• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Spotfire

    Discussie Wereld Kasmenai met bonusweekenden en Hephaistos' Zegen

    Komen er nog bonusweekends bij in 2022?
  2. Spotfire

    Discussie Wereld Golgi

    Moraal stond bij de aankondiging op niet actief, maar bij het overzicht voor de nieuwe wereld staat die wel op actief. Ik mag er vanuit gaan dat dit wordt opgelost?
  3. Spotfire

    Discussie Wereld Golgi

    Misschien een domme vraag, is die 20% bouwbonus enkel in de senaat of ook in kazerne/haven? Want dit is een gedepriveerde snelheid 4 wereld, maak daar gewoon 3x snelheid 4 van.
  4. Spotfire

    Discussie Wereld Messina

    Druk is relatief, zal afhangen van de komende 2 weken.
  5. Spotfire

    Steenhagel

    Hoe representatief was je onderzoek?
  6. Spotfire

    Open spel Tellen

    Nu we niet meer op het alliantieforum kunnen tellen in de kroeg, dan maar hier op het AF! Ik begin: 1 De exponenten van 10 krijgen een bruiloft cadeau van @salerno1 . Stad zet je naast je nummer
  7. Spotfire

    Vredestijd Pasen

    Ik kan me ergens wel vinden in wat je zegt @Kroenuh , maar snap niet dat er vanuit Innogames niet een conforme maatregel wordt getroffen voor alle servers. Zie hier een bericht van het Franse forum (ik vertaal het ook voor onze Nederlandse vrienden die niet verder komen dan bonjour en...
  8. Spotfire

    Wereld Pandosia

    Gokjes voor dat eerste event slotje? Hoeveel punten zal dat gaan kosten..
  9. Spotfire

    Discussie Wereld Myonia

    One last time
  10. Spotfire

    Grepolis zoals vroeger, zonder Anti timing

    Tegen, dan is deffen easy as hell druk je gewoon 2k birs af 1 sec voor kolo en blub blub
  11. Spotfire

    Discussie Wereld Edessa

    Delos nog geen maand oud of de volgende wordt al aangekondigd... Wordt dan mooi goud scheppen Wel jammer dat ze zo snel na elkaar vallen, zullen er wel een hoop van Delos naar hier vertrekken die 2e kans willen
  12. Spotfire

    Discussie Wereld Troje

    Enig minpuntje is die lange BB, voor de rest lekker overactief wereldje.
  13. Spotfire

    Discussie Wereld Olympia

    we zien wel hoever ze deze keer gaan, ik ga er vanuit dat de markt weer zeer competitief is
  14. Spotfire

    Discussie Wereld Olympia

    Ik wacht wel op een opstandswereld, maar hier weer goud scheppen zeg ik geen neen tegen. Succes aan degenen die 100 goud geven voor 10k gs
  15. Spotfire

    Discussie Spelupdate 2.89

    Is inderdaad eens leuk om te zien, zie je direct wie veel belang hecht aan level 6 boerendorpen en wie niet
  16. Spotfire

    Discussie Commandant voor Rome!

    Zolang de manti-spreuken, ook al gebruik ik ze zelf graag, er niet meer inzitten ben ik tevreden Maar inderdaad, ik denk dat scherpzinnigheid zijn waarde kwijt geraakt is, heb er zelf nog staan van vorig event en kan nu weer gaan aanvullen
  17. Spotfire

    Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

    Ik stem in met de petitie, tegen Innogames in.
  18. Spotfire

    Community Wat zijn jouw favoriete wereldinstellingen?

    Ingevuld, hoop dat er iets mee wordt gedaan maar daar vertrouw ik wel op.
  19. Spotfire

    Discussie Wereld Naxos

    Dit wordt een wereld waarbij je in 1 dag tijd 3K punten kan hebben. Niet te vergeten is het paasevent die nog steeds lopende is waarbij de bonussen overpowered zijn. Er zullen manti-legers en VS-vloten gebouwd worden in 5 uur, biremensteden gebouwd worden in 1 dag .. En dan spreek ik nog niet...
  20. Spotfire

    Discussie De mythische hen

    Leuk event, maar spijtig dat goud gebruikers een nog grotere bonus krijgen dan anderen. Het evenement duurde 18 dagen waarbij om de 2 dagen een cultuurpunt weggeven werd. Stel dat je nu stikt in het goud dan kan je 9 cp pakken en uiteindelijk pak je nog die laatste cp met VS-versterking omdat je...
Bovenaan