• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #185 - Battle of Clans

DeletedUser21575

Gast
Het enige wat misschien uit de lunch valt op te maken, is dat de strijdbijl een slechtje is dat kan lunchen. Uiteraard is dat niet zeker, omdat het ook om andere redenen kan gaan. Maar er is een mogelijkheid dat de strijdbijl dus kan lunchen, en achter de rol van Jas is gekomen. Opvallend is dan ook dat Jas kon priesteren. Priesteren is normaal enkel bij slechtjes (en neutraaltjes eventueel). Dus hiervan uitgaand, is de kans groot dat een wolf een onafhankelijke partij is geworden.

Ook lopen Artifex en Graecus nogal mee vind ik. Artifex kan bijvoorbeeld niet veel extra toevoegen. Mag ik dan weten waarom je bijna iedereen nadoet wanneer iemand iets zegt?

Verder hebben we nog de discussie tussen Nissassa en Kyra. Nou, erg veel argumenten heb ik nog niet gehoord. Zoals ik hierboven al zei, en waar jullie niet aan dachten, is dat de strijdbijl achter de rol van Jas is gekomen en dus heeft geluncht. Of een slechtje wist welke rol hij had, en heeft daarom de priester gelyncht. Of, iemand was het niet eens met Jas als BM. Zeker in een mogelijke latere fase is het zo dat BM best veel kan uitmaken in een strijd tussen clans. Er zijn zoveel mogelijkheden, en daarom vind ik het twee redelijk gemakkelijke stemmen van Nissassa en Kyra. Vooral van Kyra wil ik graag horen waarom je zo'n gemakkelijke lynch kiest.

Ik snap jouw redenatie omtrend de strijdbijl niet. Het lijkt me sterk dat je dit al te weten bent gekomen voordat iemand zijn krachten heeft kunnen gebruiken. En dit is nou niet een bijrol die Jas publiekelijk rond zou gaan vertellen (Jas is niet achterlijk).

Daarnaast lijkt het me vreemd om de andere dwerg direct te koppelen aan een slechtje. Als ik de beschrijving van jas zijn bijrol zie staat er eigenlijk gewoon: vind de andere dwerg, stuur zijn naam in, instawin. Dat dat laatste via een eenmalige priestering gebeurd is daarbij verder niet relevant. Zijn tegenhanger zal dan vast ook wel dezelfde tekst hebben, net zoals ik er 95% zeker van ben dat mijn tegenhanger dezelfde tekst heeft. In dat geval zou het dus een onlogische conclusie zijn dat zijn tegenhanger achter de lunch zat. Die hoefde immers maar een priestering in te sturen op jas en had het spel gewonnen.

Ergens wel prettig dat deze eruit ligt verder, want hierdoor is iig een instawinmogelijkheid uit het spel gehaald. Maargoed, dat is mijn visie op de beschrijving van de dwergenclan.

En tsjaa ik ben het eens met je meeloop opmerking van artifex. Ik vraag me oprecht af wat ie zelf denkt. Want zijn eigen argumenten kan die niet echt kracht bijzetten als ik er iets tegenin breng..

En dan die stemmen op graecus nu.. why? We weten allemaal wel dat ie achterlijk is, maar moet ie daarom dood? Ik vind andere spelers wolfischer. En daar zouden we eerder achteraan moeten lijkt me.
 

DeletedUser25006

Gast
Ik vind artifex nogal meelopen, zoals een wolf die actief wil zijn maar ook quasi niets wil toevoegen aan het potje en dan maar op graecus stemt omdat hij er toch mee zou wegkomen.

Ik vind het ook nogal kort door de bocht van kyra om meteen nissassa te bashen. Het is logisch dat je nissassa linkt aan de lunch, maar om hem daarom meteen een lynchstem te geven?

Dus de persoon die nog minder toevoegt dan een langpootmug gaat mij verwijten dat ik niets toevoeg? Die is goed zeg.

daarnaast vraag ik me af wat jij als meelopen ziet? Verklaar dat eens?

Ow en doe me een plezier, lees even alles goed voordat je zo als een kip zonder kop gaat reageren:

Jij noemt het nadoen, ik noem het actief zijn en gewoon in twijfel trekken of nadenken over wat andere zeggen en doen en daar mijn vraagtekens bij zetten in sommige gevallen.

Hier, ik heb nog maar eens geplaatst voor je.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik wou niet BM worden, dat is het hele punt. Die BM interesseerde me geen bal. Ik had echter een behoorlijk duidelijk hint achtergelaten naar clan-genoten, maar die bleken achterlijk te zijn, dus helaas.
Verwacht nu echter niet dat ik meteen alle details en welke clan etc aan de grote klok ga hangen, want dat gaat niet gebeuren.
Ik wou geen BM worden, het interesseerde me geen zak wie dat wel werd, ik wou gewoon clan-genoten vinden. Nou, dat is mislukt, dus nu zijn we klaar met deze stompzinnige discussie, oke?
Als je zo nodig actief wil lijken en dus ergens over moet zagen, zoek je maar wat anders.
Dit vind ik een opvallend excuus. Je dekt jezelf echt ongelofelijk in, maar dit ziet er toch niet geloofwaardig uit.

Omdat de hele lunch "NISSASSA" schreeuwt.
Hij is 1 van de weinigen die zo verschrikkelijk onsportief luncht.
Normaliter baseer ik op zoiets geen lynch, maar ik ben gewoon door deze lunch alleen al behoorlijk geneigd Nissassa te stemmen.
Het valt me op dat je er met slechts één argument een lynch probeert door te drukken. En geef toe, dat argument is niet heel erg stevig. Wat denk je zelf dat de reden is dat je je lynch nooit baseert op de lunch? Dit overtuigt mij in ieder geval niet.

Ik kan mij herinneren dat iemand zich volgens mij wel aangevallen voelde door Jaspenia?

Dus wat Ilja zegt kan wel eens waar zijn, probeer je niet iemand anders de schuld in de schoenen te schuiven?
Dat was lang na de deadline, dus dit argument is helemaal loos.

E: Excusez-moi. De lunch moest toen natuurlijk nog komen. Toch denk ik niet dat jouw voorstelling heel realistisch is.

Wat een ontzettend nare opmerking weer. Mijn eerste reactie gisteravond toen ik dit las was: wat een ontzettend 'sportieve' lunch weer.. hebben we eindelijk eens een vette kom wvw met 13! Spelers en dan gaan de wolven de actieve bm lunchen. Dat is in mijn ogen not done. Zeker niet op dag 1. Mijn lunch als ik wolf was geweest was in dit geval naar shoving gegaan. Ik vind het erg kwalijk dat deze lunch mij toegekend word, want jullie hebben duidelijk een heel ander idee achter mijn speelstijl dan dat ie daadwerkelijk is.

Ik vind het daarnaast ook erg frappant dat deze actie dan ook weer direct op mij gericht is. Jaspenia had een specifiek target dat hij moest laten doden (al dan niet via priestering). Is het Kyracos taak in deze pot om mij te doden?

Ik zal jullie eerlijk zeggen dat ik nooit Jasper op dag 1 zou lunchen. Waarom uberhaubt? Ik team (bijna) altijd met hem in team / rabbid games, ik stem op hem voor bm enz. Er is geen enkele reden toe. Dit is weer een typische manipuleerdeurende heksenjacht en ik ben er ferm tegen. Wat een kolder van Kyraco weer. En nee dit is geen 'counterstem'. Dit is in mijn ogen echt oprecht een ontzettend vreemde en gecalculeerde actie van Kyraco. Want zij moet echt wel beter weten dat ik zo niet in elkaar steek.

P.S. men kan in mijn privé terecht voor een wederzijdse claim.
Als je dat vetgedrukte echt overweegt, heeft niemand ook maar enige reden om met jou mee te gaan op Kyra. Je denkt dat ze jou moet doden? Dan had ze je vast wel geluncht, denk je niet? De dood van Kyra kan er dan enkel voor zorgen dat jij de kom wint.

Het was niet alsof hij ooit zou gaan winnen.. En daarom moet je meteen op Kyra stemmen, nadat zij dat op jou doet?
Ga je ook nog uitleggen waarom je écht op Graecus hebt gestemd?

Het staat voor mij wel vast dat ik op Kyra noch Nissassa ga stemmen, omdat de argumentatie tegen allebei onvolledig en vooral basherig is. Volgens mij is de garantie op het vinden van een wolf tussen deze twee niet al te groot.
 

DeletedUser9104

Gast
Ow en doe me een plezier, lees even alles goed voordat je zo als een kip zonder kop gaat reageren:

Zegt degene die dat zelf ook veelvuldig doet tijdens dit potje. Maar wees niet offended, ik reik je alleen een mooie spiegel aan.
 

latdekat

Harpij
Je ging tegen Nissassa en Kyra in doordat iemand anders eerst hun verdenkingen en argumenten uiten. Dat bedoelt Crimson. Dat je niets zelf aanbracht, maar dat eerst iemand anders dat deed.
 

DeletedUser22926

Gast
Ga je ook nog uitleggen waarom je écht op Graecus hebt gestemd?
Oh leek me wel trollend gezien de haat op hem, gaf hem miss nog wat zelfvertrouwen en steun wanneer iedereen op hem bashte. Hij is niet slecht gewoon een noob die probeert zich ergens uit te praten maar wat niet lukt.

Artifex daarentegen kan ik niet vertrouwen. Hij zit er maar gewoon bij een beetje commentaar te geven met mensen meelopen en lult maar wat rond.

Ook latdekat vertrouw ik niet, praat wat verdacht beetje verhaaltjes schrijven met weinig inhoud en maar wat commentaar leveren gaat nergens erg hard op in en probeert te veilig te redeneren.
 

DeletedUser22926

Gast
Maar prima, stem op mij, weer een actieve eruit!

Wel done!
ik voeg idd vrij weinig toe, maar ik mag dan toch wel zeggen dat jij dat ook doet?

Daarnaast oke een active eruit maar ik weet niet of je dit nu doet als argument om je niet eruit te stemmen. Maar hier kan ik niks mee, of je oprecht bent of gewoon slecht.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik blijf alsnog op Kyraco, zij lijkt me niet dom genoeg om de lunch echt als reden te vinden voor een lynch op mij. Dus er zal vast meer achter zitten.
Maar prima, stem op mij, weer een actieve eruit!

Wel done!
Maar je vind het zelf wel prima om actieve goedjes eruit te stemmen? Je praat jezelf meer tegen dan DENK..
 

DeletedUser21204

Gast
Wat er niet klopt is het feit dat jij ook moeite hebt met begrijpend lezen. Ik geef aan dat ik niet onsportief lunch. En ALS ik er al voor zou kiezen om onsportief te lunchen, iets wat ik echt niet eens zou willen doen, lijkt Kyra me een veel beter / strategischer doelwit dan Jasper. Dus daarmee gaf ik aan dat ik zelfs als het argument gemaakt kon worden dat ik onsportief zou lunchen, dit alsnog een onlogische keuze voor mij zou zijn. Ik geef met meerdere voorbeelden aan dat deze theorie van alle kanten rammelt.

Jij luncht niet onsportief? Meen je die? En heb je ook maar iemand die dat zou willen bevestigen?
Want echt, jij luncht onsportief, en daar ben je tot nu toe altijd gewoon voor uitgekomen, dus dat je zelfs hier over denkt te kunnen gaan liegen, bevestigt alles nog maar meer.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik moet ergens heartlion wel gelijk geven dat we niet te snel moeten oordelen. Deze situatie is ideaal voor de wolven. Ze stemmen of met Kyra of met Nissassa mee. Daarna kunnen ze de ander neerhalen omdat die toch overduidelijk slecht moet zijn. Dus Kyra, als jij ook goed bent kun je maar beter even achter je oren krabben, want ik heb een geloofwaardige claim van Nissassa. @Kyra ik stuur je even een berichtje op Skype



Thanks :3

Van claims weet ik niets af, ik zie enkel een lunch die verdacht veel naar hem wijst. Dus ik hoef niet achter mijn oren te krabben lijkt me, omdat ik die claim nu net weer niet te horen heb gekregen.
 

DeletedUser20542

Gast
Artifex

Behalve de dingen die er hier in dit topic rond hem spelen heb ik ook nog wat 'privé'-redenen om op hem te stemmen.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik blijf alsnog op Kyraco, zij lijkt me niet dom genoeg om de lunch echt als reden te vinden voor een lynch op mij. Dus er zal vast meer achter zitten.

Maar je vind het zelf wel prima om actieve goedjes eruit te stemmen? Je praat jezelf meer tegen dan DENK..

Klopt, er zit meer achter, jouw ontkenning dat je zogenaamd sportief luncht. Dat is gewoon een grote leugen.
 

DeletedUser21575

Gast
Klopt, er zit meer achter, jouw ontkenning dat je zogenaamd sportief luncht. Dat is gewoon een grote leugen.
Ja en alsnog roep je in een pot met 13 spelers enkele minuten na de lunch meteen mijn naam, vervolgens gooide je er nog enkele posts achter. Was dat voor of na mijn ontkenning? Precies.

Ik weerleg je idiote lynchstem met meerdere logische reacties. Maargoed, ga jij maar door met het verspreiden van leugens over hoe ik wel of niet speel als wolf. Er zijn genoeg spelers die jou toch al niet meer vertrouwen. Dat krijg je namelijk als je alleen maar liegt en manipuleert.
 

DeletedUser9104

Gast
Van claims weet ik niets af, ik zie enkel een lunch die verdacht veel naar hem wijst. Dus ik hoef niet achter mijn oren te krabben lijkt me, omdat ik die claim nu net weer niet te horen heb gekregen.

Ik geef voornamelijk aan dat ik een claim heb van Nissassa die behoorlijk geloofwaardig is. Wat je ermee doet moet je zelf weten.
 
Bovenaan