• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het ontstaan

DeletedUser

Gast
AW: Het ontstaan

Het verschil is dat Wilders eigenschappen toewijst aan een groep die niks met die groep te maken hebben, en dat Peter Gunn eigenschappen toewijst aan jou die hij afleidt uit jouw berichten.

EDIT: Ik zal het nog een beetje duidelijker maken:

"Gozilla moet eens een paar lessen Nederlands gaan volgen op school" is geen discriminatie, want aan jouw posts kan ik duidelijk zien dat je ze best kunt gebruiken.

"Wilders aanhangers kunnen niet spellen" is wel discriminatie, want simpelweg omdat jij een Wilders aanhanger bent en niet kunt spellen wil dat nog niet betekenen dat dit ook op gaat voor overige Wilders aanhangers, daar "slecht kunnen spellen" geen vereiste is om in de groep te komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11507

Gast
AW: Het ontstaan

Omdat het uit de Dikke van Dale komt. Ook wel het bekendste woordenboek van de Nederlandse Taal.

Die site die ik je gaf 1 van de bekendere encyclopedie'en in Nederland. Alleen dan ook nog een keer weergeven op het Internet.

Van dale woordenboek trouwens ook.
 

DeletedUser11507

Gast
AW: Het ontstaan

Maar jullie lijden Wilders berichten toch af op wat hij zegt in de media of in de tweede kamer?

En jullie wijsen mij die eigenschap "Geen Respect hebben toe" naar mij.
 

DeletedUser

Gast
AW: Het ontstaan

Jouw site is een encyclopedie... die zoekt betekenissen van woorden op allerlei websites. Als je namelijk die lijst goed doorneemt staan er een hoop dingen tussen die niks met de betekenis van discriminatie te maken hebben en alles met hoe discriminatie op de site in kwestie besproken wordt.

De betekenis die jij aandraagt is een extreem nutteloze, waar je helemaal niks mee kunt. Die komt waarschijnlijk uit de natuurkunde of biologie.
 

DeletedUser11507

Gast
AW: Het ontstaan

Dat is een mening, de betekenissen kloppen toch echt.
en ik weet zeker dat vele mensen met me eens zijn.

Ik persoonlijk vertrouw die site meer dan een Van Dale Woordenboek.
encyclopedie is toch effe wat vertrouwlijker;)
en je kan er ook van alles opzoeken, dus alles in 1. Dus waarom dat boekje gebruiken als ik die site heb:p
 

DeletedUser

Gast
AW: Het ontstaan

Kijk en dit is dus waarom Peter ook al zei "tegen zoveel domheid ben ik niet opgewassen"

Ik moet me bij hem aansluiten. Ik ben niet dom genoeg om deze discussie voort te zetten.
 

DeletedUser11507

Gast
AW: Het ontstaan

Dus jou mening is nu beter: Dan een site die 1000den bezoekers per dag hebben?
Van een encyclopedie wat iedereen gebruikt voor leer doeleinden.


Volgens mij ben ik niet tegen zoveel domheid van jou opgewassen.
Echt hoor, beetje hoogmoed maar!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Het ontstaan

Nee sorry, je bent echt te dom. Denk er nog even rustig over na. Misschien kom je er nog uit. Kijk nog even heel goed naar de lijst met definities van "discriminatie", het verschil tussen DE REST en de ene die jij gekozen hebt, en wat de impact van jouw definitie op het dagelijks leven zou zijn, en kom dan nog eens terug met je argumenten.
 

DeletedUser

Gast
AW: Het ontstaan

Zijn jullie serieus aan het kibbelen over de definitie van discrimineren?
Wahaha :D

Er heet ook zoiets als context. En in dit geval ligt het er maar net aan of je de discriminatie terecht of onterecht vindt. Dus het zou allebei kunnen.

Maar zullen we weer terug naar het onderwerp ontstaan gaan?
 

DeletedUser

Gast
AW: Het ontstaan

Het is iets om over te kibbelen op het moment dat iemand een vreemde definitie van een woord gebruikt waardoor zijn hele argument onlogisch wordt.

Net zoals iemand aan zou komen met "Het universum is ontstaan door een grote explosie, want appel".

En vervolgens zijn stelling zou verdedigen met "Ja, maar mijn definitie van appel is anders dan de jouwe, dus mijn stelling klopt volgens mijn definitie."
 

DeletedUser8129

Gast
AW: Het ontstaan

Mensen mensen!
Hebben we het hier nou over wat een belediging is en wat niet? of over het ontstaan?
 

DeletedUser

Gast
AW: Het ontstaan

Dus jou mening is nu beter: Dan een site die 1000den bezoekers per dag hebben?
Van een encyclopedie wat iedereen gebruikt voor leer doeleinden.


Volgens mij ben ik niet tegen zoveel domheid van jou opgewassen.
Echt hoor, beetje hoogmoed maar!

Het schijthuis van de Shell langs de snelweg heeft ook 1000den bezoekers per dag, wil dat dan zeggen dat wat daar op de deuren geschreven wordt absoluut de waarheid is?:p
 

DeletedUser11507

Gast
AW: Het ontstaan

Het schijthuis van de Shell langs de snelweg heeft ook 1000den bezoekers per dag, wil dat dan zeggen dat wat daar op de deuren geschreven wordt absoluut de waarheid is?:p

Nee, maar Wil het zeggen dan dat het boek Van Dale de waarheid is?
 

DeletedUser

Gast
AW: Het ontstaan

Waarheid is subjectief, maar als het op definities van Nederlandse woorden aankomt kun je beter je geld inzetten op de Van Dale.
 

DeletedUser

Gast
AW: Het ontstaan

Nee, maar Wil het zeggen dan dat het boek Van Dale de waarheid is?

Het feit dat jij twijfelt aan de Dikke van Dale geeft maar weer eens aan hoe beperkt jou geestesvermogens zijn.
De Dikke van Dale en het groene boekje vormen namelijk samen de standaard van de Nederlandse taal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11507

Gast
AW: Het ontstaan

Het feit dat jij twijfelt aan de Dikke van Dale geeft maar weer eens aan hoe beperkt jou geestesvermogens zijn.
De Dikke van Dale en het groene boekje vormen namelijk samen de standaard van de Nederlandse taal.

Geldt dit niet precies hetzelfde voor jou?
Het feit dat jij twijfelt aan de http://www.encyclo.nl/ die meerde woordenboeken naar voren haald?

Die definitie die ik beschreef is van het woordenboek "NW"
Van Dale is alleen een andere uitgaven van een andere bedrijf:)

MAar omdat deze het meest bekendst is en het langst bestaat en iedereen vroeger met de Van Dala werkten omdat Internet niet zo bekend was.

Is van Dala al zo goed. en heeft altijd gelijk.... Je moet meegaan met je tijd jongen.

http://nederlands.babylon.com/welco...ink=gkn14797&gclid=CKD60cOTpKkCFYYXzQod1CnTuA

Ken je zeker ook niet? Kan je zeggen deze is 10x zo goed en vertaald alle talen voor je die er zijn of het nou chinees is of arabisch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11507

Gast
AW: Het ontstaan

Juh het Onstaan van de boeken :p
Maar nu effe serieus,

iemand hier wat aan toe te voegen over het topic "Het ontstaan"
 
Bovenaan