• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #185 - Battle of Clans

DeletedUser21575

Gast
Voor hen die het zich afvragen, 'ELKE MAANDAG SLA IK MIJN ACHT LANGE ARMEN UIT!' staat in de handtekening van Ydeger.

Een octopus/kraken heeft armen, dus mogen we aannemen dat hij een kraken is..

let op:

Colossal_octopus_by_Pierre_Denys_de_Montfort.jpg


Zouden we hier niet bang voor moeten zijn?
Moeten we niet voor elke clan bang zijn? Yde is niet de enige die in het topic aan gaf wat zijn clan was. Waarom reageer je niet op Kyracos avatar? Zij deed namelijk ook een poging om achter haar clan te komen. Of heb je daar wel op gereageerd en is dat de reden waarom je zo achter haar aanloopt. x) misschien is dat ook de reden dat je zo verbaasd was over haar stem op jou? Ook al wist Kyra natuurlijk dat het niets meer uitmaakte. Interessant hoor.

Zoals? Vind je een discussie tussen jou en Kyra een sterke reden, vooral omdat die over bijna niets ging? Vind je Jos lynchen een goede reden, omdat hij posten nadoet van anderen? Vind je Graecus lynchen dan een goede lynch? Wat wil je eigenlijk?

Vergeleken met een normale dag 1 gebeurde er vandaag 10x zoveel x). Er is voldoende om over te reageren.
 

latdekat

Harpij
Ik zou allereerst van Kyra willen weten waarom ze eerst zei dat Jos goed was en ze hem daarna lyncht. Je spreekt jezelf tegen.

Ook Heartlion, waarom stem je op Yde? Yde zegt namelijk een goede reden te hebben. (Ik vermoed diezelfde als Kyra) Het is inderdaad vaag wat Yde zegt. Echter vind ik je verklaring dat niemand Jos steunt niet geldig. Zo heb je Graecus. Zou hij Jos überhaupt kunnen beschermen? (Want hij was nog niet dood toen je stemde) Of Neus, die zou zich helemaal niets van de stemmen aantrekken. Of Shoving, die inactief is. Als zij wolven zouden zijn, zouden zij Jos hebben beschermd? Ik weet redelijk zeker dat jij dat niet over het hoofd hebt gezien. Dus?
 

DeletedUser9104

Gast
Lat, ik zou van jou graag willen weten waarom je je stem op Greacus gezet hebt. Gezien dat niet random was.
 

latdekat

Harpij
Omdat ik eerlijk gezegd liever Graecus dood wilde, dan Jos. Ik heb echt geen reden gezien waarom die dood moest. En Graecus voegde niet heel veel toe. Het is niet fijn dat het bijna altijd zo moet zijn, maar goed. Ik heb wat met Jos gepraat, en die lijkt me niet slecht. Vooral dat ik niet denk dat Jos zo goed kan liegen in WvW, nu het zoveel potjes geleden is dat hij nog gespeeld heeft.

Trouwens, hoe komt het dat jij redelijk random kan stemmen? Het is of volledig random, of je hebt er redenen voor.
 

DeletedUser9104

Gast
Redelijk random vanwege dit:

[12-09-16 20:54:50] Ilja: Ik deed net random en hij gaf eerst 12, toen 7 en daarna 4 x)

En bij nader inzien had ik toch op Artifex moeten stemmen, maar goed.
 

DeletedUser9104

Gast
Hmmm... Afhankelijk van je clan. Kijk... Graecus had misschien wel een clan die niet helemaal goed is, maar hij is zelf niet actief genoeg geweest om echt een gevaar te vormen. Jij daarentegen doet vreemd over je clan. Wat per definitie verdacht is.

Overigens ben je welkom in mijn privé op Skype mocht je je willen verdedigen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Geen lunch. Artifex sterft wel.

ARTIFEX
Jouw alliantie: Goed
Jouw rol: Beschermengel
Jij kan elke nacht 1 speler uitkiezen. Je kan niet jezelf kiezen. Deze persoon zal tegen alle acties worden beschermd die nacht, zowel goede als slechte. Als deze persoon tevens van jouw clan is, zal je dat te horen krijgen. Je hoeft niet iemand in te sturen.

Jouw clan: Arachne
Clanrol: Spinnenmoeder
Jij bent een gruwelijk spinnetje. Jij spint dagelijks je web verder. In de hoop iedereen in je web te strikken. Je mag elke lunchdeadline iemand in je web spinnen. Je stuurt dus elke lunchdeadline iemand op(dit is ook de persoon die je instuurt voor de beschermengel-actie). Deze persoon krijgt te horen dat hij verstrikt is geraakt in een web en betoverd is. Die nacht zal die persoon niets kunnen uitvoeren (en beschermd zijn).

Maar daarnaast is hij ook nog betoverd. Het zijn niet zomaar webben. Op het moment dat jij in elke bestaande clan(buiten je eigen clan) 1 persoon hebt betoverd, zal jouw vloek in werking treden en al die personen(behalve eventuele personen uit je eigen clan) sterven. Jij krijgt daarbovenop een extra beulactie om eventuele laatste hindernissen af te slachten.

Je vloek kan maar eenmalig in werking treden, dit kan je zelf ook niet tegenhouden.
 

DeletedUser21575

Gast
Geen lunch. Artifex sterft wel.

ARTIFEX
Jouw alliantie: Goed
Jouw rol: Beschermengel
Jij kan elke nacht 1 speler uitkiezen. Je kan niet jezelf kiezen. Deze persoon zal tegen alle acties worden beschermd die nacht, zowel goede als slechte. Als deze persoon tevens van jouw clan is, zal je dat te horen krijgen. Je hoeft niet iemand in te sturen.

Jouw clan: Arachne
Clanrol: Spinnenmoeder
Jij bent een gruwelijk spinnetje. Jij spint dagelijks je web verder. In de hoop iedereen in je web te strikken. Je mag elke lunchdeadline iemand in je web spinnen. Je stuurt dus elke lunchdeadline iemand op(dit is ook de persoon die je instuurt voor de beschermengel-actie). Deze persoon krijgt te horen dat hij verstrikt is geraakt in een web en betoverd is. Die nacht zal die persoon niets kunnen uitvoeren (en beschermd zijn).

Maar daarnaast is hij ook nog betoverd. Het zijn niet zomaar webben. Op het moment dat jij in elke bestaande clan(buiten je eigen clan) 1 persoon hebt betoverd, zal jouw vloek in werking treden en al die personen(behalve eventuele personen uit je eigen clan) sterven. Jij krijgt daarbovenop een extra beulactie om eventuele laatste hindernissen af te slachten.

Je vloek kan maar eenmalig in werking treden, dit kan je zelf ook niet tegenhouden.

Ook al was Artifex een 'goedje', ik vind het niet erg om hem dood te zien gaan als spinnenmoeder..
 

DeletedUser21204

Gast
Mwah, hij was gewoon helemaal goed.
Hij had het wss toch niet voor elkaar gekregen om van elke clan iemand in een web te krijgen.
Gwn bengel dus.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik zoek iemand met als rol afkorting "O.R."! Ik weet dat je er bent, maar ik weet niet wie je bent, dus meld u (in mijn prive uiteraard)!
(Sorry dat jullie door mij allemaal je pm nog eens moeten checken als je je specifieke rolnaam zo niet weet :p)
 

latdekat

Harpij
Mwah, hij was gewoon helemaal goed.
Hij had het wss toch niet voor elkaar gekregen om van elke clan iemand in een web te krijgen.
Gwn bengel dus.

Mag ik jullie privéredenen weten? Want blijkbaar wisten jullie iets, maar dat klopte nu waarschijnlijk niet. Want dan mag je meteen gaan zeggen dat Graecus lynchen niet goed was, Jos leek me niet een Veel betere lynch.
 

DeletedUser20542

Gast
Voor alle duidelijkheid: Artifex had mij ingesponnen en naar mijn mening was dat niet gunstig.
Wat ik wel verbazend vind is de manier waarop hij sterft, want er is dus iets obscuurs gebeurd.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik zoek iemand met als rol afkorting "O.R."! Ik weet dat je er bent, maar ik weet niet wie je bent, dus meld u (in mijn prive uiteraard)!
(Sorry dat jullie door mij allemaal je pm nog eens moeten checken als je je specifieke rolnaam zo niet weet :p)

Dus je hebt info gekregen over een rol en gaat nu publiekelijk vragen wie het is zodat je ze kunt welpen? x)
 
Bovenaan