• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #185 - Battle of Clans

latdekat

Harpij
Oh leek me wel trollend gezien de haat op hem, gaf hem miss nog wat zelfvertrouwen en steun wanneer iedereen op hem bashte. Hij is niet slecht gewoon een noob die probeert zich ergens uit te praten maar wat niet lukt.

Artifex daarentegen kan ik niet vertrouwen. Hij zit er maar gewoon bij een beetje commentaar te geven met mensen meelopen en lult maar wat rond.

Ook latdekat vertrouw ik niet, praat wat verdacht beetje verhaaltjes schrijven met weinig inhoud en maar wat commentaar leveren gaat nergens erg hard op in en probeert te veilig te redeneren.

Wow. Ben jij ergens hard op ingegaan? Heb jij ergens diepgaande discussies gehouden? Heeft er überhaupt iemand een diepgaande discussie gehad? Het enige wat ik zie is dat Kyra puur op de vorige lunch Nissassa gaat lynchen, en Nissassa haar. Veel argumenten hé? Dus wat verwacht je van mij?

Goede stem man echt dikke duim voor jou Ydeger

Ik vind jou veel verdachter dan Yde eigenlijk. Yde heeft mss nog wel een reden om Jos te lynchen, maar jij hebt echt nul reden. Eerst stemde je zelf op Jos?
 

DeletedUser22926

Gast
Ik vind jou veel verdachter dan Yde eigenlijk. Yde heeft mss nog wel een reden om Jos te lynchen, maar jij hebt echt nul reden. Eerst stemde je zelf op Jos?
Niemand verdedigt Artifex, dan lijkt het alsof hij slecht is maar dat is dan altijd niet zo.
 

DeletedUser9104

Gast
Gezien ik Nissassa en Kyra het voordeel van de twijfel geef, artifex waarschijnlijk goed is gezien niemand hem verdedigt gaat mijn stem dan toch maar redelijk random naar Graecus
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Artifex -> Graecus
Neusje -> Graecus
Ilja -> Graecus
Latdekat -> Graecus

Crimson -> Artifex
Ydeger -> Artifex
Kyraco -> Artifex

Nissassa -> Kyraco
Heart -> Ydeger

3. Graecus 001
8. Araluen
13. ShovingNE2

Graecus 001
Jouw alliantie:
Goed
Jouw rol: Huidenwisselaar
Jij kan elke lunchdeadline 2 mensen aanduiden. Elke actie die op 1 van de 2 wordt uitgevoerd, zal in plaats daarvan op de andere persoon worden uitgevoerd. Ook als die actie van die persoon afkomstig was. Je kan nooit in het spel een naam doorgeven die je al eerder hebt doorgegeven. Je moet ook niet altijd een naam doorgeven.

Jouw clan: Vossenkop
Clanrol: De Vos
Als Vossenkop-lid ben je vrij sluw en geniepig. Jij doet ook je best om elke nacht iets te stelen. Namelijk de banner van een clan. Deze banners zijn goud waard. Zonder een banner kan een clan niet winnen. Jij kan elke nacht van 1 clan de banner stelen en deze aan een andere speler geven. Deze krijgt te horen dat hij de banner heeft gekregen en wat dit dus inhoudt.

Je kan een banner niet tweemaal stelen. Zolang degene die de banner heeft gekregen nog leeft, kan de clan van die banner niet winnen (tenzij de persoon die de banner heeft, ook in die clan zit). Sterft de persoon met die banner, dan kan de clan wel terug gewoon winnen. (En kun je die banner niet een tweede keer stelen).

De clan wiens banner gestolen is, krijgt niets te horen! Pas als zij anders zouden winnen, merken ze op dat hun banner gestolen is en (nog) niet effectief winnen!

Daarnaast zijn de vossenkoppen vrij royaal. Ze kunnen met een andere clan meewinnen. Als er nog maar leden van 1 clan + leden van de vossenkop in leven zijn, winnen die clans samen.
 

DeletedUser25006

Gast
Voor hen die het zich afvragen, 'ELKE MAANDAG SLA IK MIJN ACHT LANGE ARMEN UIT!' staat in de handtekening van Ydeger.

Een octopus/kraken heeft armen, dus mogen we aannemen dat hij een kraken is..

let op:

Colossal_octopus_by_Pierre_Denys_de_Montfort.jpg


Zouden we hier niet bang voor moeten zijn?
 

latdekat

Harpij
Zoals? Vind je een discussie tussen jou en Kyra een sterke reden, vooral omdat die over bijna niets ging? Vind je Jos lynchen een goede reden, omdat hij posten nadoet van anderen? Vind je Graecus lynchen dan een goede lynch? Wat wil je eigenlijk?
 

DeletedUser20542

Gast
Moeten we niet bang zijn voor jou en je clan, Artifex? Ik kan alleen maar spartelen en wanhopen tot jij me komt verorberen.
 

DeletedUser25006

Gast
Ik vraag me toch wel af wat de grote van 10 grote cruiseschepen moet hebben om een kraken weg te werken...
 
Bovenaan