• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het filosofe topic

DeletedUser

Gast
Het spijt me om dit te zeggen aartje. Maar je bent compleet gebrainwashed en bekrompen. Ons ervan beschuldigen dat wij niet geloven "omdat we er ons niet in verdiept " hebben en dan zelf de oerknal en evolutie afdoen als een grapje is te achterlijk voor woorden. Hopelijk leer je als je volwassen wordt het verschil tussen fabeltjes (geloof) en de werkelijkheid maar als ik het zo zie lijk je me een verloren ziel.

helemaal mee eens!

Hij klinkt echt niet helemaal 100% (20, als je het mij vraagt >.>) En dat hij gelooft is goed, maar hij hoeft zich nog niet te gaan gedragen als Jehova's getuige.
 

DeletedUser

Gast
ik ben helemaal niet gebrainwashed, maar ik geloof vast in wat ik geloof
(srry voor de kromme zin xD)
dit is mijn mening
 

DeletedUser

Gast
trouwens.. als jij de wetenschap over de oerknal niet gelooft, waarom dan wel technologie? dat is ook wetenschap. de computer waar jij nu op zit? wetenschap. geloof jij dat een computer niet bestaat? practisch hetzelfde.

computer --> wetenschap
oerknal --> wetenschap --> geloof jij niet.

geloof je de computer dus ook niet? geloof je niet dat ik dit heb getypt? Goh, maar je gelooft wel in God...
 

DeletedUser

Gast
dat is heel wat anders

Nee dat is het niet. Typerend voor gelovige ze wijzen de wetenschap die hun geloof niet goed uitkomt af als fabeltjes maar wat ze kunnen gebruiken (computer) en met precies dezelfde methode (wetenschappelijk methode) gecreëerd is dat is in eens heel wat anders.

Right.................................:rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
met jullie valt tog niet te praten
want we (ik ook) staan gewoon niet open voor andere meningen
 

DeletedUser

Gast
ik heb er anders niks van gemerkt.'
ik reageer ff en het is gelijk: nee
niet waar
fabeltjes
gebrainwashed
fuck de paashaas man open staan niks van gemertk
 

DeletedUser

Gast
met jullie valt tog niet te praten
want we (ik ook) staan gewoon niet open voor andere meningen

Spreek voor jezelf aub. de dag dat God op een wetenschappelijke manier bewezen wordt zal ik de eerste zijn om me te bekeren. Tot die tijd zijn God, Sinterklaas, de Kerstman allemaal hetzelfde. Namelijk fictieve figuren bedacht door ons mensen.
 

DeletedUser

Gast
ik heb er anders niks van gemerkt.'
ik reageer ff en het is gelijk: nee
niet waar
fabeltjes
gebrainwashed
fuck de paashaas man open staan niks van gemertk

Als jij onzin spuit hier op het forum dan zeggen wij inderdaad, nee dat geloven we niet. Dat lijkt me niet meer dan logisch.
 

DeletedUser

Gast
de mens heeft een eigen wil (verstand)
wilt altijd boven God staan, denk a;tijd dat je zonder God kan leven
 

DeletedUser

Gast
ik heb er anders niks van gemerkt.'
ik reageer ff en het is gelijk: nee
niet waar
fabeltjes
gebrainwashed
fuck de paashaas man open staan niks van gemertk

is pasen niet iets Christelijks? :p

je had er wat van kunnen merken, als je je niet als een Jehova's getuige had gedragen, zoals ik al eerder zei. Ik wil worden overtuigd, geen domme nergens op slaande meningen horen (zoals ik ookal eerder zei >.<)
 

DeletedUser

Gast
ik heb van jullie anders ook geen feiten, of mening gehoord over wat jullie geloven (over ontstaan van de aard ofzo of je standpunten bij de oerknal)
 

DeletedUser

Gast
de mens heeft een eigen wil (verstand)
wilt altijd boven God staan, denk a;tijd dat je zonder God kan leven

Jammer dat jij met je eigen wil besloten hebt je verstand niet te gebruiken :(. En zonder God leven gaat prima hoor gaat me al 20 jaar lang uitstekend af.
 

DeletedUser

Gast
ooh.
je staat in de gunst bij God
die geeft je:
kleren
gezondhied (daardoor kan je werken, en geld verdienen)
verstand
 

DeletedUser

Gast
ik heb van jullie anders ook geen feiten, of mening gehoord over wat jullie geloven (over ontstaan van de aard ofzo of je standpunten bij de oerknal)

komtie:

Ik denk dat het waar is. Waarom die knal er kwam? goeie vraag misschien dat God dat deed (;)) Daarna zijn er bacteriën naar alle dieren geëvolueerd, en wij stammen van apen af, dat geloven jullie toch niet? ik zal het je nog sterker vertellen, we hebben er wat aan overgehouden, een volledig overbodig bot: Het staartbeentje. Hmm... hebben apen geen staart? en hebben wetenschappers geen bewijs? ja, dat is beide waar. ziehier mijn mening/standpunt.
 

DeletedUser

Gast
ik heb van jullie anders ook geen feiten, of mening gehoord over wat jullie geloven (over ontstaan van de aard ofzo of je standpunten bij de oerknal)

Ik "geloof" in de oerknal omdat dat hetgene is wat door de wetenschap te bewijzen valt. De aarde is ontstaan uit een brokstuk wat langzaam is afgekoeld en toevallig de juiste omstandigheden bevat voor leven.
 
Bovenaan