ff naar de ander toe aub.
 
Bovenaan