• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #185 - Battle of Clans

DeletedUser21204

Gast
Als iemand met zoiets naar mij toe kwam was hij of zelf die rol of kon hij mij wel vertellen wie het wel is.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik moet er nu vandoor, ik vertrouw van iedereen Latdekat het minst.
(Crimson en Shoving kan ook nog, weet ik echt totaal niets vanaf)
 

DeletedUser9104

Gast
Latdekat lijkt mij ook niet een goedje, maar iemand die ik eigenlijk net zo verdacht vind is Crimson. Waarom? Kijkend naar zijn activiteit zie ik voornamelijk stemmen, maar verder voegt hij niets toe.
 

DeletedUser22926

Gast
Latdekat ik zie dat je bepaalde mensen wel erg verdedigt en anderen juist niet, hoe komt dat? Waarom wilde je Yde zo graag verdedigen?
 

latdekat

Harpij
Voor alle duidelijkheid: Artifex had mij ingesponnen en naar mijn mening was dat niet gunstig.
Wat ik wel verbazend vind is de manier waarop hij sterft, want er is dus iets obscuurs gebeurd.

Wat ik bizar vind, is dat jij beschermd werd. Hierdoor moest je toch gewoon weten dat Jos goed was? Want je kon misschien geen acties uitvoeren, maar je was wel beschermd. En welk slechtje zou nu iemand kunnen beschermen, ook tegen de lunch? Of wist je dat Jos goed was, en is dat net de reden?

Ik moet er nu vandoor, ik vertrouw van iedereen Latdekat het minst.
(Crimson en Shoving kan ook nog, weet ik echt totaal niets vanaf)

Mogen redenen ook nog?

Latdekat ik zie dat je bepaalde mensen wel erg verdedigt en anderen juist niet, hoe komt dat? Waarom wilde je Yde zo graag verdedigen?

Waar heb ik Yde zo hard verdedigd? Ik heb alleen gezegd dat ik jouw stem op Yde gemakkelijk vond. Naja, jij vat dat op als verdedigen? Omdat jij blijkbaar niet kan weerleggen wat ik zei. Je hebt trouwens nog altijd niet geantwoord op mijn vraag waarom je zo zeker was dat Jos goed was. Je wist wel te zeggen dat de wolven hem zouden verdedigen. Wel, misschien wist jij op een andere manier dat hij goed is. Namelijk doordat jij wolf zou zijn.

Ook deze stem is weeral gemakkelijk van je. Wel, de twee posts erboven geven namelijk aan dat ik verdacht wordt door twee andere mensen. Zo kan jij veilig op mij stemmen. Erg verdacht dit.
 

DeletedUser20542

Gast
Latdekat ik zie dat je bepaalde mensen wel erg verdedigt en anderen juist niet, hoe komt dat? Waarom wilde je Yde zo graag verdedigen?
Hier wil ik wel even op reageren.

Je hebt nu al twee keer gestemd. En allebei de keren heb je achteraf toegegeven dat je stem nergens op sloeg of nutteloos was. Je wou bij mij 'reacties uitlokken'? Ok. Aangezien je dus geen sluitende verdenking tegen mij had, is het niet meer dan logisch dat lat jou daarop aanspreekt.

En Lat nog: denk je dat ik wist dat ik beschermd werd? Nee, duuh. Dan had ik hem inderdaad wel kunnen vertrouwen.
 

DeletedUser22926

Gast
Hier wil ik wel even op reageren.

Je hebt nu al twee keer gestemd. En allebei de keren heb je achteraf toegegeven dat je stem nergens op sloeg of nutteloos was. Je wou bij mij 'reacties uitlokken'? Ok. Aangezien je dus geen sluitende verdenking tegen mij had, is het niet meer dan logisch dat lat jou daarop aanspreekt.

Het is meer dat ik het zeer merkwaardig vind dat Lat de stem op jou wel verdedigt maar de stemmen op Artifex gewoon aan zich voorbij laat gaan.. Als Artifex verdacht was ging Lat echt wel op hem, want hij verdedigde hem niet, en niet op zon onschuldige Graecus. Ik denk dat Lat daarom al wist dat artifex op deze manier al ging sterven en stemde daarom niet op artifex, of Ydeger is gewoon een medewolfje. Of beide natuurlijk.
 

latdekat

Harpij
Heart, je spreekt jezelf tegen. Stel dat ik inderdaad wist dat Jos op deze manier zou sterven. Stel dat. Dan ben ik daarom geen wolf/slecht? Het is toch helemaal de lunch niet? En als je begint over clanrollen, die heeft iedereen apart. Dus daarom kan je niet lynchen, zonder te weten wat het precies inhoudt. Trouwens, als slechtje Jos ombrengen is dom. Want als er veel mensen op Jos gaan stemmen, wat waarschijnlijk ging gebeuren, gaan ze niet op de wolfjes stemmen.

Heartlion

Er zitten nogal wat gaten in zijn theorie. Ik geloof dat hij vooral een goedkope stem in mij ziet. En ook gisteren op Yde was het nogal gemakkelijk.

Trouwens, ook van Kyra wil ik graag nog steeds de redenen horen.
 

DeletedUser22926

Gast
Heart, je spreekt jezelf tegen. Stel dat ik inderdaad wist dat Jos op deze manier zou sterven. Stel dat. Dan ben ik daarom geen wolf/slecht? Het is toch helemaal de lunch niet? En als je begint over clanrollen, die heeft iedereen apart. Dus daarom kan je niet lynchen, zonder te weten wat het precies inhoudt. Trouwens, als slechtje Jos ombrengen is dom. Want als er veel mensen op Jos gaan stemmen, wat waarschijnlijk ging gebeuren, gaan ze niet op de wolfjes stemmen.

Heartlion

Er zitten nogal wat gaten in zijn theorie. Ik geloof dat hij vooral een goedkope stem in mij ziet. En ook gisteren op Yde was het nogal gemakkelijk.

Trouwens, ook van Kyra wil ik graag nog steeds de redenen horen.

Daarom stemden de wolfjes dus ook op Graecus001 en niet op artifex, niemand beschermde hem echter waarom ik dacht dat hij goed was.
 

DeletedUser9104

Gast
Latdekat Sorry, maar ik vertrouw je gewoon niet. Er klopt gewoon iets niet aan je stemmen en je argumentatie.
 

DeletedUser21204

Gast
Wat dacht je van een compleet nutteloze ondervraging van echt serieus 2 uur? Ik weet nog altijd niet wat je wou bereiken, wss gewoon mn rol uiteindelijk krijgen ofzo.
En verder vertrouw ik er gewoon weer eens veel te veel, en jij valt helaas daarbuiten.
 

DeletedUser21575

Gast
Sorry folks, ik heb een lange dag gehad (training in Amsterdam, in totaal zo'n 8 uur getreind vandaag, dik huilen e.d.)

Oké. Als jullie eens argumenten aan kunnen halen, zeg het dan even. Waar moet ik me in godsnaam tegen verdedigen?
Nou, kwestie van netwerken denk ik. Een aantal personen hebben geloof ik onderling al een beetje lopen netwerken. Ik ben het met ze eens verder. Latiseenkat
 

DeletedUser20542

Gast
Dit ben ik uit het oog verloren, dus er staat geen stem, maar ik had ook geen sluitende verdenking.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Latdekat lynch. Hij was wakker.

Latdekat
Jouw alliantie: Slecht
Jouw rol: Slapende Wolf
Jij bent een gewone weerwolf maar kent je vriendjes niet. De eerste persoon die een actie op jou uitvoert, zal je proberen te vermoorden. Als die moord lukt, groei je op tot wolf. Lukt die moord niet, dan faal je hopeloos en zal je eeuwig slechtje blijven dat de wolven niet kent en niet kan lunchen.

Je zal niet doden indien jouw slachtoffer slecht is, en dan ook wel opgroeien. Wel als het van jouw clan is.

Jouw clan: Arachne
Clanrol: Kleine Spin
Jij bent op zoek naar je spinnenmoeder. Wanneer zij haar web rond jou spint, zal ze je vinden. Dat is de enige manier. Wanneer dat gebeurt, krijgen jullie het van elkaar te horen dat jullie samen in de clan zitten.

Daarnaast verschillen jullie tot dan van partij. Als jullie elkaar op die manier hebben gevonden, zullen jullie mogen kiezen voor welke partij jullie spelen (goed of slecht). Dit doen jullie door 1 van jullie 2 naar mij te laten sturen dat hij wilt veranderen.

Je hoeft niet te veranderen. De verandering gaat enkel door als slechts 1 van jullie iets instuurt. Indien niemand instuurt, is er geen melding. Indien 1 iemand instuurt, krijgt die persoon een bevestiging, maar de ander geen melding. Indien jullie alle 2 insturen, krijgen jullie beide een melding(dat het faalde).
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Geen lunch, pm's volgen zo.
Trouwens, ik ga geen inactieven afstraffen. Dat zouden er zoveel zijn dat het de balans grondig zou verstoren. Bij deze.
 

DeletedUser21204

Gast
Even een waarschuwing; er is een clan die een lijstje van namen met clannamen moet insturen! Dus wees voorzichtig met delen in welke clan je zit!
 

DeletedUser21575

Gast
Lekker druk weer x)
De wolfjes praten intern, de goedjes praten intern. En het topic staat droog.
 
Bovenaan