• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #185 - Battle of Clans

DeletedUser22926

Gast
Als 2 goedjes vechten om 1 been zal de wolf ermee vandoor gaan. Stop met op elkaar bashen Kyra en Nissassa en kijk verder dan je neus lang is.. Ik denk dat geen van jullie 2 slecht is doordat jullie zo fel en zonder te veel na te denken verdedigen. Mensen als Graecus zou je eerder moeten verdenken want hij wilde zeer graag BM worden en laat nu niks meer van zich horen.
 

DeletedUser21575

Gast
Als 2 goedjes vechten om 1 been zal de wolf ermee vandoor gaan. Stop met op elkaar bashen Kyra en Nissassa en kijk verder dan je neus lang is.. Ik denk dat geen van jullie 2 slecht is doordat jullie zo fel en zonder te veel na te denken verdedigen. Mensen als Graecus zou je eerder moeten verdenken want hij wilde zeer graag BM worden en laat nu niks meer van zich horen.

Jij stemde zelf op Graecus? En ik bash niet, ik weerleg en ik stel terechte vragen.
 

DeletedUser9104

Gast
Ik moet ergens heartlion wel gelijk geven dat we niet te snel moeten oordelen. Deze situatie is ideaal voor de wolven. Ze stemmen of met Kyra of met Nissassa mee. Daarna kunnen ze de ander neerhalen omdat die toch overduidelijk slecht moet zijn. Dus Kyra, als jij ook goed bent kun je maar beter even achter je oren krabben, want ik heb een geloofwaardige claim van Nissassa. @Kyra ik stuur je even een berichtje op Skype

Wat een feest :/

Ilja

Thanks :3
 

DeletedUser25006

Gast
Ik moet zeggen dat ik nu eigenlijk een beetje nog steeds niet weet op wie ik zou moeten stemmen, mensen reageren vaak stom als je zegt ik stem op een inactieve, natuurlijk snap ik dat, maar van de andere kant denk ik ook van jah... maarja als je geen aanleiding hebt voor iemand anders?

Hmmm ik heb nog iets van 4u geloof ik.
 

latdekat

Harpij
Het enige wat misschien uit de lunch valt op te maken, is dat de strijdbijl een slechtje is dat kan lunchen. Uiteraard is dat niet zeker, omdat het ook om andere redenen kan gaan. Maar er is een mogelijkheid dat de strijdbijl dus kan lunchen, en achter de rol van Jas is gekomen. Opvallend is dan ook dat Jas kon priesteren. Priesteren is normaal enkel bij slechtjes (en neutraaltjes eventueel). Dus hiervan uitgaand, is de kans groot dat een wolf een onafhankelijke partij is geworden.

Ook lopen Artifex en Graecus nogal mee vind ik. Artifex kan bijvoorbeeld niet veel extra toevoegen. Mag ik dan weten waarom je bijna iedereen nadoet wanneer iemand iets zegt?

Verder hebben we nog de discussie tussen Nissassa en Kyra. Nou, erg veel argumenten heb ik nog niet gehoord. Zoals ik hierboven al zei, en waar jullie niet aan dachten, is dat de strijdbijl achter de rol van Jas is gekomen en dus heeft geluncht. Of een slechtje wist welke rol hij had, en heeft daarom de priester gelyncht. Of, iemand was het niet eens met Jas als BM. Zeker in een mogelijke latere fase is het zo dat BM best veel kan uitmaken in een strijd tussen clans. Er zijn zoveel mogelijkheden, en daarom vind ik het twee redelijk gemakkelijke stemmen van Nissassa en Kyra. Vooral van Kyra wil ik graag horen waarom je zo'n gemakkelijke lynch kiest.
 

DeletedUser26399

Gast
Waarom ik niet actief ben is omdat ik op een school zit waar er geen onbeveiligd internet is waar ik op kan, enige manier is een code gaan vragen die je dan kan gebruiken op een bepaald tijdstip, ben nu net thuis. Ook kunnen ze alles zien dat je op het internet doet, enkel in het weekend en buiten de schooluren is er een onbeveiligd WiFi netwerk. Gaar ie af ben je hem kwijt voor de rest van de dag en bij een 2de maal in het jaar strafstudie.

Verder, Graecus 001

Ik ben nog altijd vrouwelijk, en ergens lijkt deze "hij" erop alsof je mijn post helemaal niet gelezen hebt maar enkel degenen boven je en maar mee roept, je kent mij nu lang genoeg namelijk.
Net zoals ik Nissassa lang genoeg ken.
Daar zal ik mee blijven missen, en heb alle posts gelezen wees gerust
Ik post altijd 5 keer na elkaar, alleen gewoonlijk gooi ik het dan achteraf in 1 bericht, maar ik zat nu op mijn mobiel dus dat ging niet echt. Ik bedenk me gewoon altijd andere dingen nadat ik de post verstuurd heb :p
Graecus is een idioot, maar dit potje iig wel een goede idioot.
Ik ben geen idioot, maar wel goed
Wat een feest :/

Ilja
Jij bent dood, das dan 1punt richting ban, bij mij was het alleszins zo
 

DeletedUser26399

Gast
Het enige wat misschien uit de lunch valt op te maken, is dat de strijdbijl een slechtje is dat kan lunchen. Uiteraard is dat niet zeker, omdat het ook om andere redenen kan gaan. Maar er is een mogelijkheid dat de strijdbijl dus kan lunchen, en achter de rol van Jas is gekomen. Opvallend is dan ook dat Jas kon priesteren. Priesteren is normaal enkel bij slechtjes (en neutraaltjes eventueel). Dus hiervan uitgaand, is de kans groot dat een wolf een onafhankelijke partij is geworden.

Ook lopen Artifex en Graecus nogal mee vind ik. Artifex kan bijvoorbeeld niet veel extra toevoegen. Mag ik dan weten waarom je bijna iedereen nadoet wanneer iemand iets zegt?

Verder hebben we nog de discussie tussen Nissassa en Kyra. Nou, erg veel argumenten heb ik nog niet gehoord. Zoals ik hierboven al zei, en waar jullie niet aan dachten, is dat de strijdbijl achter de rol van Jas is gekomen en dus heeft geluncht. Of een slechtje wist welke rol hij had, en heeft daarom de priester gelyncht. Of, iemand was het niet eens met Jas als BM. Zeker in een mogelijke latere fase is het zo dat BM best veel kan uitmaken in een strijd tussen clans. Er zijn zoveel mogelijkheden, en daarom vind ik het twee redelijk gemakkelijke stemmen van Nissassa en Kyra. Vooral van Kyra wil ik graag horen waarom je zo'n gemakkelijke lynch kiest.

Ik liep niet mee, vertrouwde het ook gewoon niet
 

DeletedUser25006

Gast
Mag ik dan weten waarom je bijna iedereen nadoet wanneer iemand iets zegt?

Jij noemt het nadoen, ik noem het actief zijn en gewoon in twijfel trekken of nadenken over wat andere zeggen en doen en daar mijn vraagtekens bij zetten in sommige gevallen.
 

latdekat

Harpij
Graecus, leer dit spel een beetje aub. Ten eerste is de BM-opvolging doordat de oude BM de nieuwe kiest. Daarom mocht Jas nog een post zetten. Ten tweede, jij moet helemaal niet stemmen. Het is oud kiest nieuw hé.
 

DeletedUser25006

Gast
Misschien heeft Graecus 001 wel door hoe het moet en plaatst hij zich in de rol van de domme speler die er niets van snapt... t kan een goede tactiek zijn..
 

DeletedUser26399

Gast
Misschien heeft Graecus 001 wel door hoe het moet en plaatst hij zich in de rol van de domme speler die er niets van snapt... t kan een goede tactiek zijn..
Ik snap het spel en speel het spel zoals ik denkdat ik het moet spelen en ik het het gewoon niet gezien, ik speel dus niet de domme speler maar ik ben de verstrooide speler
Nee Jos, het is Graecus. Hij snapt het echt nog niet zo goed.
Ik snap het wel
Weg ermee dan, Graecus is meer een last dan een zegen.
Nietes

Moet dringend iets navragen en rabbid en hopen dat ie voor de deadline antwoord
 

DeletedUser

Gast
Ik vind artifex nogal meelopen, zoals een wolf die actief wil zijn maar ook quasi niets wil toevoegen aan het potje en dan maar op graecus stemt omdat hij er toch mee zou wegkomen.

Ik vind het ook nogal kort door de bocht van kyra om meteen nissassa te bashen. Het is logisch dat je nissassa linkt aan de lunch, maar om hem daarom meteen een lynchstem te geven?
 
Bovenaan