• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #185 - Battle of Clans

DeletedUser21204

Gast
Ik moet wel even opmerken dat het voor jou (Kyra) wel erg makkelijk is om dit te roepen gezien dit alle aandacht richting Nissassa stuurt en weg bij jou. Het zou dus best eens onderdeel kunnen zijn van je tactiek om te winnen. En ja. Daartoe zie ik je best in staat.

Ik neem aan dat die aandacht ondertussen bij mij wel weg is, want ik heb niets verdachts gedaan.
Verder weet iedereen zeer goed dat ik wel de laatste ben die op dag 1 precies dé persoon die het actief maakt en die eindelijk eens actief is na een lange tijd zou gaan lopen lunchen. De eerste dagen sowieso lunch ik sportief. Zoiets als dit zou ik nooit doen, en ik heb genoeg autoriteit om een eventuele medewolf die het voorstelt van gedachten te laten veranderen.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik kan mij herinneren dat iemand zich volgens mij wel aangevallen voelde door Jaspenia?



Dus wat Ilja zegt kan wel eens waar zijn, probeer je niet iemand anders de schuld in de schoenen te schuiven?

Ik voelde mij niet aangevallen, ik was chagrijnig omdat ik best wat geriskeerd had waardoor ik imo gegarandeerd mijn clangenoten zou vinden, en deze vervolgens achterlijk zijn. En ik had gisterenavond mn avond niet, dat kan er ook aan bijgedragen hebben. Ik voelde mij iig niet aangevallen door Jaspenia.
 

DeletedUser21204

Gast
Jongens, als er iemand niet dé persoon die het potje eindelijk eens actief maakt zou lunchen, ben ik het wel. Ook niet om Nissassa eruit te halen, want die is helemaal niet actief en daarbij 0 bedreiging voor wie dan ook. Dan zou ik nog beter heel sportief kunnen lunchen en naar Ilja wijzen.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik denk dat ook, iemand die een typische lunch stijl heeft na-apen en zo die persoon de schuld geven, hij was wel heel snal om nissassa te beschuldigen

Ik ben nog altijd vrouwelijk, en ergens lijkt deze "hij" erop alsof je mijn post helemaal niet gelezen hebt maar enkel degenen boven je en maar mee roept, je kent mij nu lang genoeg namelijk.
Net zoals ik Nissassa lang genoeg ken.
 

DeletedUser21204

Gast
Dit is echt best wel erg, Artifex en Graecus. Signlady zegt "we moeten niet vergeten dat het Kyra eventueel ook kan zijn", en jullie 2 roepen meteen "Ja! Het is Kyra! Sowieso!", waarbij jullie Nissassa echt direct buiten schot zetten, en niet eens meer overwegen.
Dus, om deze methode maar eens toe te passen:
Nissassa en Artifex
 

DeletedUser21575

Gast
Wat een ontzettend nare opmerking weer. Mijn eerste reactie gisteravond toen ik dit las was: wat een ontzettend 'sportieve' lunch weer.. hebben we eindelijk eens een vette kom wvw met 13! Spelers en dan gaan de wolven de actieve bm lunchen. Dat is in mijn ogen not done. Zeker niet op dag 1. Mijn lunch als ik wolf was geweest was in dit geval naar shoving gegaan. Ik vind het erg kwalijk dat deze lunch mij toegekend word, want jullie hebben duidelijk een heel ander idee achter mijn speelstijl dan dat ie daadwerkelijk is.

Ik vind het daarnaast ook erg frappant dat deze actie dan ook weer direct op mij gericht is. Jaspenia had een specifiek target dat hij moest laten doden (al dan niet via priestering). Is het Kyracos taak in deze pot om mij te doden?

Ik zal jullie eerlijk zeggen dat ik nooit Jasper op dag 1 zou lunchen. Waarom uberhaubt? Ik team (bijna) altijd met hem in team / rabbid games, ik stem op hem voor bm enz. Er is geen enkele reden toe. Dit is weer een typische manipuleerdeurende heksenjacht en ik ben er ferm tegen. Wat een kolder van Kyraco weer. En nee dit is geen 'counterstem'. Dit is in mijn ogen echt oprecht een ontzettend vreemde en gecalculeerde actie van Kyraco. Want zij moet echt wel beter weten dat ik zo niet in elkaar steek.

P.S. men kan in mijn privé terecht voor een wederzijdse claim.
 

DeletedUser25006

Gast
Dit is echt best wel erg, Artifex en Graecus. Signlady zegt "we moeten niet vergeten dat het Kyra eventueel ook kan zijn", en jullie 2 roepen meteen "Ja! Het is Kyra! Sowieso!", waarbij jullie Nissassa echt direct buiten schot zetten, en niet eens meer overwegen.
Dus, om deze methode maar eens toe te passen:
Nissassa en Artifex

Wellicht dat het je ontgaan is, maar mijn beredenering is gebaseerd op wat ik uit je berichten met Jaspenia zag, en bovenal, het was een vraagstelling, geen conclusie, ik heb niemand uit gesloten van mijn keuze om te stemmen straks en dat zal ook niet gebeuren.

Gaat nu alleen de vraag op, 5 keer achter elkaar posten? Das wel heel veel werk om je te verdedigen of niet?

Andere vraag, waarom beschuldig je mij en graecus, maar stem je alleen mij oranje? Ben ik een bedreiging en Graecus niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Nissassa, zo steek jij dus wel in elkaar. Jij bent degene die steeds opnieuw loopt te verkondigen dat jij niet sportief luncht, dat is algemeen bekend. Ga je dat nu lopen ontkennen?
 

DeletedUser21204

Gast
Wellicht dat het je ontgaan is, maar mijn beredenering is gebaseerd op wat ik uit je berichten met Jaspenia zag, en bovenal, het was een vraagstelling, geen conclusie, ik heb niemand uit gesloten van mijn keuze om te stemmen straks en dat zal ook niet gebeuren.

Gaat nu alleen de vraag op, 5 keer achter elkaar posten? Das wel heel veel werk om je te verdedigen of niet?

Andere vraag, waarom beschuldig je mij en graecus, maar stem je alleen mij oranje? Ben ik een bedreiging en Graecus niet?

Ik post altijd 5 keer na elkaar, alleen gewoonlijk gooi ik het dan achteraf in 1 bericht, maar ik zat nu op mijn mobiel dus dat ging niet echt. Ik bedenk me gewoon altijd andere dingen nadat ik de post verstuurd heb :p
Graecus is een idioot, maar dit potje iig wel een goede idioot.
 

DeletedUser21575

Gast
Nissassa, zo steek jij dus wel in elkaar. Jij bent degene die steeds opnieuw loopt te verkondigen dat jij niet sportief luncht, dat is algemeen bekend. Ga je dat nu lopen ontkennen?

Ik zal zometeen wel even de tijd nemen om de pc aan te slingeren om jouw comment te ontkrachtten. Maar daarnaast gaf ik net al een prima argument waarom ik niet op jasper zou stemmen. Dus wanneer reageer je daar in de tussentijd niet eens op?

En dan mijn laatste argument (van deze post) waarom zou ik, als ik dan toch al onsportief zou lunchen in godsnaam Jasper lunchen boven jou? Jij bent een stuk vervelender en manipuleerdeurder. Als ik een wolf ben zou ik jou als eerste er uit willen.
 

DeletedUser25006

Gast
Als ik een wolf ben zou ik jou als eerste er uit willen.

Okee, ik geloof nu echt meteen dat je geen wolf meer bent...

Beetje vreemd dat je dit zegt, want nu wil je doen lijken dat jij als wolf het anders had gedaan, maar misschien doe je het juist wel helemaal anders als wolf zodat je minder verdacht lijkt, en neem je juist Kyra niet de eerste keer?
 

DeletedUser21575

Gast
Okee, ik geloof nu echt meteen dat je geen wolf meer bent...

Beetje vreemd dat je dit zegt, want nu wil je doen lijken dat jij als wolf het anders had gedaan, maar misschien doe je het juist wel helemaal anders als wolf zodat je minder verdacht lijkt, en neem je juist Kyra niet de eerste keer?
Je kunt er natuurlijk ook te veel achter gaan zoeken, maar het punt blijft dat dit gewoon allemaal bs is wat geroepen word.

Wat ik hierboven aankaart is dat deze hele theorie nergens op slaat.
Ik ben persoonlijk tegen onsportief lunchen. Ook al zeggen mensen graag dat ik dat juist wel doe. Er is niets vervelender dan lekker actief aan een kom starten en er dan meteen uit liggen. Ik kan het weten, en ik doe het liever niemand aan.

Daarnaast houd ik me altijd met Jasper, BM stemmen, teamgames etc. Welk nut heeft het dan om op de dag dat ik op hem stem als BM hem ook te lunchen?
En ALS ik al onsportief zou lunchen, is Jasper alsnog een domme keuze, want als er dan toch word geroepen onsportieve lunch, kun je net zo goed meteen Kyra er uit halen. Dus ik zie maar weinig logica hierin.

Dit lijkt mij allemaal eerder een simpele stem van de wolven die ze mij in de schoenen proberen te schuiven. Meelopen op een oude foute gedachte dat ik onsportief zou lunchen. Klinkt in mijn oren iets wat Kyra zou doen, dus ik blijf achter mijn stem.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik zal zometeen wel even de tijd nemen om de pc aan te slingeren om jouw comment te ontkrachtten. Maar daarnaast gaf ik net al een prima argument waarom ik niet op jasper zou stemmen. Dus wanneer reageer je daar in de tussentijd niet eens op?

En dan mijn laatste argument (van deze post) waarom zou ik, als ik dan toch al onsportief zou lunchen in godsnaam Jasper lunchen boven jou? Jij bent een stuk vervelender en manipuleerdeurder. Als ik een wolf ben zou ik jou als eerste er uit willen.

Ik ben ook actief. Dus je luncht inderdaad onsportief, zoals al bekend was. Heel vreemd dat ik dan naar jou kijk als de lunch zo onsportief is?
 

DeletedUser21575

Gast
Ik ben ook actief. Dus je luncht inderdaad onsportief, zoals al bekend was. Heel vreemd dat ik dan naar jou kijk als de lunch zo onsportief is?
Wat is dit nu weer voor een domme comment? Heb je uberhaubt wel gelezen wat ik getypt heb? Kom eens met een echte reactie, want met deze heb ik het idee alsof je niet eens leest wat ik geschreven heb.

Nissassa, geloof jij echt dat ik Jaspenia dag 1 zou lunchen? Ik?
Ik geloof oprecht dat jij tot alles in staat bent. En dus ook een actieverd lunchen op dag 1 en zo de dood in mijn schoenen te schuiven om zo lekker makkelijk de pot binnen te harken. Daar zie ik jou, als opper manipuleerdeur inderdaad toe in staat.
 

DeletedUser9104

Gast
Ik neem aan dat die aandacht ondertussen bij mij wel weg is, want ik heb niets verdachts gedaan.
Verder weet iedereen zeer goed dat ik wel de laatste ben die op dag 1 precies dé persoon die het actief maakt en die eindelijk eens actief is na een lange tijd zou gaan lopen lunchen. De eerste dagen sowieso lunch ik sportief. Zoiets als dit zou ik nooit doen, en ik heb genoeg autoriteit om een eventuele medewolf die het voorstelt van gedachten te laten veranderen.

Ik zeg niet dat je iets verdachts deed, maar het is wel zo dat je hiermee welke aandacht dan ook bij je weg kan leiden.
 

DeletedUser25006

Gast
De reactie van Kyra is eigenlijk gewoon sterk Nissassa, je zegt namelijk dat je niet onsportief zou lunchen, en dat je het vreselijk vind als iemand die actief is meteen onsportief wordt geluncht.

Maar tegelijkertijd is Kyra ook actief (de manier waarop laat ik in het midden) maar ze is actief, en je geeft aan haar wel te willen lunchen direct?

Dus wat klopt er niet ?
 

DeletedUser21575

Gast
De reactie van Kyra is eigenlijk gewoon sterk Nissassa, je zegt namelijk dat je niet onsportief zou lunchen, en dat je het vreselijk vind als iemand die actief is meteen onsportief wordt geluncht.

Maar tegelijkertijd is Kyra ook actief (de manier waarop laat ik in het midden) maar ze is actief, en je geeft aan haar wel te willen lunchen direct?

Dus wat klopt er niet ?

Wat er niet klopt is het feit dat jij ook moeite hebt met begrijpend lezen. Ik geef aan dat ik niet onsportief lunch. En ALS ik er al voor zou kiezen om onsportief te lunchen, iets wat ik echt niet eens zou willen doen, lijkt Kyra me een veel beter / strategischer doelwit dan Jasper. Dus daarmee gaf ik aan dat ik zelfs als het argument gemaakt kon worden dat ik onsportief zou lunchen, dit alsnog een onlogische keuze voor mij zou zijn. Ik geef met meerdere voorbeelden aan dat deze theorie van alle kanten rammelt.
 
Bovenaan