• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Film

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19689

Gast
[video=youtube;yMSsf9szC2o]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yMSsf9szC2o[/video]

Geen idee wat ik er van moet denken, het achtergrond muziekje is al baas in ieder geval...
 

DeletedUser20586

Gast
Ashton Kutcher speelt erin. Dat moet wel een bazenfilm worden ;) Ik zag hem laatst nog een keer in The Graham Northon Show. Hij vertelde al wat over Jobs. Het lijkt me wel een gave film.
 

DeletedUser

Gast
Dan zal ik dit topic maar even bumpen met wat nieuws van Comic Con.

Batman zal de schurk spelen in de nieuwe superman film: Man of Steel 2. Ik weet bijna zeker dat Clark volledig wordt ingemaakt.
Een nieuwe Kicjass 2 trailer waar we kennis maken met The Motherfucker aka Mr. Slave aka McLovin van Badass.

Daarnaast heb ik laatst Sinister gezien, Jezus wat een enge film. Van welke horrorfilms hebben jullie eigenlijk een trauma van gekregen?
 

DeletedUser20686

Gast
Daarnaast heb ik laatst Sinister gezien, Jezus wat een enge film. Van welke horrorfilms hebben jullie eigenlijk een trauma van gekregen?

Niet echt eigenlijk, kan er vrij goed tegen :D.

World War Z was echt goed trouwens! Niet verwacht.

Spoiler voor mensen die de film nog niet gezien hebben, misschien ook niet lezen.
Ik vond een van de geniaalste momenten echt dat je in de film hoort dat er een 'zombie'virus is dat zich dus verspreid door beten. Dat een staat als Noord Korea dan gewoon regelt dat binnen 24 uur alle tanden van de 30 miljoen inwoners getrokken worden XD. Ik zie ze daar echt toe in staat, en in mijn mening is dit de meest geniale en effectiefste oplossing voor zo'n probleem. Lang leve Kim!
 

DeletedUser

Gast
Daarnaast heb ik laatst Sinister gezien, Jezus wat een enge film. Van welke horrorfilms hebben jullie eigenlijk een trauma van gekregen?

sinister ziet er best wel grappig uit binnenkort maar eens kijken
zelf heb ik nog nooit een trauma overgehouden aan een horror film zoals chucky is wel een geinige serie er is eindelijk een nieuwe film van :D curse of chucky ook de hannibal fims zijn wel leuk berder kijk ik niet heel veel films maar het liefst wel een horror film ;)
 

DeletedUser20686

Gast
Deze moet er echt even tussen!
Nieuwe trailer van Hunger Games 2.

[video=youtube_share;EAzGXqJSDJ8]http://youtu.be/EAzGXqJSDJ8[/video]
 

DeletedUser18363

Gast
HG 1 vond ik zwaar tegenvallen, maar deze ziet er wat beter uit.
Ik hoop dat het meer vechten minder praten is.
 

DeletedUser

Gast
Oh?
Ik vond de vorige wel goed?
Ik kan niet wachtwn op deel 2 :D
 

DeletedUser18363

Gast
Oh?
Ik vond de vorige wel goed?
Ik kan niet wachtwn op deel 2 :D

De vorige was echt heel slecht.
Eerste uur van de film was voorbereiding op de Hunger Games, duurde veel te lang.
Daarna kwam nog een uurtje elkaar afslachten. Voorbereiding kon veel korter.
 

DeletedUser

Gast
De vorige was echt heel slecht.
Eerste uur van de film was voorbereiding op de Hunger Games, duurde veel te lang.
Daarna kwam nog een uurtje elkaar afslachten. Voorbereiding kon veel korter.

Ben ik het wel mee eens ja (:
HG1 viel sowieso al zwaar tegen omdat het niet geheel gelijk liep aan het boek
 

DeletedUser20686

Gast
De vorige was echt heel slecht.
Eerste uur van de film was voorbereiding op de Hunger Games, duurde veel te lang.
Daarna kwam nog een uurtje elkaar afslachten. Voorbereiding kon veel korter.

Maar dat was ook de intentie van het boek ?
 

DeletedUser

Gast
HG 1 vond ik zwaar tegenvallen, maar deze ziet er wat beter uit.
Ik hoop dat het meer vechten minder praten is.

Bullshit, film had goede klaliteit, had een verhaal (een goede en daarom hatrn jullie deze film) in plaats van te Rambo'en en dat soort shit
 

DeletedUser

Gast
HG1 viel nog wel mee maar het verhaal van HG2 vind ik sowieso al wat beter dus dan hoop ik ook dat ze deze nog beter verfilmen :p
Maar Jennifer Lawrence vind ik wel een goede actrice :p
 

DeletedUser

Gast
HG1 viel nog wel mee maar het verhaal van HG2 vind ik sowieso al wat beter dus dan hoop ik ook dat ze deze nog beter verfilmen :p
Maar Jennifer Lawrence vind hik wel een goede actrice :p

Hg 2 was saai D: 3 was baas
Toen ging iedereen dood :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan